Törkeän pimeä päivä :(
Miten voikin olla näin synkkää aamusta iltapäivään.
Kommentit (53)
Marraskuu
Eilen torin laitaan kasvoi
Mandoliinipuu
Marraskuu
Nyt on sen kuoreen kirjoitettu
Beibi i love you
Mä kapakassa juopottelin
Sylissäni dinosauriin luu
Marraskuu
Tänään huoneeni mä sotkin
Kun sua taas niin ikävöin
Nyt kaipuun kaatopaikkaa täällä
Kuivakurkku rotta isännöi
Ohi syyskuun
Läpi repaleisen lokakuun
Kaipuun kaljakori kilisee
Yli taivaan
Päivät niinkuin varisparvi
Raahautuu
Mua vaivaa
Ikävistä ikävin
Milloin beibi palaat takaisin
Etkö tiedä
Voi yksinäisen miehen viedä
Marraskuu
Marraskuu
Taas TV syliin paiskoo
Palavia halkojaan
Marraskuu
Käy ihmiskunta sormi suussa kansakouluaan
- vaan eihän täällä liekit uhkaa
Täällä pikkuhiljaa pohjaan poltetaan
Marraskuu
Kaiken tämän keskellä sua
Hiljaa ikävöin
Mä Topin kanssa kellarilla
Ristinollaa pelaan päivin, öin
Kyllä se tästä pimeämmäksi muuttuu.
Itse tykkään, tunnelmallisen harmaata ja rauhallista. Kaikki kesän hössötys on jäänyt taakse.
Tää on mun viimeinen marraskuu Suomessa! :)
N22
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään, tunnelmallisen harmaata ja rauhallista. Kaikki kesän hössötys on jäänyt taakse.
Tämä ei ole elämää ollenkaan. Tämä ei ole elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tästä pimeämmäksi muuttuu.
Mutta kannattaa muistaa, että jokainen päivä on myös lähempänä valoa. Kesä muuttui tosi äkkiä syksyksi, ja kyllä tämä syksy ja talvi muuttuu taas tosi nopeasti kevääksi ja kesäksi.
Muistakaa, se kevät ja kesä ja valo on kokoajan edessä. Kyllä ne sieltä tulee taas! 😍
Olen varma, että kesä 2019 on taas täysin samanlainen hellekesä kuin tänäkin vuonna. Eli koittakaa jaksaa sen voimalla. Siellä se tulee taas, jokainen aamu on sitä lähempänä 😂
Noin muuten suosittelen varaamaan matkan esim. Aasiaan. Siellä on tällä hetkellä +30 ja aurinkoista. Sieltä saa energiaa.
Kesä oli todella pitkään aikaan ihana muistele sitä.Tää on ollut jo pitkän aikaa samanlaista tämä joulun alus.Toivotaan että sitä luntakin tänä vuonna tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin ihanaa...helteistä ei tietoakaan ja ihmisiä vähemmän liikkeellä.Rauhallista.
Ei luoja. Muuta johonkin metsämökkiin jos ihmisiä pelkäät 😂😂 kyllä tässä maassa rauhallista metsää riittää valoisallakin!
Ihan kauhea päivä ollut kun olen yksin ja työttömänä kotona.... koko päivä ihan pimeässä, vähän kirjaa luin keinovalossa, en ole puhunut kenenkään kanssa enkä ulkona piipahtaessani edes erottanut kunnolla vastaantulevien ihmisten ääriviivoja.
Olkaa onnellisia jos teillä on parisuhde, yksin tämä on entistä kauheampaa.
On kyllä ankeaa. Huomaa, että kokoajan väsyttää. Kamala väsymys kokoajan, ei mitään energiaa. Keväällä ja kesällä on aina ihan super energinen....
Mies on houkutellut mua muuttamaan etelämmäksi viime keväästä asti ja olen aina sanonut, etten varmaan halua. Nyt täytyy myöntää, että tämä kylmyys, harmaus ja aikaisin tuleva pimeys on saanut minut toisiin aatoksiin ja olen sittenkin valmis muuttoon ensi vuonna. Eli ainakin mies saa kiittää tätä pimeyttä 😂
Kaikki olisi toisin, jos tulisi lunta! Kunnon valkoiset lumikinokset, semmonen postikortti maisema..... Sillon tulee aivan eri näköistä ja tosi valoisan näköistä ja ihmiset muuttuu paljon energisemmiksi!
Ja minä halusin pitää hääni marraskuussa. :D
Aika takuuvarma syksyinen rauhallinen harmaus ja hiipivä sysipimeä ilta. Ja jos sattuisikin olemaan aurinkoinen päivä, se olisi vain ylläri, ei mikään hyvän ilman edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että ootte aikuisia ihmisiä. Elänyt useamman marraskuun. Miten te edelleen jaksatte valittaa? Yrittäkää nyt vihdoin tottua siihen, että me asutaan suomessa tai vaan yksinkertasesti muuttakaa pois täältä.
Olen 44vuotias, enkä ole vieläkään tottunut tähän ankeuteen, mikä iskee aina lokakuun lopussa ja jatkuu tammikuulle. Iän myötä vaan pahenee.
Mutta mä haluan ajatella näin: jos valittaa pimeyttä tai ylipäänsä säätä ja vuodenaikaa, on silloin asiat itsellä hyvin. Tämä siis myös valoisasta valittajille, kesästä valittajille jne. Koskee ihan kaikkia. Jos sulla on varaa valittaa säästä= onnea! Sulla menee ilmeisesti hyvin elämässäsi.
Suosittelen, että virkistät mieltäsi kirkasvalolla.