Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeän pimeä päivä :(

Vierailija
02.11.2018 |

Miten voikin olla näin synkkää aamusta iltapäivään.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on halunnut meidän taloon kaikki valot tuollaisiksi säästövaloiksi. Kestää 5min ennen kuin edes näkee yhtään mitään kun pistää päälle, ovat niin himmeinä pitkään. Ja täydellä tehollakin ihan pimeää kuin luolassa eläisi. Mitähän tässä pitäisi tehdä, taitaa depressio tehdä tuloaan. Ei suostu vaihtamaan niitä, puhuu vaan ympäristön pelastamisesta.

Suosittelen, että virkistät mieltäsi kirkasvalolla.

Vierailija
22/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuu

Eilen torin laitaan kasvoi

Mandoliinipuu

Marraskuu

Nyt on sen kuoreen kirjoitettu

Beibi i love you

Mä kapakassa juopottelin

Sylissäni dinosauriin luu

Marraskuu

Tänään huoneeni mä sotkin

Kun sua taas niin ikävöin

Nyt kaipuun kaatopaikkaa täällä

Kuivakurkku rotta isännöi

Ohi syyskuun

Läpi repaleisen lokakuun

Kaipuun kaljakori kilisee

Yli taivaan

Päivät niinkuin varisparvi

Raahautuu

Mua vaivaa

Ikävistä ikävin

Milloin beibi palaat takaisin

Etkö tiedä

Voi yksinäisen miehen viedä

Marraskuu

Marraskuu

Taas TV syliin paiskoo

Palavia halkojaan

Marraskuu

Käy ihmiskunta sormi suussa kansakouluaan

- vaan eihän täällä liekit uhkaa

Täällä pikkuhiljaa pohjaan poltetaan

Marraskuu

Kaiken tämän keskellä sua

Hiljaa ikävöin

Mä Topin kanssa kellarilla

Ristinollaa pelaan päivin, öin

Vierailija
24/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tästä pimeämmäksi muuttuu.

Vierailija
25/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään, tunnelmallisen harmaata ja rauhallista. Kaikki kesän hössötys on jäänyt taakse.

Vierailija
26/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun viimeinen marraskuu Suomessa! :)

N22

Vierailija
27/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään, tunnelmallisen harmaata ja rauhallista. Kaikki kesän hössötys on jäänyt taakse.

Tämä ei ole elämää ollenkaan. Tämä ei ole elämää.

Vierailija
28/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tästä pimeämmäksi muuttuu.

Mutta kannattaa muistaa, että jokainen päivä on myös lähempänä valoa. Kesä muuttui tosi äkkiä syksyksi, ja kyllä tämä syksy ja talvi muuttuu taas tosi nopeasti kevääksi ja kesäksi.

Muistakaa, se kevät ja kesä ja valo on kokoajan edessä. Kyllä ne sieltä tulee taas! 😍

Vierailija
29/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että kesä 2019 on taas täysin samanlainen hellekesä kuin tänäkin vuonna. Eli koittakaa jaksaa sen voimalla. Siellä se tulee taas, jokainen aamu on sitä lähempänä 😂

Noin muuten suosittelen varaamaan matkan esim. Aasiaan. Siellä on tällä hetkellä +30 ja aurinkoista. Sieltä saa energiaa.

Vierailija
30/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä oli todella pitkään aikaan ihana muistele sitä.Tää on ollut  jo pitkän aikaa samanlaista tämä joulun alus.Toivotaan että sitä luntakin tänä vuonna tulee.

Vierailija
31/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin ihanaa...helteistä ei tietoakaan ja ihmisiä vähemmän liikkeellä.Rauhallista.

Ei luoja. Muuta johonkin metsämökkiin jos ihmisiä pelkäät 😂😂 kyllä tässä maassa rauhallista metsää riittää valoisallakin!

Vierailija
32/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea päivä ollut kun olen yksin ja työttömänä kotona.... koko päivä ihan pimeässä, vähän kirjaa luin keinovalossa, en ole puhunut kenenkään kanssa enkä ulkona piipahtaessani edes erottanut kunnolla vastaantulevien ihmisten ääriviivoja.

Olkaa onnellisia jos teillä on parisuhde, yksin tämä on entistä kauheampaa.

Vierailija
33/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ankeaa. Huomaa, että kokoajan väsyttää. Kamala väsymys kokoajan, ei mitään energiaa. Keväällä ja kesällä on aina ihan super energinen....

Vierailija
34/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on houkutellut mua muuttamaan etelämmäksi viime keväästä asti ja olen aina sanonut, etten varmaan halua. Nyt täytyy myöntää, että tämä kylmyys, harmaus ja aikaisin tuleva pimeys on saanut minut toisiin aatoksiin ja olen sittenkin valmis muuttoon ensi vuonna. Eli ainakin mies saa kiittää tätä pimeyttä 😂

Vierailija
35/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisi toisin, jos tulisi lunta! Kunnon valkoiset lumikinokset, semmonen postikortti maisema..... Sillon tulee aivan eri näköistä ja tosi valoisan näköistä ja ihmiset muuttuu paljon energisemmiksi!

Vierailija
36/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä halusin pitää hääni marraskuussa. :D

Aika takuuvarma syksyinen rauhallinen harmaus ja hiipivä sysipimeä ilta. Ja jos sattuisikin olemaan aurinkoinen päivä, se olisi vain ylläri, ei mikään hyvän ilman edellytys.

Vierailija
37/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta tänne ja HETI.

Vierailija
38/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että ootte aikuisia ihmisiä. Elänyt useamman marraskuun. Miten te edelleen jaksatte valittaa? Yrittäkää nyt vihdoin tottua siihen, että me asutaan suomessa tai vaan yksinkertasesti muuttakaa pois täältä.

Olen 44vuotias, enkä ole vieläkään tottunut tähän ankeuteen, mikä iskee aina lokakuun lopussa ja jatkuu tammikuulle. Iän myötä vaan pahenee.

Vierailija
39/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä haluan ajatella näin: jos valittaa pimeyttä tai ylipäänsä säätä ja vuodenaikaa, on silloin asiat itsellä hyvin. Tämä siis myös valoisasta valittajille, kesästä valittajille jne. Koskee ihan kaikkia. Jos sulla on varaa valittaa säästä= onnea! Sulla menee ilmeisesti hyvin elämässäsi.

Vierailija
40/53 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pimeämpää sitä parempaa.🖤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän