Törkeän pimeä päivä :(
Miten voikin olla näin synkkää aamusta iltapäivään.
Kommentit (53)
Mulla on neljässä ikkunassa yötäpäivää jouluvalot. Sen lisäksi muita valaisimia, Kela eli veronmaksajat maksaa sähkölaskun.
Oletan, että ootte aikuisia ihmisiä. Elänyt useamman marraskuun. Miten te edelleen jaksatte valittaa? Yrittäkää nyt vihdoin tottua siihen, että me asutaan suomessa tai vaan yksinkertasesti muuttakaa pois täältä.
Onhan tää nyt vuoden ankein ajankohta. Syksystä tykkään.
Osta otsalamppu niin aina on valoisaa minne vain katsot. Ei tarvitse ruikuttaa enää. Problem solved.
Ihan sama, kun on koko valosan ajan töissä. Ei ainakaan harmita ettei pääse ulos.
Minusta on ihanaa! Rakastan myrskyä, sadetta, pimeyttä. Keväällä olen aivan sairas kirkkauden vuoksi, kesällä ei voi nukkua. Nyt on paras aika vuodesta. Olen syntynytkin joulukuussa.
Miljoonien vuosien evoluutio, tuloksena: "Miten voikin olla näin synkkää aamusta iltapäivään."
Ei elämälle nyt niin vaikea ole keksiä tarkoitusta, sun vaan ei saa kertoa sitä kenellekään. Pidät sen täysin omana salaisuutenasi ja sitten eräänä päivänä räjäytät potin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää nyt vuoden ankein ajankohta. Syksystä tykkään.
Ei ole, ankein on kevät! Marraskuu on syksyn kuukausi.
Muutama kynttilä sisälle ja ulos lyhtyyn!
Mies on halunnut meidän taloon kaikki valot tuollaisiksi säästövaloiksi. Kestää 5min ennen kuin edes näkee yhtään mitään kun pistää päälle, ovat niin himmeinä pitkään. Ja täydellä tehollakin ihan pimeää kuin luolassa eläisi. Mitähän tässä pitäisi tehdä, taitaa depressio tehdä tuloaan. Ei suostu vaihtamaan niitä, puhuu vaan ympäristön pelastamisesta.
Marraskuussa tajuaa elämän mielettömyyden. Aivan sama.
Marraskuu on niin parasta. Pimeys, harmaus, rauha.
Olemme TALVIAJASSA!
Tätä ihanuutta on sitten luvassa vuodesta toiseen, kun ei enää käytetä kesäaikaa. <3
Tämä on aina se ajankohta, joka saa mut tekemään asioita sen eteen, että voin tulevaisuudessa viettää marras-helmikuun pois Suomesta.
Minustakin ihanaa...helteistä ei tietoakaan ja ihmisiä vähemmän liikkeellä.Rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Aamut ovat vielä valoisia, jee!
Jos on pakotettu kasistaneljään rutiiniin,
Siksi kannattaa täyttää ikkunat koristevaloilla ja pöydät kynttilöillä niin riittää sitä valoa.