Olen aina tiennyt, ettei anopissa kaikki ole ihan kohdallaan, mutta tämä on kyllä jo kaiken huippu
Mies oli vanhempiensa kanssa mökillä pari päivää. Lähti aikaisin isänsä kanssa kalaan ja laittoi sitä ennen minulle viestiä että mitä kuuluu, kalalle lähdössä. Nukuin pitkään ja herättyäni näin viestin. Vastasin että juuri heräilin ja juuri olen suihkuun menossa. Miehen kännykästä tuli vastaus että olisinpa näkemässä sinut suihkussa. Vastasin tähän hymynaaman. Poistin viestit, kuten suurimman osan poistan samantien muistia tukkimasta.
Mies tuli mökiltä aikanaan ja ihmetteli miksen ollut vastannut mitään hänen viestiinsä. Kerroin vastanneeni ja mies ihmetteli miksei mitään viestiä löytynyt hänen puhelimestaan. kertoi unohtaneensa kännykkänsä mökille kalalle lähtiessään. Mulle tuli tästä niin ihmeellinen olo, etten kertonut miehelle asiasta enempää. Siis anoppi oli lähettänyt minulle tuollaisen viestin poikansa kännykästä poikansa nimissä minulle! Mitään konkreettista todistetta ei ole miehelle nyt näyttää sekä anoppi poisti vastaukseni ja lähetämänsä viestin. Aina olen vaistonnut, ettei kaikki ole kohdallaan, mutta tuo menee jo yli hilseen. Toki voi olla, että mies valehtelee, se tekee asian vielä sairaammaksi. Mitä te olisitte tehneet?
Kommentit (60)
"Mulle tuli tästä niin ihmeellinen olo, etten kertonut miehelle asiasta enempää. Siis anoppi oli lähettänyt minulle tuollaisen viestin poikansa kännykästä poikansa nimissä minulle! Mitään konkreettista todistetta ei ole miehelle nyt näyttää sekä anoppi poisti vastaukseni ja lähetämänsä viestin."
Mua jäi vähän hämmentämään tässä jutussa tuo, että et maininnut asiasta miehelle mitään. Miksi teillä on tuollaista luottamuspulaa, ettei voi kertoa jotain asiaa, jos ei ole todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tähänastisita vastauksista. Kommentoikaa kysymystäni, en tarvitse kännykänkäyttöohjeita. Molemista on poistettu viestit ja lokit, miksi omastani poistin niin kunhan poistin. ap
Ja se kysymyshän oli, että mitä me olisimme tehneet.
No varmaan olisin itse mennyt töihin ja hankkinut sellaisen perämunan, että jokapäiväinen elämä on kohtalaisen huoletonta. Saattaa olla myös niin, että olisin kasvatellut yrttejä ja siivonnut parvekkeen. Ainakin olisin katsonut Sohvaperunat, se on lemppariohjelmani.
Vai mitä tekemistä tarkoitit? Tekemistä elämässä ylipäätään vai sillä viikolla vai sinä päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tähänastisita vastauksista. Kommentoikaa kysymystäni, en tarvitse kännykänkäyttöohjeita. Molemista on poistettu viestit ja lokit, miksi omastani poistin niin kunhan poistin. ap
Ja se kysymyshän oli, että mitä me olisimme tehneet.
No varmaan olisin itse mennyt töihin ja hankkinut sellaisen perämunan, että jokapäiväinen elämä on kohtalaisen huoletonta. Saattaa olla myös niin, että olisin kasvatellut yrttejä ja siivonnut parvekkeen. Ainakin olisin katsonut Sohvaperunat, se on lemppariohjelmani.
Vai mitä tekemistä tarkoitit? Tekemistä elämässä ylipäätään vai sillä viikolla vai sinä päivänä?
Hankkinut perämunan 🤣
Vierailija kirjoitti:
"Mulle tuli tästä niin ihmeellinen olo, etten kertonut miehelle asiasta enempää. Siis anoppi oli lähettänyt minulle tuollaisen viestin poikansa kännykästä poikansa nimissä minulle! Mitään konkreettista todistetta ei ole miehelle nyt näyttää sekä anoppi poisti vastaukseni ja lähetämänsä viestin."
Mua jäi vähän hämmentämään tässä jutussa tuo, että et maininnut asiasta miehelle mitään. Miksi teillä on tuollaista luottamuspulaa, ettei voi kertoa jotain asiaa, jos ei ole todisteita?
Luottamuspula kuvaa varsin hyvin suhdettamme. Miehelle pitää olla aina kaikki todisteet nenän eteen ennen kuin uskoo. Eikä usko silloinkaan jos ei huvita. Oikeastaan suhteemme on monelta osin epänormaali, mutta en pysty irtautumaan tästä. Ehkä tällä aloituksella pyrin saamaan jotain tukea tms, mutta nyt keskitytään lokeihin ym. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuspula kuvaa varsin hyvin suhdettamme. Miehelle pitää olla aina kaikki todisteet nenän eteen ennen kuin uskoo. Eikä usko silloinkaan jos ei huvita. Oikeastaan suhteemme on monelta osin epänormaali, mutta en pysty irtautumaan tästä. Ehkä tällä aloituksella pyrin saamaan jotain tukea tms, mutta nyt keskitytään lokeihin ym. Ap
Miksi kirjoitit kyseisen tarinan, etkä suhteenne todellisista ongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitit kyseisen tarinan, etkä suhteenne todellisista ongelmista?
Näin on helpompaa kuin vuodattaa koko tarina. Tällainen pätkä meidän todellisuudesta. Jotain perspektiiviä ja eri näkökulmaa tässä hain. Ap
Vedättää tuossa asiassa nyt kumpi vaan niin kehoittaisin kyllä lähtemään tuollaisesta suhteesta. Vaikeaahan se on, jos kaikki kyseenalaistetaan, kuten nyt olen ymmärtävinäni ja muutenkin vaikuttaa epänormaalista tuo suhde joko mieheen tai anoppiin tai molempiin.
En ymmärrä ap:n aloitus viestiä ollenkaan.
Miten on mahdollista että mies kysyy että ” miksi et vastannut viestiini” .
Siis mihin viestiin???!!
mieshän oli kalassa , joten eihän hän ole lähetellyt edes mitään viestejä ap: n kanssa, vaan anoppi on jonka kanssa ap lähetteli viestejä ja ap luuli viestitelleensä miehensä kanssa.
Operaattorilta saa viesti- ja puhelutiedot, no problem.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi on aina ollut minua kohtaan erikoinen ja kaiken aikaa vihjaillut kaikenlaista. mm. kun kerroimme odottavamme esikoistamme, niin heti kun mies vähäksi aikaa poistui paikalta, niin sanoi minulle, ettei ymmärrä ihmisiä jotka käyvät vieraissa, mutta pelimatkojahan ne XX:n (mieheni) reissut ovat lisäsi vielä. Nyt en tosiaan tiedä kumpi mua tässä vedättää mies vai anoppi. Ap
Eli et luota mieheesi. Mitähän jos kertoisit hänelle asian niinkuin se on.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ap:n aloitus viestiä ollenkaan.
Miten on mahdollista että mies kysyy että ” miksi et vastannut viestiini” .
Siis mihin viestiin???!!
mieshän oli kalassa , joten eihän hän ole lähetellyt edes mitään viestejä ap: n kanssa, vaan anoppi on jonka kanssa ap lähetteli viestejä ja ap luuli viestitelleensä miehensä kanssa.
Mies todellakin lähetti mitä kuuluu viestin, johon tuntien viiveellä hänen lähdetyään kalaan vastasin. Ap
Vierailija kirjoitti:
ap puhui itsensä pussiin :D
Ja missähän kohdin? En huomaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi on aina ollut minua kohtaan erikoinen ja kaiken aikaa vihjaillut kaikenlaista. mm. kun kerroimme odottavamme esikoistamme, niin heti kun mies vähäksi aikaa poistui paikalta, niin sanoi minulle, ettei ymmärrä ihmisiä jotka käyvät vieraissa, mutta pelimatkojahan ne XX:n (mieheni) reissut ovat lisäsi vielä. Nyt en tosiaan tiedä kumpi mua tässä vedättää mies vai anoppi. Ap
Olen kertonut. Ei hyödytä. Jos eläisin normaalissa suhteessa en kyselisi täällä tällaisia, mutta kun elää suhteessa, missä jokainen (lähestulkoon) asia kyseenalaistetaan, alkaa lopulta itsekin ihmetellä mikä on totta ja mikä ei. MOnellakaan ei selvästikään ole tällaisesta kokemusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut. Ei hyödytä. Jos eläisin normaalissa suhteessa en kyselisi täällä tällaisia, mutta kun elää suhteessa, missä jokainen (lähestulkoon) asia kyseenalaistetaan, alkaa lopulta itsekin ihmetellä mikä on totta ja mikä ei. MOnellakaan ei selvästikään ole tällaisesta kokemusta. Ap
Lisäys. Luottamuspulan olen kertonut, en tätä kännykkäepisodia. Ap
Mies pettää ja anoppi yritti peitellä jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Ovat sen sorttisia kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Ovat sen sorttisia kyllä. Ap
Jos oli kalareissulla niin toiko kotiin kalaa?
Viimeksi se oli mies, joka meni äitinsä kanssa mökille pari kertaa kuukaudessa. Ottiko se anoppimuija tässä välissä ukon? Anoppihullun väninät vol. XXIV.
Anoppi ja äitini olisi just ja just osaneet lukea viestin, mutta tuo kaikki poistaminen olisi ollut jo ihan liian haastavaa. :D