Onko Jone Nikula sinusta seksikäs?
Jos on, mikä hänestä tekee mielestäsi seksikkään?
Mun mielestä on. Koko olemus, tuima katse, jäyhät kasvojenpiirteet, pitkä tukka, ääni ja puhetyyli, pukeutumistyyli. Nam!
Kyllä, mun mielestäni Jone on seksikäs!
Kommentit (37)
Ei ole enää. Vanha harmaantunut pappa. Voisi jo lopettaa sen lapsellisen näsäviisastelunkin.
Kyllä on, kunnes hän avaa suunsa.
Seksikkyys ja karisma katoavat välittömästi siihen tauottomaan niinkutteluun ja kiroilemiseen.
Ihan keskiverrosti. Puheääni on seksy, eikä pahan näköinenkään. Voisin ottaa aviomieheksi!
Katson vain hieman ylhäältäpäin säälien ihmisiä, jotka on muka "kovia" ja tiukkoja ja tuimia. Miksi tämä näytelmä, oman heikon egon takiako, vai kuka asettaa paineita?
Ei todellakaan ole. Karsea liuhuletti. Luulee olevansa vieläkin teini-ikäinen habituksesta päätellen.
Ulkonäöltä on, mutta luonne poistaa sitä aika tehokkaasti.
Jone Nikula seksikäs? Tän on pakko olla joku perjantain piristys yritys😂
Säälittävä juntahtava pulsun näköinen huru-ukko koko Jone-Jonne
Ei ole. Saan hänestä vaikutelman, että on sellainen dominoiva pätijä. Voi olla, ettei oikeasti ole, mutta tuo vaikutelma tekee hänet minun silmissäni, jos nyt ei vastenmieliseksi, niin ainakin melko luotaantyöntäväksi.
Tulee mieleeni luolamies, bigfoot. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Pikes_Peak_Bigfoot_…
Pikemminkin miehekäs, kuin seksikäs.
Nikula on sellainen "äijä ja körmy."
Seksikkäät miehet ovat mielestäni vähän enemmän huoliteltuja ja feminiinisempiä (lempeämmän näköisiä kasvoiltaan)
Ilari Johanssonin sanoin "Kuin Riki Sorsan ja muuttohaukan yhdistelmä".
Itsevarmuus viehättää naisia.
Sen jälkeen kun avautui maa han muut to asioista, meni maku koko ukkoon. Kuvottava äijä. Fiksut ihmiset osaavat pitää turpansa kiinni esim r a i s k a u s tapauksissa.
Kauniit silmät sillä on. Tietysti jokainen vanhenee, kiroilua vois vähentää.
En tiedä seksikäs, mutta nuorempana tapasin hänet monta kertaa, ja kyllä hänessä jonkinlaista karismaa on.