Onko Jone Nikula sinusta seksikäs?
Jos on, mikä hänestä tekee mielestäsi seksikkään?
Mun mielestä on. Koko olemus, tuima katse, jäyhät kasvojenpiirteet, pitkä tukka, ääni ja puhetyyli, pukeutumistyyli. Nam!
Kyllä, mun mielestäni Jone on seksikäs!
Kommentit (37)
Ulkomuodollisesti kyllä ihan jees, mutta voisi olla vähän enemmän hymyä ja pilkettä silmäkulmassa. Ja ulosanti voisi olla täsmällisempää, eikä aina tarvittaisi sitä kolmen minuutin mittaista lausetta aiheesta "tänään sataa".
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskiverrosti. Puheääni on seksy, eikä pahan näköinenkään. Voisin ottaa aviomieheksi!
Katson vain hieman ylhäältäpäin säälien ihmisiä, jotka on muka "kovia" ja tiukkoja ja tuimia. Miksi tämä näytelmä, oman heikon egon takiako, vai kuka asettaa paineita?
Kamalaa jos et kykene näkemään ihmisiä samanarvoisina. Taitaa itselläsi olla heikko ego.
Ei.En perusta tuontyylisistä miehistä.Muutenkin pitkä tukka on aina ollut mulle turn off...Paitsi Brad Pitt Veren vangeissa.
On se aika.
Sopis esittämään viikinkiä johonkin elokuvaan tai sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole seksikäs. Reilut kymmenen vuotta sitten oli, mutta se johtuu siitä että mä olin nuorempi. Myös Jouni Hynynen oli mun mielestä kuuma silloin. Mulla on siis maku muuttunut, onneksi. Hyi, nyt ällöttää noi molemmat. No on sentään Nikulalla aina näyttänyt olevan puhtaat hiukset ja siisti parta, Hynynen on ollut sellainen paskaletti, joka voi metsälenkillä ryömiä vastaan ties mistä kivenkolosta. Noh, kai se Perankoski sai sen viimein vähän siistiytymään... lähti juttu vähän rönsyilemään, sorry.
XD kiitos tästä kommentista.
Ei ole, liian luihu luikku ja kuivan kesän orava.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleeni luolamies, bigfoot. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Pikes_Peak_Bigfoot_…
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun avautui maa han muut to asioista, meni maku koko ukkoon. Kuvottava äijä. Fiksut ihmiset osaavat pitää turpansa kiinni esim r a i s k a u s tapauksissa.
Miksi te superjuntit aina järkytytte niin kovasti, kun heviäijät ei olekaan rasis te ja. Onko teillä semmonen perusoletus, että hevatrit on jotain käsierektioisia n-sanan hokijoita, vai mistä se suunnaton pettymys aina tulee, kun pitkäletit osottautuukin EI-persuiksi.
Ei ole. Ehkä mieli vois muuttua jos näkisi/tapaisi livenä ns yksityishenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on. Koko olemus, tuima katse, jäyhät kasvojenpiirteet, pitkä tukka, ääni ja puhetyyli, pukeutumistyyli. Nam!
Jone koki s u v a k k ki herätyksen vuonna 2015. Jussi Heikelä hiukan myöhemmin. Nyt ovat kumpikin pesunkestäviä sellaisia.
voin kertoa sulle pikkupersulle, ettei ne ole koskaan olleetkaan sellasia vajaaälysiä kuin sinä. Eikä ole hynyset, rautiaiset eikä ketkään muutkaan. Mistähän fantasioista olet sellasta saanu edes päähäsi. voi helvetti sentään.
On seksy. Sais kyllä jättää sen kovisroolin taka-alalle ja olla vähän rennompi ja hauskempi, se ois vielä miehekkäämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun avautui maa han muut to asioista, meni maku koko ukkoon. Kuvottava äijä. Fiksut ihmiset osaavat pitää turpansa kiinni esim r a i s k a u s tapauksissa.
Miksi te superjuntit aina järkytytte niin kovasti, kun heviäijät ei olekaan rasis te ja. Onko teillä semmonen perusoletus, että hevatrit on jotain käsierektioisia n-sanan hokijoita, vai mistä se suunnaton pettymys aina tulee, kun pitkäletit osottautuukin EI-persuiksi.
Tätä minäkin oon ihmetelly, suvaitsevaisempaa porukkaa ei olekaan kuin hevarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jone koki s u v a k k ki herätyksen vuonna 2015. Jussi Heikelä hiukan myöhemmin. Nyt ovat kumpikin pesunkestäviä sellaisia.
voin kertoa sulle pikkupersulle, ettei ne ole koskaan olleetkaan sellasia vajaaälysiä kuin sinä. Eikä ole hynyset, rautiaiset eikä ketkään muutkaan. Mistähän fantasioista olet sellasta saanu edes päähäsi. voi helvetti sentään.
Pikkulikka.
Älä äänestä enää persuja, jos olet pikkulikka, ne ei pidä tytöistä eikä naisista siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin oon ihmetelly, suvaitsevaisempaa porukkaa ei olekaan kuin hevarit.
Juuri näin.
m46
Ruokkoamaton turnake, kaukana seksikkäästä.
Panisin. Vaikka aika ruma onkin. Seksikkyys ei mielestäni vaadi sitä, että on ns. yleisen mielipiteen mukaan hyvännäköinen, pikemminkin päinvastoin.
Ei ole seksikäs. Reilut kymmenen vuotta sitten oli, mutta se johtuu siitä että mä olin nuorempi. Myös Jouni Hynynen oli mun mielestä kuuma silloin. Mulla on siis maku muuttunut, onneksi. Hyi, nyt ällöttää noi molemmat. No on sentään Nikulalla aina näyttänyt olevan puhtaat hiukset ja siisti parta, Hynynen on ollut sellainen paskaletti, joka voi metsälenkillä ryömiä vastaan ties mistä kivenkolosta. Noh, kai se Perankoski sai sen viimein vähän siistiytymään... lähti juttu vähän rönsyilemään, sorry.