Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yritti potkaista minua eilen kiukuissaan - veti jalkansa kuitenkin nopeasti pois kesken

Vierailija
02.11.2018 |

ja syytti minua suututtamisestaan.

Olimme eilen tulossa iltamyöhällä kotiin. Sovimme, että hän ottaa lapsen ja minä tavarat. Odotin unenpöpperössä etupenkillä, että hän ottaisi nukkuvan lapsen ensin ennen kuin nousen itse kylmään ja märkään, mutta mies avasikin apukuskinpuoleisen oven. Yritin vetää sitä kiinni, koska mies kuppaa autolla aina niin kauan että ehdin viluherkkänä paleltua moneen kertaan = halusin siis istua autossa sen aikaa, että mies tekee mitä tekee.
Hän alkoikin tapella auton ovesta. Totta kai koska hänellä on enemmän voimaa, en saanut vedettyä ovea kiinni ja se meni lapselliseksi edestakaisin vääntämiseksi. Lopulta irrotin auton ovesta, mies ei ollut varautunut siihen, veti sen liikaa auki ja kuului vain krunts. Samalla hetkellä hän nosti jalkansa ja oli jo potkaisemassa, kun vetäydyin penkillä kauemmaksi tulevalta iskulta. Hän ei kuitenkaan potkaissut, mutta alkoi karjua kuin mielipuoli solvaten minua kaikella mahdollisella.
Lapsi heräsi ja alkoi itkeä kun kuunteli sitä riitelyä. Menin lapsen kanssa kotona suoraan nukkumaan ja mies yritti vielä käydä makuuhuoneen ovella haastamassa riitaa ja syyttelemässä itsekkyydestä ja ties mistä, mutta muistutin vain että hänen määräilynsä noinkin pikkuasioissa ei voi ottaa tuollaista mittaa että auton ovet hajoavat. Totta kai hän piti minua syyllisenä koko jupakkaan ja vain minun takiani voi tapahtua tällaista.

Eniten hämmentää se potku mitä en kuitenkaan saanut kylkeeni. Jostain syystä pelottaa, jos riidat eskaloituvat jatkossakin näin pahoiksi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kyllä keksiä että miten tämä tilanne olisi voinut toteutua käytännössä kun hetken pohtii miten nuo autojen ovet aukeavat.

Vierailija
22/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen jalka nousi, tasapainon menetyksen takia. Mulla olis varmaan noussut molemmat jalat kun ovi tulee voimalla kohti.

Täytyy myöntää että itsellenikin tuli ensimmäiseksi mieleen että onko tässä nyt edes yritetty potkaista vai haettu vain tasapainoa kun ovi yhtäkkiä singahtaakin auki..[/quote

Rautalanka: mies suuttui nimenomaan siitä, että avasinkin oven ja yritti ärhennellessään potkia minua. Piste. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi nainen tarvitsee välillä koulutusta :(

Mies tuossa koulutusta ja peruskäytöstapoja tarvitsee. Ei ole oppinut kunnioittamaan ihmistä. Ei varmaan lapsena tarpeeksi käsitelty ja totutettu kaikkeen. Tai sitten parin vuoden uhmaiän tullessa luovutettu. Tuo potkiminen voi olla jo vaarallista sinulle, suosittelen ottamaan ammattilaisen avuksi koulutukseen, tai ainakin kannattaa raipan kanssa käsitellä. Sitä kuitenkin useimmat kunnioittaa.

Vierailija
24/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen jalka nousi, tasapainon menetyksen takia. Mulla olis varmaan noussut molemmat jalat kun ovi tulee voimalla kohti.

Täytyy myöntää että itsellenikin tuli ensimmäiseksi mieleen että onko tässä nyt edes yritetty potkaista vai haettu vain tasapainoa kun ovi yhtäkkiä singahtaakin auki..

Rautalanka: mies suuttui nimenomaan siitä, että avasinkin oven ja yritti ärhennellessään potkia minua. Piste. 

Sulla ei nyt pysy oikein tarina kasassa, avausviestissä sanoi että mies yritti potkaista samalla hetkellä kun ovi retkahti auki.

Vierailija
25/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen vielä että koulutus on helpoin aloittaa pikkuasioista, esim. et anna miehen tulla lähellesi omatoimisesti vaan itse valitset hetken milloin lähestyt. Voit silloin antaa jonkun herkun niin jää hyvä kokemus ja muisto molemmille tilanteesta. Jos mies lähestyy itse sinua niin häädä se pois vaikka raipan tms. avulla. Näin mies oppii kunnioittamaan ihmisen omaa tilaa.

Vierailija
26/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vänkäsitte mitään puhumatta etuovesta kun et muutamaa minuuttia kestä seisoa odottamassa. Irrotit otteesi ovesta ja miehes horjahti. Ja nyt se mies on psykoottinen vaimonhakkaaja?

Onko lääkkeet unohtunu jo kuinka monena päivänä putkeen?

Vierailija
27/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että itsellenikin tuli ensimmäiseksi mieleen että onko tässä nyt edes yritetty potkaista vai haettu vain tasapainoa kun ovi yhtäkkiä singahtaakin auki..

Sulla ei nyt pysy oikein tarina kasassa, avausviestissä sanoi että mies yritti potkaista samalla hetkellä kun ovi retkahti auki.

Tässä näkee hyvin, millainen tarina tulee, kun kertoja ei itsekään tiedä mitä oikein tapahtui ja mielikuvitus täyttää valemuistoilla ja "faktalla" loput.

Molemmat käyttätyvät lapsellisesti ja ovat kyllästyneitä toisten käytökseen. Kommunikaatioyhteys on katkennut ja molemmat toimivat ainoastaan itsekkäästi kun toinen tuntuu aina vain haastavan riitaa, teki mitä tahansa tai miten tahansa.

Ap:lle ohjeeksi että ero tai pariterapia. Jos eroatte niin ainakin itsellesi kannattaa hakea yksilöterapiaa. Lapsi saa aivan kieroutuneen lapsuuden tuossa kuviossa ja hän ei ole sitä ansainnut, öapsi on aivan syttön teidän ongelmiinne.

Vierailija
28/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen vielä että koulutus on helpoin aloittaa pikkuasioista, esim. et anna miehen tulla lähellesi omatoimisesti vaan itse valitset hetken milloin lähestyt. Voit silloin antaa jonkun herkun niin jää hyvä kokemus ja muisto molemmille tilanteesta. Jos mies lähestyy itse sinua niin häädä se pois vaikka raipan tms. avulla. Näin mies oppii kunnioittamaan ihmisen omaa tilaa.

Hyviä vinkkejä. Yksi hyvä harjoitus on se että lähtee taluttamaan miestä (aidatulla kentällä jos on villinä tai hankala käsitellä). Sitten aina välillä pysäyttää ja peruuttaa miestä muutaman askeleen. Ja uudestaan ja uudestaan kunnes sujuu. Tällä meidän miehet on oppinut ainakin sen ettei talutuksessa rynnitä eikä päälle kävellä.

T: pitkän linjan miesharrastaja

Vierailija
29/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan noussut autosta ja mennyt ulko-ovelle odottamaan? Ärsyttää ihmiset, jotka jää autoon kyhnäämään, kun jotain pitäisi tehdä. Sympatiat kyllä täysin miehen puolella, vaikka lapsellisesti hänkin käyttäytyi.

Vierailija
30/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun piti odottaa? Miksi et voinut nousta autosta, ottaa tavarat ja mennä sisälle. Olisit antanut miehen hoitaa rauhassa se osuus minkä olitte sopineet. Ilman riitaa.

Miksi oi miksi pitää nyt takertua kaikkeen mitä ei tapahtunut? 

Kysyin siksi, että kiinnostaa tietää miksi sun piti välttämättä jäädä autoon? Jos mies on hidas, niin on. Eihän se sua tarvii siihen paikalle torkkumaan

Vierailija
31/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS tämä edes on totta niin onnea vain kovasti ap:n miehelle ja lapselle... Joku päivä mies lähtee jonnekin lapsen kanssa käymään eivätkä palaa ikinä. Oikein.

Vierailija
32/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinun kanssa. En ymmärrä miksi sinun pitäisi jääda autoon kuppaamaan. Yleensä lähden nopeasti sisälle ja annan miehen tulla perässä. Vai vaatiko miehesi, että sinun pitää odottaa häntä?

Ja, jos ovi nopeasti aukea, niin voi olla vaikea tasapainon kanssa. Jotenkin niin lapsellista touhua taas.

Vierailija
33/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yhtä lapsellinen olit itsekkin! Mies ehkä ajatteli olevansa kohtelias, ja väsyneenä turhautui kun ei taaskaan se kelpaa mitä hän yrittää.

Ongelmahan ei ole tuo ovi, eikä riita, eikä edes se että miehelläsi teki hetkellisesti potkaista.

Ongelma on teidän molempien tai ainakin miehen tunnetarpeet joihin ei koe saavansa mitään vastakaikua. Riitely on vain lopputulos/pintaa.

Mietippä esimerkiksi sitä kuinka usein olet torjunut miehen aloitteet seksiin? Milloin olet viimeksi tehnyt itse aloitteen?

Kokeeko mies että et rakasta häntä enää?googlaa tunnekeskeinen pariterapia!!

Kyllähän se potkaisun yritys ja solvaaminen on tässä ne pahimmat ongelmat!! Et tiedä mitään ap:n ja miehensä seksielämästä. Oletat vaan että mies syytön uhri. Aivan outo vastauksesi.

Vierailija
34/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas intohimonen pariskunta. Himot tosin kohdistuu oveen.

Vierailija
35/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
36/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte hemmetin ärsyttäviä molemmat.  Kasvakaa aikuisiksi. Onnea pienokaiselle.

Mikä tarkalleen ottaen tekee minusta ärsyttävän? Ap 

Typeryytesi.

Vierailija
37/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mikä ketju! Hirveää apn syyllistämistä vaikka mies riehaantui turhasta. Oma mieheni olisi kantanut tavarat ja lapsen pois ja antanut minun istua rauhassa autossa. Puolen tunnin päästä toki tulisi kysymään tai soittaisi miksi istun yhä autossa.

Mies vihanhallinta kurssille, ennenkuin on vaaraksi koko perheelle.

Vierailija
38/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS tämä edes on totta niin onnea vain kovasti ap:n miehelle ja lapselle... Joku päivä mies lähtee jonnekin lapsen kanssa käymään eivätkä palaa ikinä. Oikein.

Sairas kommentti. Kuinka sekaisin ihmisen täytyy olla että toivoo moista kohtelua toiselle?

Vierailija
39/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh jooh vai semmonen miesvihaketju tänään. Mitähän huomenna keksitte

Vierailija
40/42 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mennyt tavaroiden kanssa sisään? Miksi jäit autoon tönöttämään? Miksi sinun pitää odottaa miestä? Kun kerran olitte jo sopineetkin kuka ottaa mitäkin?