Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ei anna minun istua etupenkillä, takaikkunat on tummennettu -häpeääkö hän minua?

Vierailija
02.11.2018 |

Aina kun mies tulee hakemaan minua, käskee istumaan takapenkille. Pitää etupenkillä reppuaan ja selitys on muka se, ettei reppu kaadu/kallistu/aukea matkalla ja tavarat tippuu sieltä penkin alle.

Minusta tuntuu että hän vaan häpeää minua? En kehtaa kysyä suoraan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti häpeää. Itse istun mustien lasien takana silloin kun on bad hair day.

Vierailija
2/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrät sen repun takapenkille ja istut repsikan paikalle. Keskitytte muihin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi olla noin tyhmä!

Sähän olet kakkonen. Sua salaillaan, ettei vaimo saa tietää

Vierailija
5/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, oikeasti.

Vierailija
6/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta minusta vaikuttaa että olet toinen nainen. Hän ei halua ottaa riskiä, että kaupungilla ajellessanne vaimon kaverit, sukulaiset ja muut tuttavat saattaisivat nähdä hänen kuskaavan toista naista.

Vierailija
7/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää. Itse olen aina testannut onko mies tosissaan että onko valmis tekemään uhrauksia saadakseen viettää aikaa kanssani.

Eikös miehen pitäisi tuossa vaiheessa vielä siistiä auto ja avata ovi naiselle.

Vierailija
8/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytääkö vielä esim. valoissa, että menet makaamaan takapenkille? :D Varmistaa ettei kukaan näe edestäkään sua..

Vierailija
9/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ontuvia selityksiä repusta. Et taida tietää miehestä vielä mitään. Jotain perin erikoista tuossa kyllä on.

Vierailija
10/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä varoitusmerkki jostain ikävästä. Ehkä olet toinen nainen, kuten moni jo on veikannut tai sitten mies on sairaalloisen mustasukkainen. Kolmas vaihtoehto on, että mies on täydellinen idiootti.

Joka tapauksessa tuo EI ole normaalia.

Vierailija
11/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä reppu reippaasti ja mitään selittelemään takapenkille ja istut ihan muina miehinä selittelemättä mitään siihen etupenkille seuraavalla kerralla. Miehen reaktiosta selviää paljon.

Jos mies ei ota toimintaasi mitään kantaa ja lähtee ajamaan niin ok.

Jos siirtää repun takaisin ja sinut takapenkille niin ei ole ok. Silloin suu auki ja kysyt miksi? Jos olette menossa jonnekin, niin varaudu suunnitelmaan B, että pääset sinne yksinkin tai jäät kotiin.

Takapenkillä et missään nimessä kuitenkaan keskustelun jälkeen istu, ellei miehen selitys repun paikasta ole todella järkeen menevä.

En edes keksi mikä se voisi olla, mutta olisi kyllä hauska kuulla.

Vierailija
12/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en istuisi edes sitä ensimmäistä kertaa takapenkillä.

Juttu olisi siinä.

Vierailija
13/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut heittää aina takakonttiin ja käskee olla hiljaa:( Ruokakassit kuulemma paleltuu jos ne laittaa konttiin ja ne on saatava autoon lämpöseen.

Vierailija
14/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
15/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu, eikä halua tietoa akalleen!!

Vierailija
16/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän julkkista se mies siellä kuljettelee. 

Vierailija
17/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa romanimies laittaa aina vaimonsa pakettiauton peräosaan kun lähtevät johonkin :D Ei mitään hajua miksi ja kysyäkään ei uskalla.

Vierailija
18/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on kyllä outo juttu xD ei kuulosta ihan normaalilta... ihan samanlailla se reppu voi siinä etupenkilläkin kaatua... jos ei haluais kaatuavan niin laittaisi sen jalkatilaan, silloin siinä etupenkilläki voisi istua, ja reppu sun jaloissas tai sylissä, ei varmana kaadu???? 

Vierailija
19/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat etupenkin puolelta takaoven, sitten avaat etuoven ja siirrät varovasti hänen reppunsa takapenkille , iloisesti sanot että etköhän sinä ole enemmän etupenkin arvoinen kuin reppu, ja sanot vielä huolehtivaisesti että laitat repulle turvavyön jotta se ei vahingossakaan pääse kaatumaan. Sitten istahdat etupenkille, sanot Hei kulta, kiva nähdä sua!

--ensimmäisenä minulle tuli mieleen että ei halua sinua nähtävän. Olet ehkä toinen nainen, tai sitten vaan niin tuore tapaus, että ei halua näyttäytyä seurassasi. 

--erityislasten äitinä tulee mieleen myös neuropsykologinen häiriö. Jos hänellä on rutiini että reppu matkustaa etupenkillä, niin rutiinin rikkominen pistää koko maailman sekaisin, koska tietynpiirteisille ihmisille rutiini on melkein kuin pakkomielle. 

Vierailija
20/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin ruma, että mies häpeää sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi