Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä, joka saa käytöksellään olon tuntumaan mitättömältä

Vierailija
02.11.2018 |

Miten tällaiselle ihmiselle voisi jotenkin kohteliaasti hänen ottaessaan yhteyttä ilmoittaa, ettei seura enää kiinnosta? Olen yrittänyt kertoa minkä toisen käytöksessä koen ongelmaksi, mutta toinen on sivuuttanut juttuni useampaan kertaan "minä vain olen tällainen" -mantralla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa vähän tarkemmin miten nuo mitätöivät ystävät käyttäytyvät teitä kohtaan?

Itsekin olen tilanteessa erään ystävän kanssa, jossa vielä mietin hämmentyneenä, että mitä tässä nyt oikein tapahtuu ja syytän omaa hitauttani/tyhmyyttäni/huumorintajuttomuuttani, kun usein pahoitan mieleni.

Vierailija
22/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa vähän tarkemmin miten nuo mitätöivät ystävät käyttäytyvät teitä kohtaan?

Itsekin olen tilanteessa erään ystävän kanssa, jossa vielä mietin hämmentyneenä, että mitä tässä nyt oikein tapahtuu ja syytän omaa hitauttani/tyhmyyttäni/huumorintajuttomuuttani, kun usein pahoitan mieleni.

No avaa itse tilannettasi, niin voidaan kommentoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen kylmästi ulos omasta elämästä! Mulla oli myös tuollainen kaveri. Puhui välillä todella töykeästi. Varsinkin julkisella paikalla sai olla varpaillaan mitä hän laukoisi suustaan yrittäen nolata. Aloin olla todella tympääntynyt ihmiseen. Pakotin hänet kuunteleen ja kerroin etten todellakaan pidä käytöksestä. Vastauksena oli vain irvailua. Olin kuulemma tiukkis ja huumorintajuton. Hän ei kestänyt, kun joku asetti rajat.

Katunut en ole tippaakaan kaveruuden lopettamista. Ei ole ollut ikävä.

Vierailija
24/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samis.. Toiset frendit vaan vie eikä anna mitään tilalle. No more.

Vierailija
25/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on ihan herttainen tyyppi, mutta todella usein reilusti myöhässä tapaamisista ja yhteydenpito hänen kanssaan on kuin venäläistä rulettia. Et koskaan tiedä vastataanko yhteydenottoihin ja milloin. Välttämättä uudestaan perään kyselykään ei aina tuota tulosta. Asioista sopiminen vie niin paljon aikaa ja teettää niin paljon työtä, ettei sitten enää tapaamista odotakaan enää kovin suurella innolla (vielä kun usein toinen saattaa olla sen puoli tuntia myöhässä sovitusta ajasta).

Vierailija
26/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi