Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kuuluu ehdottomasti virtsata seisten!

Vierailija
02.11.2018 |

Tästä aiheesta on mammat ruikuttaneet jo useiden ketjujen verran ja nyt urologin viesti on, että ehdottomasti kannattaa virtsata seisten. Siitäs saitte "alistajamammat"/tyttöpissijän vaimot.

Ummetuksesta kärsivät, jännittäjät ja eturauhasen liikakasvusta kärsivät miehet hyötyvät istualteen pissaamisesta, eli terveet reippaat miehet virtsaavat seisten!

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/55f60bc6-bc51-4988-958a-5d93f64…

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh minäpä sitten aamuseisokin yhteydessä lorotan miehekkästi seisaaltaan ja kusi saattaa lentää vaikka vessan seinään. Ap sitten nuolee seinän puhtaaksi?

Kyllä on miehellä heikot narukädet jos lihasvoima ei riitä puskemaan omaa sukupuolielintään parikymmentä astetta alemmas.

Ei se kuule auta. Seisokissa kuseminen on todella vaikeaa. Voin mä sut hakata sairaalaan, jos kerran matsia haluat ottaa. Sano vaan paikka. Mutta vain jos olet "mies".

Siis tällaisia "miehiäkö" istumapissaaja ovat?

Väkivallalla yrittävät kompensoida mieheyttään kun eivät sitä seisaaltaan kusten saa toteuttaa.

Mitä? Pelottaako sinua väkivalta? Kusen istualtaan hygieniasyistä. Itsehän kiselit narukäsistä. Mutta tiesin jo etukäteen, että olet paskahousu. Saat pitää luusi ehjänä tällä kertaa.

Kyllä minua pelottaa väkivalta ja sillä uhkaaminen. Ne eivät ole osa minun elämääni ja minun lähipiirini ei puhu kuten sinä. Minä en ole kysellyt narukäsistä enkä muustakaan, kommentoin vain väkivaltaisuuttasi. Minä olen nainen, eli juurikin sitä sukupuolta jonka kimppuun varmaan uskaltaisitkin käydä!

En minä käy naisten kimppuun vaan noiden seisaaltaankusija-junttien. Minä pidän väkivallasta ja tappelemisesta, etenkin jos vastustaja on hieman kookkaampi. Olen treenannut tappavia iskuja ja 20 vuotta. Istualtaan pissaaminen on hygienisempää. Onko teillä aivoissa ongelmia tajuta tätä?

Vierailija
62/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi istumapissan kannattajalla/kannattajilla menee tunteisiin niin, että kaikki normaalit käytöstavat unohtuvat. Pissatkaa rauhassa istualteen jos se on niin elämän ja kuoleman kysymys, että pitää jo uhata väkivallalla jos joku toinen on eri mieltä. Luulen kuitenkin, että se on tämä yksi ja sama joka raivoaa ja on ihan sekaisin.

Ei tässä ole mitään raivoamista. Joku seisaaltaankusija eli mies vaan alkoi inisemään. Minä en sellaista kuuntele. Mutta kuten tiedätte niin nämä seisaltaankusijat ovat myös pelkureita, jotka kavahtavat tappelua. Koska ovat oikeastaan homoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa pissata ihan miten tahtoo, mutta jos pissii muuten kuin istuen niin vessansiivousvuoro siirtyy minulta hänelle.

Vierailija
64/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istumapissavaatimus on osa feminististä manifestiä, jolla pyritään kyykyttämään miessukupuoli. Lääketieteelliset tosiasiat, virtsaelinten rakenne ja sijainti miehen kehossa tekevät seisonta-asennon ainoaksi oikeaksi. Asiassa ei ole vähäisintäkään epäselvyyttä.

Lääketieteelliset tosiasiat tai virtsaelinten rakenne eivät käsittääkseni mitenkään estä miehiä myös siivoamasta roiskesotkujaan?

Vierailija
65/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen nyt on väliä missä asennossa kukin kusee 😂😂

Etkö sä tissieläin tajua että korkealta roskuttaminen sotkee vessaa pahemmin. Täällä on näitä seisaaltaankusijoita, jotka eivät käy töissä ja kuvittelevat olevansa "miehiä". Sitten kun nostetaan kissa pöydälle, niin alkavat paskahousuilla. Roiskikaan vaan vaikka toistenne peräsuoliin sitä kustanne seisaaltaan. Ei voisi WT-meininki vähempää kiinnosta. Neukkukuutiossa ryystäävät kaljaa ja vetävät pillereitä. Aivovamma.

Siis aivan järkyttävä kielenkäyttö kaikilla istumapissaamisen kannattajilta ja kehtaattekin väittää normaalisti virtsaamista WT-meiningiksi, eiköhän olisi nyt aika tarkastella omaa käyttäytymistä ja kielenkäyttöä ja miettiä, että mistä nämä teidän traumanne johtuvat... Käskikö esimerkiksi äiti pissimään istualtaan lapsena ja tätä ette uskalla aikuisenakaan uhmata?

Oikeestiko te naiset täällä puolustelette joidenkin miesten seisaaltaan kusemista? Taidatee itse olla laitosmateriaalia.

Kyllä! Olen nainen ja kannatan miesten virtsaamista seisten, en todellakaan kyykytä tyttöpissille.

Vierailija
66/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yksikään mies tunnusta, että tyttöpissii?

Vierailija
67/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on väsynyttä. 0/5.

Vierailija
68/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaakon miesparin kodissa homorouva seisaaltaan pissaamisesta tulevista kusiroiskeista ja vaatii machomiestään käymään tyttöpissillä?

Vierailija
69/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs menee ihmisillä kuseminen tunteisiin.

Täällä on taas kustu jonkun muroihin, näköjään.

Vierailija
70/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ulostaminen (kummallakin sukupuolella) sujuu paremmin seisten tai kyykyssä. Että siitä vaan seisoen kakkimaan. Ja naiset tietysti myös, ja muistakaa, että älkää siivotko jälkiänne, jälkien siivoaminen on epäluonnollista ja epä(lisää sukupuoli)sta.

Vierailija
71/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään mies tunnusta, että tyttöpissii?

Ja mähän tunnustan !

On se kyllä aika homomaista istualtaan kusta, mutta olenkin löytänyt sen feminiinisen puoleni.

Vierailija
72/75 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt mammalla yleensäkään sattuu olemaan miestä, joka vieläpä pissii huolettomasti pitkin,  vaatikoon mammukka tätä huolehtimaan jälkisiivouksesta.

Me muut kyllä osaamme tähdätä pönttöön ja vahingon sattuessa korjaamme itse tekosemme, myös muissakin elämämme epäonnistumisissa. Teidän epäonnistumisille emme mahda mitään täältä käsin.

Ei tästä asiasta enempää tarvitse elämöidä.

Vierailija
73/75 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija
74/75 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos istun isommalla hädällä niin nousen välillä ylös lorottamaan ennen kuin taas jatkan istualleen.

Vierailija
75/75 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä