Kyllä ottaa päähän nuo rötösherrojen tulot, kun itse raataa eikä tienaa mitään!
Voipi nyt herrat ostella mersuja kun on miljoonat tienattu tekemättä mittään! Näköjään pelinpelaamista arvostetaan hoitotyötä enemmän. Mun mielestä näitä pitää verottaa ihan kunnolla että esim hoitoalan palkkoja saa ylös. Kun kukaan ei tarvitse miljoonia rahaa! Mä en vaan voi hyväksyä tätä epäoikeudenmukaisuutta, mä raadan mutta tienaan sen hikisen 20 tuhatta vuodessa.
T. Hoitoalan työläinen
Kommentit (36)
No olisko kannattanut valita koodaus hoitamisen sijaan?
Kuka pelin pelaaja on rötöstellyt?
Vierailija kirjoitti:
No olisko kannattanut valita koodaus hoitamisen sijaan?
Haluan tehdä jotain tärkeää ja jos mä en tekis tätä niin kuka? Ei voi olla niin itsekäs
Ap
Vierailija kirjoitti:
No se kymmeniä miljoonia tienannut mikä oli kai eka tai toka.
Ap
Paljonko sä olet ikinä maksanut noista sun hommista?
Miksi muidenkaan pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kai sinulla on jotain todisteita kun syytät kyseistä henkilöä rikolliseksi?
Harrasta hyväntekeväisyyttä vapaa-ajallasi. Työstäsi maksetaan jos siitä on hyötyä.
mikään ei estä alkamasta yrittäjäksi. Isot riskit isot voitot ... tai koko loppuelämän velkavankeus.
miten se nyt meni... ihmiset tykkäävät karehtia ihmisten saavutuksia mutta eivät sitä, mitä hän on joutunut ja joutuu uhraamaan niiden eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Www.poliisi.fi/nettivinkki
Ihan vaan tiedoksi 😊
Tälläiset aloitukset kertovat paljon sinusta.
Olen itsekin matalapalkka-alalla ja olen ehdottomasti sitä mieltä että "rahamiehet" ovat rahansa ansainneet. Ymmärrätkö todella kuinka paljon he ovat töitä tehneet menestyäkseen? Ai et. Otappa vähän selvää ennen kuin tulet tänne huutelemaan.
Menestys vaatii usein hieman älliä ja riskin tekoa. Kukaan ei estä sinua esimerkiksi opettelemasta sijoituksen alkeita.
Hyvä ystäväni on erään tunnetun "rahamiehen" tytär. Olen vierestä päässyt seuraamaan sitä stressin ja työn määrää mitä eri yritysten tj:t kokevat. Ystäväni isä oli käytännössä aina töissä. Oli oikeastaan ihme jos joskus hänet sattui tapaamaan. No eipä hänellä parisuhteetkaan kovin hyvin voineet, kolme kertaa naimisissa ja eron syyt voinee arvata. Eihän tuollaisella työn määrällä mitään parisuhdetta hoideta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ottaa duunarin selkänahasta hirveät rahat ja duunari elää kädestä suuhun vaikka on sen työn tehny.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ottaa duunarin selkänahasta hirveät rahat ja duunari elää kädestä suuhun vaikka on sen työn tehny.
Ap
Tehnyt niin. Mullakin ois vaikka mitä tehtynä. Kukahan ne myis pientä korvausta vastaan. Hehheh. 😉
Ideoitakin ois, kukahan toteuttais, pikku siivunkin voisin antaa tuotoista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ne just EI ole rötöstelly toisin kuin lähes kaikki muut miljoonia tienanneet! Ne muut muakin vituttaa, mutta nämä ko. herrat on kyllä jotain ihan muuta ja rahansa ansainneet. Nämä eivät myöskään ole vain perineet rahaa tai patsastele toisten tekemisillä. Pahimpia ovat Nallen ja A. Herlinin kaltaiset miljoonia kahmivat porsaat, jotka kiertää kaikki mahdolliset verot ja vetävät vielä messevät maataloustuet. Kehtaavatkin! Saunan taakse joutasivat.
Rötösherra? Ah, niin ihanan 70-lukulaista....
Se on tosiasia, että duunari ei tienaa. Ei siivoojalle voi maksaa kimi räikkkösen palkkoja. Mistö helvetistä rahat siihen revitään?
V...tu se Paananen on maksanut parissa vuodessa veroja enempi kun tän palstan palstalaiset koskaan yhteensä. Sinunkin hoitsu palkkaasi maksettaisiin 800v pelkästään tän vuoden veroilla.
Kiinalaiset tuon tulon suurimmaksi osaksi maksavat ja se ei liene sinulta pois?
Rötösherrapuheita viljelleet Vennamot oli miljonäärejä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Juuri noin, toveri! Nouskaamme vasta rintaan!
Terveisin,
L. Enin
Tekemättä mitään? Vähän nyt valoja päälle, jooko..