Miksi sinulla on kånken-reppu tai marimekon kangaskassi marimekko-tekstillä?
Kommentit (32)
Olisin halunnut Birkinin, ei rahat riittäneet, ostin kånkenin. Mun persoona ei oo mun kassissa.
Miksi ap et käynyt peruskouluasi loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Katos kun sain sen Marimekon kangaskassin ihan ilmaiseksi. Ja just tuollaisille on käyttöä esim. kauppakassina.
Haluatko samalla näyttää, että olet persoonallisen tyylikäs ja rikas?
Tykkään niistä silti! Ehkä veljeni tyttöystävä, jolta sain repun lahjaksi, pitää minua persoonattomana? Ehkä myös ystäväni pitää minua persoonattomana, kun osti minulle lahjaksi kassin? Yhdet parhaista lahjoista, kun olin sellaisia toivonut, mutta en raaskinut itselleni ostaa ja pähkäilin, onko soveliasta aikuisen näitä käyttää. Tykkään todella!
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut Birkinin, ei rahat riittäneet, ostin kånkenin. Mun persoona ei oo mun kassissa.
Miksi juuri kånken, kaikista saman hintaluokan repuista? Myytiinkö valmiiksi paskaisena?
Onneks ei oo. Ne on kumpikin ihan helvetin rumia. Itseasiassa kaikki marimekko kuosit on kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö, kun tuhlasit viimeiset pennoset tyhjään arpaan?
Koska mä oon aika persoonaton ja tavallinen. Suorastaan arkinen. Musta on ihanaa olla tavallinen! Mulla ei oo mitään tarvetta erottua muista. Parasta on olla harmaata massaa.
Koska minull ei ole erityistä tarvetta alleviivata persoonallisuuttani laukku ja kassivalinnoillani. - Molemmt toimivat vapaa-ajalla hyvinä vaihtoehtoina silloin kun ei tarvitse isompaa määrää tavaroita kantaa. - Poikamiehenä esimerkiksi kuskaan usein ruokostokseni Marimekon kangaskassissa.
En tiedä minulla on Kånken reppu ja keltainen rukan sadetakki ja tykkään niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos kun sain sen Marimekon kangaskassin ihan ilmaiseksi. Ja just tuollaisille on käyttöä esim. kauppakassina.
Olisiko minun mielestäsi pitänyt leikata se kassi palasiksi ja laittaa roskiin tai polttaa roviolla? Kassi kuin kassi. Käytän muovipussejakin useaan kertaan, miksen siis kangaskasseja? Ja ei, en tehnyt mistään mitään ostosta saadakseni tuon kassin. Tyylikäs ja rikas? In your dreams only.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä joku tyhjiä arpoja raaputtaa, niin sinä. Minulla sentään olisi varaa tuohon parjattuun Kånkeniin (huomaa ISO kirjain).
Ei lue mun Kånkenissa marimekkoa. Nehän on ihan eri puljuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä joku tyhjiä arpoja raaputtaa, niin sinä. Minulla sentään olisi varaa tuohon parjattuun Kånkeniin (huomaa ISO kirjain).
Olet oikeassa. En ole niin rikas, että voisin käyttää kÅNKENia roskapussina, mihin se parhaiten sopii.
Luulin, että kaikilla on varaa kÅNKENIIN, mutta sinulle se onkin ilmeisesti mainitsemisen arvoinen saavutus. Pikavipillä, oletettavasti.
Ei se tee persoonattomaksi jos omistaa Kånkenin tai Marimekon tuotteita. Itse pidän Kånkenin väreistä ja laadusta sekä tyylistä. Marimekkoa en omista (vielä) on pitänyt ostaa mutten ole vain saanut vielä aikaiseksi moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko minun mielestäsi pitänyt leikata se kassi palasiksi ja laittaa roskiin tai polttaa roviolla? Kassi kuin kassi. Käytän muovipussejakin useaan kertaan, miksen siis kangaskasseja? Ja ei, en tehnyt mistään mitään ostosta saadakseni tuon kassin. Tyylikäs ja rikas? In your dreams only.
Antaisin kassini jollekin köyhälle ja tyylittömälle joka sitä tarvitsee, kuten sinulle on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tee persoonattomaksi jos omistaa Kånkenin tai Marimekon tuotteita. Itse pidän Kånkenin väreistä ja laadusta sekä tyylistä. Marimekkoa en omista (vielä) on pitänyt ostaa mutten ole vain saanut vielä aikaiseksi moista.
Itsellänikin on marimekkoa, mutta ei mainostustarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kassini jollekin köyhälle ja tyylittömälle joka sitä tarvitsee, kuten sinulle on tehty.
En mä sääliä tarvitse Marimekon logokassin vuoksi. Melkein näen kyyneleet silmissäsi. Varsinainen hyväntekijä.
Ei ole Kånken-reppua itselläni, näyttäisivät olevan myös todella hintavia. Ostan reppuni tietysti Lidlistä, edullisia ja kestäviä, ja hintakin sopiva kukkarolleni, taisi olla jotain 15 € iso reppu, ja 10 € tavallinen koko. Muista halpisrepuista menee hihna poikki liian nopeasti, kun kantaa enemmän tavaraa repussa, Lidlin reput kestäneet jo yli 2 vuotta.
T. Lidl-mies.