Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ottaa päähän nuo rötösherrojen tulot, kun itse raataa eikä tienaa mitään!

Vierailija
01.11.2018 |

Voipi nyt herrat ostella mersuja kun on miljoonat tienattu tekemättä mittään! Näköjään pelinpelaamista arvostetaan hoitotyötä enemmän. Mun mielestä näitä pitää verottaa ihan kunnolla että esim hoitoalan palkkoja saa ylös. Kun kukaan ei tarvitse miljoonia rahaa! Mä en vaan voi hyväksyä tätä epäoikeudenmukaisuutta, mä raadan mutta tienaan sen hikisen 20 tuhatta vuodessa.

T. Hoitoalan työläinen

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi nyt herrat ostella mersuja kun on miljoonat tienattu tekemättä mittään! Näköjään pelinpelaamista arvostetaan hoitotyötä enemmän. Mun mielestä näitä pitää verottaa ihan kunnolla että esim hoitoalan palkkoja saa ylös. Kun kukaan ei tarvitse miljoonia rahaa! Mä en vaan voi hyväksyä tätä epäoikeudenmukaisuutta, mä raadan mutta tienaan sen hikisen 20 tuhatta vuodessa.

T. Hoitoalan työläinen

Kun kulutat vähemmän kuin tienaat ja laitat erotuksen säästöön vaikka rahastoon ja osakkeisiin, huomaat pikkuhiljaa vaurastuvasi. Toki  siihen tarvitaan älyä.

Niin kauan kun veronmaksajat veroissaan maksavat sun palkan, kannattaa pitää pienempää suuta palkkatasosta ja miettiä sen sijaan miten saat sen käteesi jäävän rahan poikimaan. Sun työsi  ei tuota kuten pelit eikä  sitä  voi myydä kiinalaisille. Sieltä ne rahat tulee, mietipä sitä,

Vierailija
22/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelin pelaaja on rötöstellyt?

No se kymmeniä miljoonia tienannut mikä oli kai eka tai toka.

Ap

Kai sinulla on jotain todisteita kun syytät kyseistä henkilöä rikolliseksi?

Ottaa duunarin selkänahasta hirveät rahat ja duunari elää kädestä suuhun vaikka on sen työn tehny.

Ap

Kuulehan, jotain ostaessani maksan ihan muusta kuin siitä, että joku on istunut vaikka ompelukoneen ääressä.

Ensinnäkin maksan siitä, että löydän sen tuotteen ylipäätään. Ei kukaan kierrä maita mantuja etsimässä. Varastoon jäävä tavara on täysin arvoton. Mitä useamman ostajan tietoisuuteen tuote tulee, sitä arvokkaampi se on, mutta ei se arvonnousu tekijälle tule vaan myyjälle tietysti. Tekijän tuotekohtainen palkkio pysyy samassa. Se on vastine hänen panoksestaan.

Jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelin pelaaja on rötöstellyt?

No se kymmeniä miljoonia tienannut mikä oli kai eka tai toka.

Ap

Kai sinulla on jotain todisteita kun syytät kyseistä henkilöä rikolliseksi?

Ottaa duunarin selkänahasta hirveät rahat ja duunari elää kädestä suuhun vaikka on sen työn tehny.

Ap

Sinä tässä elät peliteollisuuden ja yksityisten alojen  veroina maksamilla tuloilla joten lopeta se valittaminen.

Meidän selkänahasta se sun palkka sivukuluineen otetaan.Ei sun.

Vierailija
24/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset aloitukset kertovat paljon sinusta.

Olen itsekin matalapalkka-alalla ja olen ehdottomasti sitä mieltä että "rahamiehet" ovat rahansa ansainneet. Ymmärrätkö todella kuinka paljon he ovat töitä tehneet menestyäkseen? Ai et. Otappa vähän selvää ennen kuin tulet tänne huutelemaan.

Menestys vaatii usein hieman älliä ja riskin tekoa. Kukaan ei estä sinua esimerkiksi opettelemasta sijoituksen alkeita.

Hyvä ystäväni on erään tunnetun "rahamiehen" tytär. Olen vierestä päässyt seuraamaan sitä stressin ja työn määrää mitä eri yritysten tj:t kokevat. Ystäväni isä oli käytännössä aina töissä. Oli oikeastaan ihme jos joskus hänet sattui tapaamaan. No eipä hänellä parisuhteetkaan kovin hyvin voineet, kolme kertaa naimisissa ja eron syyt voinee arvata. Eihän tuollaisella työn määrällä mitään parisuhdetta hoideta.

Minä teen töitä päivittäin ylimmän johdon kanssa. Päivät ovat minulla pidemmät kuin heillä. Ylimmän johdon lisäksi teen töitä samoissa projekteissa väliportaan johdon kanssa. Samoja asioita siis pyöritellään, mutta kuukausipalkan erotus minun ja heidän välillään useita kymmeniä tuhansia per kuukausi! En minäkään perhettäni juuri näe, mutta ei tämä ahkeruus minnekään kanna. Vaikka työni hyvin hoidan. Taidan irtisanoutua ja hakea työpaikan, jossa palkkaerot eivät ole yhtä räikeät.

Vierailija
25/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rötösherrat :DDDD nää herrat on tehneet ihan sairaan määrän, monta vuotta duunia sen eteen että nyt saa voittoa. Se on vielä iso riski ja vaatii sen että käytännössä teet koko ikäsi hommia että osaat suunnitella pelejä ja jne. Hoitoala ei todellakaan tarvitse lisää palkkaa.

Vierailija
26/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset aloitukset kertovat paljon sinusta.

Olen itsekin matalapalkka-alalla ja olen ehdottomasti sitä mieltä että "rahamiehet" ovat rahansa ansainneet. Ymmärrätkö todella kuinka paljon he ovat töitä tehneet menestyäkseen? Ai et. Otappa vähän selvää ennen kuin tulet tänne huutelemaan.

Menestys vaatii usein hieman älliä ja riskin tekoa. Kukaan ei estä sinua esimerkiksi opettelemasta sijoituksen alkeita.

Hyvä ystäväni on erään tunnetun "rahamiehen" tytär. Olen vierestä päässyt seuraamaan sitä stressin ja työn määrää mitä eri yritysten tj:t kokevat. Ystäväni isä oli käytännössä aina töissä. Oli oikeastaan ihme jos joskus hänet sattui tapaamaan. No eipä hänellä parisuhteetkaan kovin hyvin voineet, kolme kertaa naimisissa ja eron syyt voinee arvata. Eihän tuollaisella työn määrällä mitään parisuhdetta hoideta.

Minä teen töitä päivittäin ylimmän johdon kanssa. Päivät ovat minulla pidemmät kuin heillä. Ylimmän johdon lisäksi teen töitä samoissa projekteissa väliportaan johdon kanssa. Samoja asioita siis pyöritellään, mutta kuukausipalkan erotus minun ja heidän välillään useita kymmeniä tuhansia per kuukausi! En minäkään perhettäni juuri näe, mutta ei tämä ahkeruus minnekään kanna. Vaikka työni hyvin hoidan. Taidan irtisanoutua ja hakea työpaikan, jossa palkkaerot eivät ole yhtä räikeät.

Minäkin teen. Mutta sinulla, kuten minullakaan, ei ole tulosvastuuta, sinua ei voida heittää pihalle alle minuutin irtisanomisajalla...

Vierailija
27/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kun tietäisit millaista se miljoonia tienaavan elämä ja hänen perheensä elämä onkaan!

Kun olet töissä 24/7/12 vaikka nimellisesti olet lomalla. Kun kesken loman on pakko lentää maailman ääriin vaikka perhe jatkaa lomaansa yhden puuttuessa. Kun sanot lapsille hyvää yötä useinmiten puhelimessa. Kun katsot koulun aloitus- ja päätöskuvia tietokoneen näytöltä samalla, kun kuuntelet millaista siellä oli. Kun yrität etsiä sopivan ajan soittaaksesi kotiin aikaeron ollessa useamman tunnin tai puoli vuorokautta ja kokousten painaessa päälle. Kun vihdoin pääset kotiin viikonlopuksi jetlagin painaessa päälle ja perheen silti halutessa osansa ja maanantaisen työrupeaman ja toiseen maanosaan lentämisen kolkuttaessa takaraivossa. Kun aamulla heräät ja katsot emailiasi, jonne yön aikana on kertynyt toista sataa viestiä. Kun joka päivä mietit seuravaa tulosta tiedostaen, että se on tulos tai ulos, ilman irtisanomisaikaa. Kun elämääsi hallitsee lähinnä sihteerin laatima kalenteri, johon on merkitty minuuttiaikataululla päivän ohjelma paikasta toiseen siirtymisineen. Kun pitkän työpäivän jälkeen on pakko osallistua kaikenmaailman kissanristiäisiin tietäen, että aamulla on klo 4:30 löhtö lentokentälle, taas kerran.

Siinä vaiheessa muutaman miljoonan vuositulot, firman mersu, perheelle siirrettävät ilmaiset lentomailit jne. alkavat tuntua ihan kohtuullisilta korvauksilta menetetystä ”omasta elämästä” ja perhe-elämästä.

Vierailija
28/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näille supercellin tyypeille pitää nostaa hattua, että he vuodesta toiseen pysyvät periaatteilleen uskollisina ja maksavat veronsa Suomeen, toisin kuin monet muut paljon tienaavat (seteliselkärankaiset), jotka ottavat Suomesta vain hyödyn. Arvostan.

Vierailija
29/36 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos keskuteöu hyytyi?

Hatunnosto näin koville bisnesmiehille täältä.

Vierailija
30/36 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä miljonäärit on vielä ihan ookoo ja kyllä kovalla työllä saa mun mielestä muutamat miljoonat tienata, mutta maapallon miljardöörit vois mun mielestä pakottaa jakamaan sitä mammonaa eli se joku alle sata ihmistä jotka omistaa tällä hetkellä enempi rahaa kuin puolet maapallon väestöstä yhteensä.

Vierailija
31/36 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, ap, vieläkin huonompi palkka kaupanalalla kuin sulla hoitajana, mutta olen tajunnut, että kadehtiminen ja katkeroituminen ei mun tuloja kasvata.

Vierailija
32/36 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on mukavaa kun ei arvosta materiaa niin paljon.

Vierailija
33/36 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyydestä pääsee säästämällä ja sijoittamalla. Se vaatii työtä ja vaivaa, ja täällä demarisuomessa on opittu että aina on joku muu jolta vain kuuluisi ottaa raha minulle.

Peräänkuuluttaisin asennemuutosta aapeelle

Vierailija
34/36 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi yrittää miettiä kummasta on enemmän hyötyä yhteiskunnalle, ja tuomita vasta sitten tuloksen mukaan.

Vierailija
35/36 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spr ei tule multa saamaan mitään

Vierailija
36/36 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja täynnä.

t.rötösherra