Onko normaalia puhua seksin aikana kaikenlaista?
Siis onko tavallista, että tunteet tulee pintaan ja tulee selitettyä kaikenlaista tunteellista ja ylistävää? Hävettää, kun puhelin mitä sattuu miehelle, jonka kanssa en seurustele.
Kommentit (38)
Jotkut puhuu tuhmia, minä tyhmiä! :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuhmien puhuminen on ihanaa, mutta se pitää osata.
Salarakkaani osaa puhua ihanasti tuhmia seksin aikana. Ihan huippu.
Puhun välillä tuhmia, ilman kummempaa kontrollia. Mieheni tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salarakkaani osaa puhua ihanasti tuhmia seksin aikana. Ihan huippu.
Kerro jotain esimerkkiä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tavallista, että tunteet tulee pintaan ja tulee selitettyä kaikenlaista tunteellista ja ylistävää? Hävettää, kun puhelin mitä sattuu miehelle, jonka kanssa en seurustele.
Sä nyt vaan olet vähän lörppö, etkä yhtään parisuhdeainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetapa nyt minua tyhmää.
Hyvin vaikea vastata, koska riippuu ihmisestä, tilanteesta ja siitä mistä kumpikin tykkää.
Pitää olla tilannetajua, älyä, ja kykyä asettaa sanansa oikein. Kykyä lukea toista ja toisen halua.
Meillä minun höpöttely estetään sillä että mieheni pakottaa minut käyttämään suupalloa 99% seksikerroista. Olen kuulemma liian äänekäs ja ei halua että naapurit kuulevat kun sekstailemme.
Vierailija kirjoitti:
Minä vain nauran päin miesten naamaa, kun olen seksiä harrastanut.
Ei voi mitään, minusta huvittavaa touhua, jossa ei ole mitään järkeä. Väkisin alkaa naurattaa.
No niin, tämähän on kestofantasiani, jonka kanssa hekumoin mielelläni. Olen aikoinaan päässyt sänkyyn naisen kanssa, joka oli hommassa mukana "läpällä" ja nauroi koko ajan hysteerisesti.
Onko normaalia puhua seksin aikana kaikenlaista?
Minimivaatimus olisi, että puhuttava liittyy jotenkin kontekstiin.
Loppuu turhanpäiväinen lörpöttely ja huutaminen kun hankkii tällaisen:
https://antishop.fi/shop/kuminen-suupallo-silmalaput-punainen-pd216115
Meillä tyttöystävä käyttää lähes aina. Mökillä ei tartte käyttää, koska ei ole naapureita lähellä.
Meidän sänkypuheet on esim. jotain fantasian kertaamista, jos oon vaikka kertonut jostain pätkästä minkä olen katsonut ja mikä sytytti, niin mies kiihottuneella äänellä siinä työntöjen lomassa sanoo jotain one-linereita siihen teemaan liittyen, vaikka nyt gangbang viimeksi, kertoo kuinka hän ottais omat treenikaverit mukaan ja vuorotellen sitten...... Mulle toimii kyllä täydellisesti, aah! Myös kiva kuulla ja sanoa juurikin, miten hyvältä toinen tuntuu tai jos jossain asennossa tai kulmassa menee erityisen hyvin sisään, tai saatetaan sanoa jos laukeaminen alkaa lähestyä... Ehkä tämmönen verbaliikka ei kaikkia sytytä mutta meidät joo, ja sehän riittää.
Kyllä mä puhun, seksiin liittyviä asioita, kehun. Mutta ei sitä puhetta jatkuvalla syötöllä tule. Olen joskus myös nauranut kun tilanne on koominen.
Kerran mua nauratti tilanne, jossa sain piiskaa. Se piiskaaminen oli todella nautinnollista, enkä missään nimessä halunnut keskeyttää tai estää sitä, mutta olin lähdössä seuraavana päivänä mökille siskoni ja vanhempieni kanssa, piiskaaja ei tätä tiennyt, eikä takuulla olisi sitä tehnyt, jos olisi tiennyt.
Pyrin kyllä olemaan mahdollisimman hiljaa seksin aikana. joskus voi joku huokaus vahingossa päästä.ei tulisi mieleenkään alkaa puhua mitään
Hanna32 kirjoitti:
Pyrin kyllä olemaan mahdollisimman hiljaa seksin aikana. joskus voi joku huokaus vahingossa päästä.ei tulisi mieleenkään alkaa puhua mitään
Minä sulle Mieleen tulen...
Menisi fiilis, jos toinen alkaisi pohtia vaikka pyykinpesua tms.
Voihkiminen, huokailu, huutaminen kun saa, kiihottavaa. Jos halutaan kertoo miten hyvältä toinen tuntuu, voi kyllä. Härskejä puheita vähemmän on tullut itse tilanteessa harrastettua, mutta kyllä kävisi ja kiihottaisi lisää. Rakkaudentunnustukset, oi kyllä.
Arkiset jutut / päivän läpikäyminen tuntuisi musta kyllä oudolta.
Oon niin toisessa todellisuudessa seksin aikana, ettei ole olemassa mitään muuta kuin me ja se uskomaton nautinto.
Kyllä mä tykkään, kun mies kehuu ja kertoo mikä mussa on ihanaa ja kiihottavaa. Siinä tulee himokas ja rakastettu olo, kun tuntee olevansa jotain vastustamatonta.
Toki pikapanot menee ilman höpinöitä. Mutta pitemmät sessiot ois aika outoja, jos mitään ei puhuttaisi. Yli 20v. Menty näin ja vieläkin sytymme toisistamme.