Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka vähäosainen on noudattanut Susanna Kosken vinkkiä laittaa 500euroa kuukaudessa säästöön?

Vierailija
01.11.2018 |

Onko tämä säästövinkki todella tullut kansanedustajan suusta?

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllän säästän 500e joka kuukausi. Tulot n. 1000e/kk, vuokra 450e ja muutkin laskut pitäisi maksaa ja syödäkin pitäisi.

Vierailija
82/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että ajettiin 2 tuntia sienestämään. Sieniä saatiin mutta rahallinen hyöty nolla kun matkakulut lasketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10€/päivä, asumistuen ja tt-tuen (9 e) jälkeen. Lisäksi maksusitoumus apteekkiin, jota en tarvitse, koska minulla ei ole lääkkeitä.

Tein oikaisupyynnön tt-tuesta, mutta oli kuulemma laskennallisesti oikein. Haluaisin Susanna Koskelta konkreettisia neuvoja, miten säästän 500€/ kuukaudessa?

Voit hakea lääkäriltä reseptilääkkeitä ja alkaa myymään niitä katukaupassa, kun et itse tarvitse. Tällä tavoin saa jo mukavasti taskurahaa.

Vierailija
84/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..suski kirjoitti:

Ja aina voi kerätä myös risuja.

Kaikki on asenteesta kiinni. Miksi olet köyhä, kun voisit olla rikas.

Ja kun katsoo metsään, siellä on paljon tekemätöntä työtä. Risusavotalla voi siis rikastua, vaikka ei siitä kukaan sulle mitään maksa. 

Vierailija
85/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10€/päivä, asumistuen ja tt-tuen (9 e) jälkeen. Lisäksi maksusitoumus apteekkiin, jota en tarvitse, koska minulla ei ole lääkkeitä.

Tein oikaisupyynnön tt-tuesta, mutta oli kuulemma laskennallisesti oikein. Haluaisin Susanna Koskelta konkreettisia neuvoja, miten säästän 500€/ kuukaudessa?

Voit hakea lääkäriltä reseptilääkkeitä ja alkaa myymään niitä katukaupassa, kun et itse tarvitse. Tällä tavoin saa jo mukavasti taskurahaa.

Kiitos vinkistä. En näin 55v.mummona olisi edes tajunnut asiaa. Tilaan huomenna lääkärin ja pyydän kaikkia mahdollisia psyykenlääkkeitä ja menen lähiostarille niitä myymään.

Vierailija
86/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sussu on kyllä ylimielinen - jokin trauma kenties kun käyttäytyy noin?

Vierailija
87/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vinkki todistaa kuinka vieraantuneita päättäjät ovat tavallisen ihmisen elämästä. Tämä on myös yksi syy siihen, että tilanne ei koskaan tule muuttumaan.

Vain oikean laidan päättäjät, vasemmalla laidalla kyllä tiedetään missä mennään.

Jaa, sen verran auliisti ovat jakamassa Suomen hyvin rajallisia resursseja koko maailmalle, että vaikea uskoa.

Vierailija
88/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. En näin 55v.mummona olisi edes tajunnut asiaa. Tilaan huomenna lääkärin ja pyydän kaikkia mahdollisia psyykenlääkkeitä ja menen lähiostarille niitä myymään.

Hyvä vinkki. Ostaako kukaan Buranaa? Sain hammassärkyyn, mutta en tarvinnut kuin pari.

Vierailija
89/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajat eivät voi ymmärtää vähätuloisia, koska vähätuloiset eivät voi päästä kansanedustajiksi. Ainakaan he eivät ole enää vähätuloisia, kun ovat kansanedustajia. Siinä pulma. No ehkä joku on ollut nuorena köyhä, tai kasvanut köyhässä perheessä. Mutta haluaa ehkä unohtaa ne ajat ja ne ihmiset. Miten saada oikeasti köyhiä kansanedustajiksi? Onko eduskunnassa koskaan ollut ketään köyhää? Kuka ja millon?

Vierailija
90/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummuna saat varmasti lääkäriltä kaikista halutuinta tavaraa(bentsoja) joita ei edes oikeasti niitä tarvitseville hevin kirjoiteta, koska väärinkäyttö riski. Herttaisena mummuna varmasti saat, ja eikun ostarille, suosittelen menemään heti aamusta, silloin on asiakaskuntaa liikkeellä, etenkin tukipäivinä.

Vierailija
91/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan Yrittäjänä tietysti enemmän, mutta halusin tulla sanomaan että Jäätävä Missi! Panisin!

😍😍😍

Pohjanmaa

Jos sen toosa on samassa jamassa kuin aivot, niin työntyisit mätään lihaan.

Näin Yrittäjänä sekin sopii!

Vierailija
92/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta lääkäriltä haetaan lääkkeitä. Mennään vastaanotolle ja sanotaan " Niin sitten lääkettä xx xxxx kolme pakettia ja sitten lääkettä xxxx myös kolme pakettia. Ja yksi paketti xxxx 50 mg vahvuisena. " 

Joo näin se toimii.

Vierailija
93/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tänään oli just juttua HS jostain reseptilääkkeestä, Rivotril  tjsp. Katukauppa käy hyvin ja sitä saa itäisestä Euroopasta ilman reseptiä (Suomessa reseptilääke).  Huumekauppiaaksi tosiaan jos ryhtyisi. Olisikin kiva pörrätä tuolla kaduilla narkkareiden kanssa.  Saattaisihan siinä jopa rikastua? Ensin vaan pitäisi hankkiutua sinne Bulgariaan tai Romaniaan hankkimaan noita pillereitä. 

Vierailija
94/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajat eivät voi ymmärtää vähätuloisia, koska vähätuloiset eivät voi päästä kansanedustajiksi. Ainakaan he eivät ole enää vähätuloisia, kun ovat kansanedustajia. Siinä pulma. No ehkä joku on ollut nuorena köyhä, tai kasvanut köyhässä perheessä. Mutta haluaa ehkä unohtaa ne ajat ja ne ihmiset. Miten saada oikeasti köyhiä kansanedustajiksi? Onko eduskunnassa koskaan ollut ketään köyhää? Kuka ja millon?

seuraavalle kaudelle 100 työtöntä 9e/pvä kandanedustajiksi

Vierailija
95/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummuna saat varmasti lääkäriltä kaikista halutuinta tavaraa(bentsoja) joita ei edes oikeasti niitä tarvitseville hevin kirjoiteta, koska väärinkäyttö riski. Herttaisena mummuna varmasti saat, ja eikun ostarille, suosittelen menemään heti aamusta, silloin on asiakaskuntaa liikkeellä, etenkin tukipäivinä.

Minulla on diapam pysyvänä lääkkeenä. Resepti uusitaan aina ja kyllä se on mukavaa!

Vierailija
96/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ne poliisikansanedustajat.

Vierailija
97/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö olisi sijoittanut kaikki nämät säästöt virtuaalivaluuttoihin voisi jokaikinen meistä olla nyt miljonääri

Vierailija
98/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se 50 e, sittenkin?

Vierailija
99/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä hauku ihmisiä, mutta tämä kyseinen yksilö elää täysin omissa sfääreissään. Veri kiehui jo viimeksi rouvan ylimielisestä vierailusta sen työkyvyttömän työttömän luona, ja mikäs se katsokaa metsään-kommentti oli? Ja nyt tämä uusin "neronleimaus"??

Suorastaan hämmästyttävää miten joku kehtaa päästellä suustaan moisia aivopieruja. Millä meriiteillä hänet on sinne eduskuntaan edes äänestetty? Tollasten suhteen pitäis olla joku veto-oikeus äänestäjillä...

Vierailija
100/160 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä määräaikainen työ, itsellä vakituinen mutta yt neuvotteluja on ollut.

Meillä on varakassa 1000 e. Joka kk lyhennetään asuntolainaa kaikella mitä tonnin jälkeen jää rahaa.

Kovasti on uhkailtu lainojen nousulla.

Eli meillä ei laiteta säästöön yhtään vaan yritetään lyhentää asuntolainaa mahd nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän