Oletuksia yli viisikymppisistä naisista?
Kertokaas alle viisikymppiset, mitä oletuksia teillä on viisikymppisistä naisista? Katsotaan pitääkö mikään paikaansa esim. omalla kohdallani N55
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
- kova liikkumaan, tahtoo ehkäistä vanhenemisen mukana tulevia vaivoja.
- iloitsee kun aikaa enemmän itselle lasten kasvettua, tykkää harrastaa
- moni paheksuu jos samanikäinen mies ottaa nuoremman vaimon.
- uransa huipulla töissä
- jos vanhemmat elossa ja välit ok, vanhempien kunto ja pärjääminen huolettaa
Näistä en allekirjoita tuota paheksumista ja omalla kohdallani myös tuo uran huippu ei pidä paikkaansa, sillä jäin viime keväänä työttömäksi. Ap
Riippuu ihan ihmisestä, mutta kaikki lienevät tuohon ikään mennessä kokeneet jossain määrin olonsa näkymättömäksi miehille, siinä missä jotkut nuoremmat huokailee kun saa aivan liikaa huomiota miehiltä.
Vanha huuska. Lihava. Ryppyinen. Ilkeä. Katkera. En ikinä halua elää viisikymppiseksi. En olisi halunnut elää edes näin vanhaksi (29 v). Pskemmaksi vaan menee vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Vanha huuska. Lihava. Ryppyinen. Ilkeä. Katkera. En ikinä halua elää viisikymppiseksi. En olisi halunnut elää edes näin vanhaksi (29 v). Pskemmaksi vaan menee vuosi vuodelta.
Nyt on pakko lohdutta sinua nuori nainen. En koe olevani vielä ainakaan mitään noista. Joten ehkei sinustakaan koskaan tule. Positiivisuutta ja yritä oppia nauttimaan elämästä juuri sen ikäisenä kun kulloinkin olet.
Näin vähäisten tietojen perusteella en luo vielä minkäänlaisia stereotypioita, läheskään kaikilla samaa sukupuolta ja ikäryhmää edustavilla ihmisillä ei välttämättä ole keskenään mitään muuta yhteisiä ominaisuuksia kuin ikä ja sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ihmisestä, mutta kaikki lienevät tuohon ikään mennessä kokeneet jossain määrin olonsa näkymättömäksi miehille, siinä missä jotkut nuoremmat huokailee kun saa aivan liikaa huomiota miehiltä.
Tämä pitää osittain kyllä paikkansa, mutta itse pidän sitä positiivisena muutoksena. Osaanhan sitten myös nauttia siitä, kun sitä huomiota joskus saan. Ja ihan mukavasti olen saanutkin. ap
Vierailija kirjoitti:
Kuiva vagina
Tähän löytyi apu. Nyt luistaa taas ;). Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuiva vagina
Kokeile auttaako vagisan.
Vierailija kirjoitti:
Kuiva vagina
Yleinen luulo. Minulla ei ole tätä ongelmaa koska munasolut toimii edelleen.
N53
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua. Minä olen jo 88-vuotias enkä mielestäni vieläkään lihava, ilkeä ja katkera. Mikä sinua auttaisi?
Se on "alakerrasta" kuiva kuin beduiinin sandaali.
Kokee painetta olla itsevarma, seesteinen ja järkevä Aikuinen Nainen joka ei koskaan pahoita mieltään mistää vaan porskuttaa aina punaisessa tukassaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kuiva vagina
Vaihdevuodet loppui 5v sitten eikä ole vielä paikat kuivuneet. Kerran viikossa vähintään rakastellaan
Vierailija kirjoitti:
Se on "alakerrasta" kuiva kuin beduiinin sandaali.
Ei kyllä ole enää kuiva, kun ei tarvitse käyttää e-pillereitä. Seksiä harrastan monta kertaa viikossa.
- kova liikkumaan, tahtoo ehkäistä vanhenemisen mukana tulevia vaivoja.
- iloitsee kun aikaa enemmän itselle lasten kasvettua, tykkää harrastaa
- moni paheksuu jos samanikäinen mies ottaa nuoremman vaimon.
- uransa huipulla töissä
- jos vanhemmat elossa ja välit ok, vanhempien kunto ja pärjääminen huolettaa