Mitä kaikkia hulluja tällä palstalla on?
Ainakin sukunimi-hullu, saara aalto -hullu, jenni vartiainen -hullu.
Muita?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä ansaitseeko vielä ihan hullun titteliä, mutta onko kukaan muu pistänyt merkille palstalle pesiytynyttä postaajaa, joka
kirjjjoitttaa ainnna näääin?
Siis ylimääräisiä kirjaimia suunnilleen joka sanassa, viestikaupalla? Yleensä vielä lähettää monta viestiä peräkkäin, kunnn kekkksii aaaina jotainnn lisätttävääää ensimmäiseen viestiinsä.
Joo. Itse olen saanut hänestä alun alkaen laskelmoidun vaikutelman. Haluaa muiden pitävän häntä hulluna ja myhäilee varmasti nytkin tyytyväisenä, kun hänet nyt tässä ketjussa mainittiin.
Pankkosen Reiska ! Varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Jenni- hullu ja äiti- hullu, nämä taitavat olla aika ykkössijoilla, sössö aktivoituu ajoittain.
Kuka on sössö?
Miesasiakas-hullu, todella sekaisin. Toivottavasti hoidon piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni- hullu ja äiti- hullu, nämä taitavat olla aika ykkössijoilla, sössö aktivoituu ajoittain.
Kuka on sössö?
Anorektikko, sillä on rekisteröity nimimerkki jota en nyt muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sössö?
Anorektikko, sillä on rekisteröity nimimerkki jota en nyt muista.
Colette
onko nimimerkki A*n**lihamsteri jo mainittu? Se joka tuli aina 23:00 spämmimään.
Ikis eli ikäerohullu
MItä mieltä olet ihmisestä, joka... hullu
En löytänyt vielä itseäni täältä🤣minulla on siis toivoa!
sdp-hullu
ay-hullu
anttirinne-hullu
siis näitä v astaan jankuttaa joka helvetin päivä, epäilen kaikenlisäksi että nämä kolme ovat sama hullu.
"Olet trolli"-hullu
"Olet mies"-hullu
tämä käy aina kimppuuni ketjuissa kun esitän rehellisen mielipiteeni.
Olen siis nainen, enkä trolli.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt vielä itseäni täältä🤣minulla on siis toivoa!
Pahimpia ei mainita, koska hullujen kanssa ei neuvotella.
Huulipunahullu.
(Se olen minä, en voi sietää huulipunanaamoja).
Vierailija kirjoitti:
jordanpetersonfani
Tulisi takaisin, tykkään Petersonista enkä ole nähnyt täällä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
”Ketä hulluja täällä palstalla”-hullu.
Olipas nokkelaa!
Ap
Ihan niinkuin aloituksesikin. Vain vastenmielinen ja vajaa kiusaaja tekee tällaisia aloituksia.
Sintti, neitsytpoika jolla on vahvoja mielipiteitä naisista. Mielipiteet on muodostettu katsomalla telkkaria ja lukemalla naistenlehtiä. Lukee amerikkalaisia juttuja ja niiden perusteella päättelee, että Suomessakin naiset ovat kotiäitejä, joille mies ostaa joka kuukausi merkkilaukun. Ei tapaa naisia irl, ei edes tätejä, kavereita, kaverin siskoja tms.
Perustelee aina mielipiteensä "kun Cosmossa luki" ja "Tempatation Islandissa tapahtui". En tiedä menikö tuo sarjan nimi oikein, kun en moista soopaa katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
”Ketä hulluja täällä palstalla”-hullu.
Olipas nokkelaa!
ApIhan niinkuin aloituksesikin. Vain vastenmielinen ja vajaa kiusaaja tekee tällaisia aloituksia.
Taasko sinut mainittiin?
Vierailija kirjoitti:
"Oudoin tilanne minkä olet joutunut selittämään asiakkaalle" ketjussa oli aika paljon hulluja.
Oli mm. Kellokorttihullut, ALV-verohullut, "MITEN NOPEASTI VERKKOKAUPASTA SAA TILAUKSEN KUN KIINASTA SAA TUNNISSA" hullut, ja sen jälkeen vielä reseptinuusimishullut. Kirsikkana kakun päällä joku vielä spämmi 20 sivua jostain kultakala jaskasta. :d
Voi saakeli kun nousikin vanha viha pintaan (:D), kun muistutit noista toimitusnopeushulluista! "Suomessa ei ilmeisesti arvosteta palvelussa laatua ... Kiinan Amazonista saa tilauksen kotiovelle muutamassa tunnissa ... sinun (kotimainen) pikku nettiputiikkisi kuolee, kun isot ulkomaalaiset jätit tulevat Suomeen" jnejnejne. Ja tätä samaa saamarin jankkausta kymmeniä sivuja!
Ja k4melinp4sk4hullu! En tiedä mikä sitäkin vaivaa, mutta ihan täysin liittymättömissä yhteyksissä tulee jauhamaan keskusteluihin viestikaupalla jostain k4melinp4sk4sta ja droppailee jotain Kauppisen Jareja, Puromäen Valluja sun muita vastaavia nimiä viesteissään, aivan kuin kaikki palstalla tietäisivät hänen (mielikuvitus)kaverinsa.
Ja vastaa kovin valikoivasti vasta-argumentteihin. Ylipäätään tommonen propagandaketju on helppo hiljentää, jos tietää oikeasti mitä kysyy tai huomauttaa. Itse en juuri koskaan saa mitään vastauksia ja ketjun annetaankin tippua alun tunteellisesta vuodatuksesta ja miksi-kysymyksistä välittämättä.