Mitä kaikkia hulluja tällä palstalla on?
Ainakin sukunimi-hullu, saara aalto -hullu, jenni vartiainen -hullu.
Muita?
Kommentit (85)
Miesviha-hullu mainitsematta vielä.
Mua huvittaa tää tyyppi: naisvaltaisella palstalla jutellaan puolison edesottamuksista ja piirteistä, ja jätkä on ihan kaarella siitä että useimmiten se naisen puoliso sattuu olemaan mies.
Tämä, että naisvihaaja aloittaa tavalla tai toisella naisia solvaavan ketjun. Ketju alkaa joko suoraan naisia vastaan hyökkäämällä tai sitten naiseksi tekeytymällä. Sitten samainen henkilö vastaa hyökkäävästi aloitukseen. Eli keskustelee itsensä kanssa. Peukuttelee kaikilta mahdollisilta laitteita peukkuja haluamaansa suuntaan.
Ammattivalittaja, joskin ei taida enää käyttää kyseistä nimimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä ansaitseeko vielä ihan hullun titteliä, mutta onko kukaan muu pistänyt merkille palstalle pesiytynyttä postaajaa, joka
kirjjjoitttaa ainnna näääin?
Siis ylimääräisiä kirjaimia suunnilleen joka sanassa, viestikaupalla? Yleensä vielä lähettää monta viestiä peräkkäin, kunnn kekkksii aaaina jotainnn lisätttävääää ensimmäiseen viestiinsä.
No tämä on juuri se ykkössivulla mainittu hitaastikirjoitushullu.
Mutta mikä tuo jonkun mainitsema "kaalihullu" on?
Mulla on ikävä sitä yhtä joka kirjotteli ihan sekoja. Joku kiukkuinen tai vastaava. Tais jotain blogiakin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, että naisvihaaja aloittaa tavalla tai toisella naisia solvaavan ketjun. Ketju alkaa joko suoraan naisia vastaan hyökkäämällä tai sitten naiseksi tekeytymällä. Sitten samainen henkilö vastaa hyökkäävästi aloitukseen. Eli keskustelee itsensä kanssa. Peukuttelee kaikilta mahdollisilta laitteita peukkuja haluamaansa suuntaan.
Kyseinen hullu on multippelipersoona, koska minuakin on syytetty häneksi. En tunne muita kyseisen hullun persoonia, mutta kerron itsestäni.
En itse aloita ihmissuhteisiin liittyviä ketjuja koskaan, koska oikeasti olen vero-ja isänmaallishullu, mutta joskus vastailen myös ihmissuhdeketjuissa.
Silloin saan joskus, mutta toistuvasti kuitenkin kuulla olevani naisvihaaja. Olen aika ”konservatiivinen” arvoiltani ja uskon sukupuolieroihin. Minusta nainen on ihana olento ja ainutlaatuinen ja korvaamaton osa maailmaa, mutta ajattelen miehistä aivan samoin ja sitä ei ilmeisesti saa sanoa ääneen. Keskinäisen tarpeen tai riippuvuussuhteen myöntäminen on kiroilemista joidenkin korvissa. Pahinta ryöpytystä saan, jos erehdyn ihailemaan vaikka omaa miestäni tai kyseenalaistamaan jonkun hössöttämiset.
Pesukoneen napin painaminen on naisille liian vaikeaa-hullu
Kesäaikahullu
Joo ymmärrän, että kesäaika vs. normaaliaika on intohimoja herättävä aihe, mutta hieman menee jo yli.
Mä olen uus hullu. Te kaikki ootte #itun ärsyttäviä luusereita!!! Tänä aamuna päässä napsahti joku ja haluan oksentaa kaikkea pjaskaa ulos suustani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sitä yhtä joka kirjotteli ihan sekoja. Joku kiukkuinen tai vastaava. Tais jotain blogiakin pitää.
Nythän se esittää Kiukkuisen siskoa "Petraa" täällä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä ansaitseeko vielä ihan hullun titteliä, mutta onko kukaan muu pistänyt merkille palstalle pesiytynyttä postaajaa, joka
kirjjjoitttaa ainnna näääin?
Siis ylimääräisiä kirjaimia suunnilleen joka sanassa, viestikaupalla? Yleensä vielä lähettää monta viestiä peräkkäin, kunnn kekkksii aaaina jotainnn lisätttävääää ensimmäiseen viestiinsä.
Joo. Itse olen saanut hänestä alun alkaen laskelmoidun vaikutelman. Haluaa muiden pitävän häntä hulluna ja myhäilee varmasti nytkin tyytyväisenä, kun hänet nyt tässä ketjussa mainittiin.
"Oudoin tilanne minkä olet joutunut selittämään asiakkaalle" ketjussa oli aika paljon hulluja.
Oli mm. Kellokorttihullut, ALV-verohullut, "MITEN NOPEASTI VERKKOKAUPASTA SAA TILAUKSEN KUN KIINASTA SAA TUNNISSA" hullut, ja sen jälkeen vielä reseptinuusimishullut. Kirsikkana kakun päällä joku vielä spämmi 20 sivua jostain kultakala jaskasta. :d
Sossurotta. Ei ehkä varsinaisesti hullu, mutta samoja fraaseja jankkaava ärsyttävä pska.
Hullu ateisti
Hulluja ja häirikköjä meillä on omastakin takaa, mutta kyllä tää uskistenvihaaja vetää jutut ihan omiin sfääreihin trollailullaan. Vaikka palstalla olisi muuten hiljaista niin äkkiä on jengi koossa, kun hullu ateisti aloittaa. Ikäänkuin tavallisille vauvapalstalaisille olisi kovinkin kiihkoisa suhde raamatun ristiriitoihin tai uskovaisten toimintaan. Toki näitä varmasti kourallinen on olemassa.
Hellehullu