Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia hulluja tällä palstalla on?

Vierailija
01.11.2018 |

Ainakin sukunimi-hullu, saara aalto -hullu, jenni vartiainen -hullu.
Muita?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullu

Vierailija
22/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha-hullu mainitsematta vielä.

Mua huvittaa tää tyyppi: naisvaltaisella palstalla jutellaan puolison edesottamuksista ja piirteistä, ja jätkä on ihan kaarella siitä että useimmiten se naisen puoliso sattuu olemaan mies.

Vierailija
24/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä, että naisvihaaja aloittaa tavalla tai toisella naisia solvaavan ketjun. Ketju alkaa joko suoraan naisia vastaan hyökkäämällä tai sitten naiseksi tekeytymällä. Sitten samainen henkilö vastaa hyökkäävästi aloitukseen. Eli keskustelee itsensä kanssa. Peukuttelee kaikilta mahdollisilta laitteita peukkuja haluamaansa suuntaan.

Vierailija
25/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja, joskin ei taida enää käyttää kyseistä nimimerkkiä.

Vierailija
26/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva löytää itsensä täältä.

Vierailija
27/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä ansaitseeko vielä ihan hullun titteliä, mutta onko kukaan muu pistänyt merkille palstalle pesiytynyttä postaajaa, joka

kirjjjoitttaa ainnna näääin?

Siis ylimääräisiä kirjaimia suunnilleen joka sanassa, viestikaupalla? Yleensä vielä lähettää monta viestiä peräkkäin, kunnn kekkksii aaaina jotainnn lisätttävääää ensimmäiseen viestiinsä.

No tämä on juuri se ykkössivulla mainittu hitaastikirjoitushullu.

Mutta mikä tuo jonkun mainitsema "kaalihullu" on?

Vierailija
28/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen arvo iän mukaan- hullu

Vierailija
29/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä sitä yhtä joka kirjotteli ihan sekoja. Joku kiukkuinen tai vastaava. Tais jotain blogiakin pitää.

Vierailija
30/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, että naisvihaaja aloittaa tavalla tai toisella naisia solvaavan ketjun. Ketju alkaa joko suoraan naisia vastaan hyökkäämällä tai sitten naiseksi tekeytymällä. Sitten samainen henkilö vastaa hyökkäävästi aloitukseen. Eli keskustelee itsensä kanssa. Peukuttelee kaikilta mahdollisilta laitteita peukkuja haluamaansa suuntaan.

Kyseinen hullu on multippelipersoona, koska minuakin on syytetty häneksi. En tunne muita kyseisen hullun persoonia, mutta kerron itsestäni.

En itse aloita ihmissuhteisiin liittyviä ketjuja koskaan, koska oikeasti olen vero-ja isänmaallishullu, mutta joskus vastailen myös ihmissuhdeketjuissa.

Silloin saan joskus, mutta toistuvasti kuitenkin kuulla olevani naisvihaaja. Olen aika ”konservatiivinen” arvoiltani ja uskon sukupuolieroihin. Minusta nainen on ihana olento ja ainutlaatuinen ja korvaamaton osa maailmaa, mutta ajattelen miehistä aivan samoin ja sitä ei ilmeisesti saa sanoa ääneen. Keskinäisen tarpeen tai riippuvuussuhteen myöntäminen on kiroilemista joidenkin korvissa. Pahinta ryöpytystä saan, jos erehdyn ihailemaan vaikka omaa miestäni tai kyseenalaistamaan jonkun hössöttämiset.

Vierailija
31/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen napin painaminen on naisille liian vaikeaa-hullu

Vierailija
32/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaikahullu

Joo ymmärrän, että kesäaika vs. normaaliaika on intohimoja herättävä aihe, mutta hieman menee jo yli. 

Vierailija
33/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen uus hullu. Te kaikki ootte #itun ärsyttäviä luusereita!!! Tänä aamuna päässä napsahti joku ja haluan oksentaa kaikkea pjaskaa ulos suustani.

Vierailija
34/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sitä yhtä joka kirjotteli ihan sekoja. Joku kiukkuinen tai vastaava. Tais jotain blogiakin pitää.

Nythän se esittää Kiukkuisen siskoa "Petraa" täällä.

Vierailija
35/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä ansaitseeko vielä ihan hullun titteliä, mutta onko kukaan muu pistänyt merkille palstalle pesiytynyttä postaajaa, joka

kirjjjoitttaa ainnna näääin?

Siis ylimääräisiä kirjaimia suunnilleen joka sanassa, viestikaupalla? Yleensä vielä lähettää monta viestiä peräkkäin, kunnn kekkksii aaaina jotainnn lisätttävääää ensimmäiseen viestiinsä.

Joo. Itse olen saanut hänestä alun alkaen laskelmoidun vaikutelman. Haluaa muiden pitävän häntä hulluna ja myhäilee varmasti nytkin tyytyväisenä, kun hänet nyt tässä ketjussa mainittiin.

Vierailija
36/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oudoin tilanne minkä olet joutunut selittämään asiakkaalle" ketjussa oli aika paljon hulluja.

Oli mm. Kellokorttihullut, ALV-verohullut, "MITEN NOPEASTI VERKKOKAUPASTA SAA TILAUKSEN KUN KIINASTA SAA TUNNISSA" hullut, ja sen jälkeen vielä reseptinuusimishullut. Kirsikkana kakun päällä joku vielä spämmi 20 sivua jostain kultakala jaskasta. :d

Vierailija
37/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sairaanhoitajia -hullu

Vierailija
38/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumuudestaan usein kirjoittava

Vierailija
39/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossurotta. Ei ehkä varsinaisesti hullu, mutta samoja fraaseja jankkaava ärsyttävä pska.

Vierailija
40/85 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ateisti

Hulluja ja häirikköjä meillä on omastakin takaa, mutta kyllä tää uskistenvihaaja vetää jutut ihan omiin sfääreihin trollailullaan. Vaikka palstalla olisi muuten hiljaista niin äkkiä on jengi koossa, kun hullu ateisti aloittaa. Ikäänkuin tavallisille vauvapalstalaisille olisi kovinkin kiihkoisa suhde raamatun ristiriitoihin tai uskovaisten toimintaan. Toki näitä varmasti kourallinen on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi