Mitä kaikkia hulluja tällä palstalla on?
Ainakin sukunimi-hullu, saara aalto -hullu, jenni vartiainen -hullu.
Muita?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Huulipunahullu.
(Se olen minä, en voi sietää huulipunanaamoja).
Sun pitää petrata, ainakaan minä en ole huulipuna-aloituksia nähnyt, vaikka päivittäin täällä käyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
”Ketä hulluja täällä palstalla”-hullu.
Olipas nokkelaa!
ApIhan niinkuin aloituksesikin. Vain vastenmielinen ja vajaa kiusaaja tekee tällaisia aloituksia.
Taasko sinut mainittiin?
Ei ole koskaan mainittu, mutta tiedän mitä kiusaaminen ihmiselle tekee. En ole koskaan ymmärtänyt millainen saasta pitää olla, että tekee toiselle ihmiselle niin. Kiusa se on pienikin kiusa, joten miksi ihmeessä?
Ei kannata ottaa tätä palstaa niin tosissaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
”Ketä hulluja täällä palstalla”-hullu.
Olipas nokkelaa!
ApIhan niinkuin aloituksesikin. Vain vastenmielinen ja vajaa kiusaaja tekee tällaisia aloituksia.
Taasko sinut mainittiin?
Ei ole koskaan mainittu, mutta tiedän mitä kiusaaminen ihmiselle tekee. En ole koskaan ymmärtänyt millainen saasta pitää olla, että tekee toiselle ihmiselle niin. Kiusa se on pienikin kiusa, joten miksi ihmeessä?
Ei kannata ottaa tätä palstaa niin tosissaan.
Eri
Että netissä voi kirjottaa ihan mitä vaan? Ja toisista ihmisistä vielä? Ei mun mielestä, mutta tiedä sitten.
Ukko36 kirjoitti:
”Miksi alapeukkuja”-hullu.
Nii no tiiäkkö mite ärsyttävää ku jengi vaa alapeukuttaa ilma et sanoo miks nii tekee!"
hpv-rokote-hullu
kuollaan kaikki ilman sitä.
Uusimpana pikkutyttöjen vihaaja hullu.
Hygieniahullu. Jankkaa kaikissa vähääkään aihetta sivuavissa ketjuissa, miten olet saastainen ja haiset pahalta jollet käy vähintään aamuin illoin suihkussa ja vaihda lakanoita ja pyyheitä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hygieniahullu. Jankkaa kaikissa vähääkään aihetta sivuavissa ketjuissa, miten olet saastainen ja haiset pahalta jollet käy vähintään aamuin illoin suihkussa ja vaihda lakanoita ja pyyheitä joka päivä.
Hyvä pari eritehullulle ja sottahullulle, saattavat olla sama. Madot ja ötökät ovat myös jonkun pakkomielteitä.
Vihreitä pakonomaisesti solvaava hullu.
Apteekki-hullu
Tosin tätä ei ole vähään aikaan näkynyt, mutta siis se tyyppi, joka jokin aika sitten vielä teki koko ajan aloituksia siitä, miten apteekin myyjät kyylää ja kyselee turhia ja kailottaa peräpukamista kaikille, kun farmaseutti oli uskaltanu kysyä, voisiko jotenkin auttaa :D.
Toimittaja hullut.
Käyvät täällä saadakseen jutunjuurta ja uskovat näihin jorinoihin
Selkäläskihullu, joka näkee laihoilla malleillakin selkä"läskejä".
Vierailija kirjoitti:
Apteekki-hullu
Tosin tätä ei ole vähään aikaan näkynyt, mutta siis se tyyppi, joka jokin aika sitten vielä teki koko ajan aloituksia siitä, miten apteekin myyjät kyylää ja kyselee turhia ja kailottaa peräpukamista kaikille, kun farmaseutti oli uskaltanu kysyä, voisiko jotenkin auttaa :D.
Ne ketjuthan kasvoivat aina tosi pitkiksikin, joten se vaikutti suositulta aiheelta. Mistä tiedät, että sama henkilö oli kaikkien noiden aloitusten takana? Pariin ketjuun osallistuin itsekin, mutten nyt muista millaisia ne aloitukset olivat. Tuolla periaatteella palstalta kai löytäisi myös ruokakauppahullun, niin paljon on aloituksia ihmisten ärsyttävästä kauppakäyttäytymisestä. Itsekin olen tainnut tehdä pari sellaista aloitusta.