Fazer: vihapuhe palmuöljyä vastaan kiellettävä
Vai mitä muuta suklaa tarkoittaa noustessaan vihapuhetta vastaan?
Kommentit (270)
Kyllä pisti kaupassa tänään silmään sekin, kun oli rakkautta kaupan.
Meillä oli pitkä ja välillä ihanakin suhde, mutta nyt se on loppu Fazer! Olen löytänyt toisen.
Pietarin trollitehdas yrittää näköjään mustamaalata suomalaisia yrityksiä.
Vastuullista joulukarkkien ostoa kaikille.
Vihapuhe palmuöljyä vastaan kiellettävä? Missäs ne kuuluisat lähteet oli? Ei missään joten taas joku mutu-trolli asialla.
Hei kaikki. Kannattaa hieman miettia ennen kuin esittaa ikavia kommentteja. Ei tule kenellekaan hyva joulumieli jos te mielisairaat muka tietajat jaksatte levittaa skitsoftenisia juttuja fazerista ja palmuoljysta.
T: Lovebotti
Lovebotti kirjoitti:
Hei kaikki. Kannattaa hieman miettia ennen kuin esittaa ikavia kommentteja. Ei tule kenellekaan hyva joulumieli jos te mielisairaat muka tietajat jaksatte levittaa skitsoftenisia juttuja fazerista ja palmuoljysta.
T: Lovebotti
Lovebottikin on maksettu niillä likaisilla rahoilla mitä fazer on tienannut vaihtamalla kaakaovoin halpaan palmuöljyyn.
Persurotilla ja muilla rajak.kivajak.eilla on vaikeuksia hyväksyä, että yrityksetkin ottavat viisaasti kantaa vihanlietsontaa vastaan.
Minä en yleensä juurikaan syö suklaata, mutta tänä Jouluna aion tehdä poikkeuksen. Erityisesti Fazerin tuotevalikoima kiinnostaa. :D
Kiitos tiedosta. Täytyypä mennä hakemaan Fazerin makeisia, suklaata ja leipomotuotteita Joulupöytään!
Vierailija kirjoitti:
Pietarin trollitehdas yrittää näköjään mustamaalata suomalaisia yrityksiä.
Luulenpa että venäläiset ovat kohta Fazerin lempiasiakkaita, kun heidän kielitaitonsa ei ole tunnetusti kovin hyvä.
Meillä syödään perinteisesti Fazerin Marianne-makeisia ja konvehteja Jouluna. Hyviä ovat ja tuovat mukavia muistoja mieleen lapsuudesta.
Fazerin Vihreät Kuulat kuuluvat aina Joulupöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhe palmuöljyä vastaan kiellettävä? Missäs ne kuuluisat lähteet oli? Ei missään joten taas joku mutu-trolli asialla.
Pistäpä itse linkkejä tulemaan, mitkä todistavat, ettei Fazerilla ole palmuöljyä, eikä vihapuheen kieltävää kampanjaa.
Onneksi löysin Tony's merkkisen eettisen kaakaovoita sisältävän suklaan!
Itse ostan Fazerin tuotteita tästä eteenpäin.
Mikä tahansa yritys, joka ottaa kantaa vihankylvämistä vastaan saa minusta asiakkaan.
.