Köyhänä esiintyvällä Huutokauppakeisari ja -keisarinnalla n. 350 000 euron tulot.
Kommentit (54)
Olen onnellinen, että en ole noin kateellinen kuin eräät.
Itse maksan sen mitä pyydetään jos haluan ja varaa on. Koskaan en sano, että kallista tai halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa on kyllä vaikea olla yrittäjä aina joku valittaa.
Kun mies perusti yrityksen ja teki siellä 12h töitä ja viikonloppuisin paperitöitä. Mihinkään ei ollut varaa ja lomia ei juurikaan pystynyt pitämään. Ihmisten mielestä me oltiin hulluja ja konkkaan olis pitänyt mennä.
Nyt kun yritys sitten tuottaa ja miehellä sekä minulla lyhyet työpäivät, matkustellaan yms.. niin ollaan ahneita riistäjiä..
Miten nuo esimerkkisi sulkevat toisensa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevät kuitenkin töitä, viihdyttää kansaa, ja maksaa veroja. Ansaitsevat jokaisen sentin. Kaikilla on mahdollisuus, tosin se vaatii itsekuria, ahkeruutta ja pitkäjänteisyyttä.
Muuta ei enää puutukaan kuin koska tehdään sarja keisarin kokkiohjelma.
Makkaraa ja mähnäpullaa :D
Höpö höpö, tuo on vaan vitsailua. Jos esittäisi köyhää, niin ajelisi ohjelmassa vanhalla Transitilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavaa että menestyvät; tosin joskus pistää silmään se 'ostetaan 10e ja myydään 200e' mutta ei kai kukaan pakota ihmisiä myymään jne heille tavaraa. En kyllä ole enää jaksanut niin ohjelmaa seurata mutta ihan luppoisalta tosi tv:ltä vaikuttaa ja suht tavallisia ihmisiä ovat Heli ja Aki.
Ajelevat pitkät matkat tavaroita ihmisiltä hakemassa, (ainakin telkussa). Kyllä se on niin hyvää palvelua kuin olla voi.
Myisivät ihmiset aarteensa itse. Että risoo mokoma valitus.
Mummelien huiputtaminen on hyvää bisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevät kuitenkin töitä, viihdyttää kansaa, ja maksaa veroja. Ansaitsevat jokaisen sentin. Kaikilla on mahdollisuus, tosin se vaatii itsekuria, ahkeruutta ja pitkäjänteisyyttä.
Kauppias harvemmin on "ansainnut jokaista senttiään".
Miten niin?
Koska kaupantekohan on laillistettua huijaamista.
Enemmän minä työnantajana myyjälle maksan kuin itse työn suorittajalle. Se työ vaan on arvokkaampaa.
Suomalaiset on kyllä uskottoman kateellisia. Yrittäjät voi joutua tekemään tollasten tulojen eteen ihan sairaan määrän duunia monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on kyllä uskottoman kateellisia. Yrittäjät voi joutua tekemään tollasten tulojen eteen ihan sairaan määrän duunia monta vuotta.
Näin juuri. Pitäisi kattoa koko työura, eikä jotain huippuvuosina. Työntekijöiden palkka pysyy samana vuosikymmeniä.
Yrittäminen voi olla kuin laivanrakentamista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa on kyllä vaikea olla yrittäjä aina joku valittaa.
Kun mies perusti yrityksen ja teki siellä 12h töitä ja viikonloppuisin paperitöitä. Mihinkään ei ollut varaa ja lomia ei juurikaan pystynyt pitämään. Ihmisten mielestä me oltiin hulluja ja konkkaan olis pitänyt mennä.
Nyt kun yritys sitten tuottaa ja miehellä sekä minulla lyhyet työpäivät, matkustellaan yms.. niin ollaan ahneita riistäjiä..
Näinhän se useimmiten on. Ei ole yrittäjän elämä helppoa ei! Arvostelijoita riittää, mutta unohdetaan heidät työllistäjänä ja veronmaksajina!! T: Ei yrittäjä N. 65.
En ite tykkää siitä tyylistä, että kauppoja tehdään ja väitetään, että ei näillä kyllä saa mitään ja sitten saadaan hirveet voitot kuitenkin. Minusta se on huijaamista. Toisaalta ihmiset voisivat antaa tavaransa prosenttimyyntiin niin saisivat itsekin enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
"Pitäis saaha voitakin leivän päälle."
Ovat kyllä sen näköisiä että laittavat voin päälle ehkä ohuen kerroksen leipää.
Vierailija kirjoitti:
En ite tykkää siitä tyylistä, että kauppoja tehdään ja väitetään, että ei näillä kyllä saa mitään ja sitten saadaan hirveet voitot kuitenkin. Minusta se on huijaamista. Toisaalta ihmiset voisivat antaa tavaransa prosenttimyyntiin niin saisivat itsekin enemmän rahaa.
eivät ota tavaraa enää prosenttimyyntiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppias harvemmin on "ansainnut jokaista senttiään".
Miten niin?
Koska kaupantekohan on laillistettua huijaamista.
No mitä paskaa nyt taas. Meinaatko että kaikkien pitäisi käydä ostamassa tavara suoraan tuottajalta tai valmistajalta? Eiku ai niin, sekin on riistäjä kun valmistaa tavaraa ja myy muille. Ala itse tekemään kauppaa, kaikille se on mahdollista. Kauppiashan siinä ottaa riskin kun ostaa tavarat ilman lupausta siitä että kukaan sitä ostaa häneltä pois. Siitä riskistä kuuluu saada korvaus.
Vierailija kirjoitti:
niin. tavallaanhan tuo on teatteria, jossa kummankin pitäsi tietää roolinsa. Mutta yleisemmin olen kyllä laittanut merkille, että Palsanmäen pariskunta on päässyt siihen kunnioitettavaan asemaan, että tekivät he mitä tahansa tai olivat tekemättä, niin ainakin tältä palstalta löytyy se,joku joka tietää kertoa sen olevan väärin ja tuomittavaa.(..)
Niillä rolexeilla ranteessa ostaisi monta ladaa ;)
Juki kirjoitti:
Niillä rolexeilla ranteessa ostaisi monta ladaa ;)
Mielummin ostaisin Rolexeja kuin ladan romuja. Ja keisarilla taitaa olla Omega. Voi, etkö tiennytkään mistään mitään ;)
Vaatteensa pariskunta hakee todennäköisesti kirpputorien kierrätyslaatikoista.
Aika harvinaista tuo on, varmaan enemmän tulee tappio kauppoja kuin tuollaisia voittoja