Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä suhtautuisit kun kuulisit myöhemmin että samana päivänä kun olit miehesi kanssa ensitreffeillä

Vierailija
31.10.2018 |

oli käynyt aiemmin samana päivänä aiemmin vakipanonsa luona tekemässä temput?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin miksi tällaista minulle kertoisi. Itse asia ei haittaisi yhtään. 

Tarina ei kerro että mies olisi kertoja.

Vierailija
22/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän täällä pohditaankin, että mistä sen saisi tietää. Kuka kertoisi ja miksi? Se vakipano? Miehen kaverit? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän täällä pohditaankin, että mistä sen saisi tietää. Kuka kertoisi ja miksi? Se vakipano? Miehen kaverit? Miksi?

Eikä pohdita vaan sitä miten reagoisit tietoon.

Vierailija
24/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se minua haittaa jos nyk. mieheni olisi meidän ensitreffien aikaan käynyt vakipanolla. Tärkeintä ettei käy kun olemme sitoutuneita.

Vierailija
25/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pohdita vaan sitä miten reagoisit tietoon.

No kun se juuri olisi olennainen asia miten ja miksi tiedon saisin. Eihän se ole ongelma, mitä mies olisi tehnyt ennen kuin olemme edes tavanneet, mutta miksi hän haluaisi kertoa asian minulle ellei yrittääkseen loukata?

Vierailija
26/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmettelisin edelleen miksi tällainen asia kerrotaan, oli kertoja sitten kuka tahansa. 

Vierailija
27/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin miten ihmeessä tällainen tulisi korviini? Ilmeisesti miehen itsensä kertomana? Juuh, ei olisi sellaiset ensitreffit kantaneet mihinkään, jossa mies olisi kehuskellut tulleensa treffeille juuri panoltansa. Yäk.

Vierailija
28/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmettelisin edelleen miksi tällainen asia kerrotaan, oli kertoja sitten kuka tahansa. 

Siksi että tietäisit arvosi.

Vierailija
29/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ennen treffejä niin mitä väliä, treffejen jälkeen sitten olis eriasia.

Vierailija
30/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me silloin edes tunnettu, joten aivan normaalia. Tapailin itsekin muita silloin. Sairaalloisesti mustasukkainen toki vetää herneen nenään vaikka jo 10 v ennen ensitreffejä tapahtuneista asioista.

Vierailija
31/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä teki temput minun kanssani :D Kieltämättä se korpeaisi, jos olisi ollut jotakin "hommailua" jonkun muun kanssa siinä vaiheessa. Siitä nyt olisi vaan jo niin kauan aikaa, etten varmaan viitsisi ottaa kierroksia enää. Ei se käytössä kulu.

Vierailija
32/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis väliä jos mies sopii sun kanssa treffit perjantaina somessa vaikka maanantaille ja käy kuitenkin viikonloppuna paneskelemassa muiden kanssa?

Vierailija
33/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis väliä jos mies sopii sun kanssa treffit perjantaina somessa vaikka maanantaille ja käy kuitenkin viikonloppuna paneskelemassa muiden kanssa?

En ole tuo jolta kysyit mutta...

Kyllä se nyt tietyllä tavalla joitakin illuusioita ja toiveita särkisi. Mutta samalla, jos tulossa on vasta ne ensimmäiset treffit/ ei olla vielä tavattu, koen ettei minulla ole minkäänlaista perusteltua oikeutta sanella miehen treffejä edeltävän viikonlopun toimia.

Se sitten olisi hieman eri asia, jos valmiiksi mulle olisi kerrottu asioita tyyliin en ole pitkään aikaan edes tapaillut ketään ja seksi ilman tunteita ei kiinnosta yhtään. Koska silloinhan kyseessä olisi suoranainen valehtelu.

Vierailija
34/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi samana pvnä pitänyt sanoa käy virtsalla ensin?  Ei tuota edes einstein-miehet tajua.

Vierailija
35/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi varmaan harmittanut. Mutta ennen ensitreffejä ei kyllä ollut mitään "yksinoikeutta" toiseen.

Tosin ensitreffien jälkeen päädyimme samaan sänkyyn ja 3 viikkoa siitä saman katon alle.

Yhä olemme yhdessä 27 vuotta myöhemmin.

Vierailija
36/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisinta tässä lienee, onko kysymys vain teoreettinen ja tai tullut esiin jälkeenpäin joidenkin juorujen kautta?

Koska silloinhan toki, jos joku olisi niin käsittämättömän törppö, että moisia alkaisi kertoilemaan itse, niin ne treffit loppuisivat siihen.

Aika epätodennäköistä olisi myös se, että yleensäkään päätyisin treffeille tyypin kanssa, joka saapuu niille suoraan toisen naisen sängystä.

Vierailija
37/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ensitreffeillä ei ollut seksiä ja mies meni vakipanon luokse treffien jälkeen. Hmm. 

Vierailija
38/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa suurin osa kommenteista liittyy siihen miten sai tietää. Mitä väliä sillä on miten ja keneltä asiasta kuuli? 

Vierailija
39/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa suurin osa kommenteista liittyy siihen miten sai tietää. Mitä väliä sillä on miten ja keneltä asiasta kuuli? 

Siten, kuin ainakin minä kommentoin ihan pari viestiä aiemmin.. Eli josko tyyppi päättäisi treffeillä kertoa minulle, ketä on p*nnut ja koska viimeksi, niin ensimmäiset treffit olisivat silloin myös viimeiset.

Vierailija
40/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se minulle kuuluisi. Eihän ensitreffeillä vielä seurustella.