Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä suhtautuisit kun kuulisit myöhemmin että samana päivänä kun olit miehesi kanssa ensitreffeillä

Vierailija
31.10.2018 |

oli käynyt aiemmin samana päivänä aiemmin vakipanonsa luona tekemässä temput?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä yksi henkilö on joka pistää kaikille niille peukkua alaspäin jotka ei välitä vaikka miehellä olisi ollut vakipano?

Vierailija
42/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletteko yhdessä nykyään ja mitä itse asiasta ajattelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin miksi tällaista minulle kertoisi. Itse asia ei haittaisi yhtään. 

Tarina ei kerro että mies olisi kertoja.

Sitähän täällä pohditaankin, että mistä sen saisi tietää. Kuka kertoisi ja miksi? Se vakipano? Miehen kaverit? Miksi?

Eikä pohdita vaan sitä miten reagoisit tietoon.

No kun se juuri olisi olennainen asia miten ja miksi tiedon saisin. Eihän se ole ongelma, mitä mies olisi tehnyt ennen kuin olemme edes tavanneet, mutta miksi hän haluaisi kertoa asian minulle ellei yrittääkseen loukata?

Mulle taas tieto siitä millainen mies on, on tärkeämpi kuin keneltä kuulin. Vaikka mies ei vakipanoillessaan olisi toiminut minua kohtaan väärin, tieto siitä että on sellaisia juttuja harrastava mies olisi ollut minun puolelta este suhteelle.

Vierailija
44/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän me silloin edes tunnettu, joten aivan normaalia. Tapailin itsekin muita silloin. Sairaalloisesti mustasukkainen toki vetää herneen nenään vaikka jo 10 v ennen ensitreffejä tapahtuneista asioista.

Ei se aina ole kyse mustasukkaisuudesta, vaan arvomaailmasta. Mä ainakaan en vaan halua tuollaista miestä, kyse on siitä.

Vierailija
45/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en ihmettelisi jos olisi käynyt, mutta en usko että olisi :D ristiriitaista! Oli sen verran minun perääni, että tuskin olisi uskaltanut pilata mahdollisuutta sillä, että olisin saanut tietää hänen käyneen painamassa jotain toista.

Siis oli jo noin kovasi sinun perääsi ennen kuin olitte edes tavanneet? Just. 

Vierailija
46/46 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olennaisinta tässä lienee, onko kysymys vain teoreettinen ja tai tullut esiin jälkeenpäin joidenkin juorujen kautta?

Koska silloinhan toki, jos joku olisi niin käsittämättömän törppö, että moisia alkaisi kertoilemaan itse, niin ne treffit loppuisivat siihen.

Aika epätodennäköistä olisi myös se, että yleensäkään päätyisin treffeille tyypin kanssa, joka saapuu niille suoraan toisen naisen sängystä.

Otsikossa sanotaan ihan selvästi "kuulisit myöhemmin" ja "miehesi". Miten tästä kukaan voisi kuvitella skenaariota, että mies sanoisi tuon treffeillä?