Masentavin paikka (-kunta) Suomessa!?
Muutaman kerran olen pysähtynyt Karkkilassa ja aina siellä tulee yhtä ahdistava tunne. Paikka on jotenkin pystyyn kuollut ja ihmisetkin tuntuvat aika erikoisilta (anteeksi vaan, paikalliset)! Aina on helpottunut olo, kun sieltä kaasuttelee pois!
Mistä paikoista teille tulee "ontto" olo?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Heinola
Tyly kaupunki
Piikkiö. Ankea pikkukylä, kaikki kyttää kaikkia ja juorut kulkee. Masentava ilmapiiri. Kauhea tuuli mereltä aina.
Turku. Keskusta on tällähetkellä täysin kaaoksessa, tori revitty auki ja liikennejärjestelyt täysin hanurista.
Koko suomi. Pakko lähteä taas jouluksi italiaan.
Turkukin revitty auki? Voi ei. Aioin juuri lähteä sinne fiilistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Suomussalmi. Yök
Suomussalmella kysyin erästä kauppaa paikalliselta. Oli niin ystävällinen ja mukava mies, että ei kun heittämällä kivojen paikkojen joukkoon : )
Vierailija kirjoitti:
Turkukin revitty auki? Voi ei. Aioin juuri lähteä sinne fiilistelemään.
Kauppatori plus muutama kadunpätkä keskusta-alueella. Ei kyllä masentanut minua vielä yhtään.
Puuhamaa.
Käytiin siellä kesällä lasten kanssa. Muistan omasta lapsuudestani, miten hienoa sinne oli joskus päästä. Mutta nyt näytti jääneen paikka sinne 80-90- luvulle. Nuhjaantunut ja jopa vaarallinen näin äidinsilmillä katsottuna. Lapset kyllä tykkäsi.
Ylivieska.
Pari kaveria tuolta kotoisin ja en oikein meinannut ottaa tosissaan kun kertoivat ettei siellä ole mitään. No, kerran satuin menemään siitä ohi ja... Ei siellä juna-aseman lisäksi ollut kuin ruokakauppa. Saattoi siellä olla kirkkokin.
Kuulemma nuoriso joko vetää alkoholia tai huumeita, kun ei ole muuta tekemistä ja töitä ei ole ainakaan heidän sukupolvelle.
Vierailija kirjoitti:
Klaukkala.
Keskustassa aina kamala ruuhka, ihmiset menossa suuntaan tai toiseen, aina Klaukkalasta poispäin. Ei kyllä itselläkään tee mieli pysähtyä ja jäädä "nauttimaan" Klaukkalasta, ankea paikka ja infrastruktuuri!
Olen laittanut tuonne useita kymmeniä asuntohakemuksia, yhteenkään ei ole vastattu.
Olen varmaan sitten todella säälittävä kun ei edes tuonne asumaan oteta.
Kuru. Sateisena syyspäivänä ajoin läpi ja luulin palanneeni vuoteen 2005.
Vierailija kirjoitti:
Piikkiö. Ankea pikkukylä, kaikki kyttää kaikkia ja juorut kulkee. Masentava ilmapiiri. Kauhea tuuli mereltä aina.
Ihan kaunis paikka minusta. Ei sielä palveluja tosin liikaa ole.
Haapajärvi. Lestadiolaisia ja itsemurhaa suunnittelevia masentuneita ihmisiä täynnä.
Pudasjärvi. Vuoden asuin siellä enkä koskaan aio palata. Masentava paikka
Vierailija kirjoitti:
Kuusamo
Ei kai!?Oltiin kesällä siellä viikko, tai no Rukalla oltiin, mutta pyörittiin myös Kuusamossa. Meillä oli tosi mukava loma ja paikasta jäi hyvä tunnelma.
Tietenkin ehkä eri asia asua siellä ympäri vuoden, mutta luulisi siellä olevan aina pieni hyörinä turistienkin takia!?
Nivala, Ylivieska, Kärsämäki, ja koko lähiympäristö tuohon samaan nippuun
Kuusamo