Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun ovikelloa EI SAA virpojat ja karkki kepposet SOITTAA!!!

Vierailija
31.10.2018 |

Millon ne taas tuloo. Olen laitanut kylttin että EI SAA PIHAMAALLE TULLA ILMAN LUVATTA!!!! Silti ne aina tuloo. Seuraavat jotka tuloo. ammun niitä suolapanoksella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minun ovee PRKL!!!! 👺

Vierailija
2/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa kävivät tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pennut oikeesti kierrä ovelta ovelle kerjäämässä karkkia??? Ihan turhaa touhua tää halloween. Miks kaikki turhat jenkkijuhlat pitää omaksua tänne? Kohta varmaan juhlitaan kiitospäivääkin.

Vierailija
4/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon ne taas tuloo. Olen laitanut kylttin että EI SAA PIHAMAALLE TULLA ILMAN LUVATTA!!!! Silti ne aina tuloo. Seuraavat jotka tuloo. ammun niitä suolapanoksella.

Eli pihamaalle saa tulla vain luvatta?

Vierailija
5/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa. Suomessa on hauskanpito ja kaikki sosiaalinen toiminta ankarasti kielletty.

Vierailija
6/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viime viikonloppuna olivat lättähatut karkkia kerjäämässä Usutin koiran jalkaan kiinni jopas lähtivät

Vierailija
7/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pennut oikeesti kierrä ovelta ovelle kerjäämässä karkkia??? Ihan turhaa touhua tää halloween. Miks kaikki turhat jenkkijuhlat pitää omaksua tänne? Kohta varmaan juhlitaan kiitospäivääkin.

halloween on alkujaan irlannista. ei kait irlantilaiset kiitospäivää vietä?

Vierailija
8/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

halloween on alkujaan irlannista. ei kait irlantilaiset kiitospäivää vietä?[/quote

Voi olla alunperin. Valitettavasti vaan halloweenin viettäminen on täällä ihan kopioitu siitä, kuinka sitä jenkeissä vietetään.