Minun ovikelloa EI SAA virpojat ja karkki kepposet SOITTAA!!!
Millon ne taas tuloo. Olen laitanut kylttin että EI SAA PIHAMAALLE TULLA ILMAN LUVATTA!!!! Silti ne aina tuloo. Seuraavat jotka tuloo. ammun niitä suolapanoksella.
Kommentit (8)
Ei kai pennut oikeesti kierrä ovelta ovelle kerjäämässä karkkia??? Ihan turhaa touhua tää halloween. Miks kaikki turhat jenkkijuhlat pitää omaksua tänne? Kohta varmaan juhlitaan kiitospäivääkin.
Vierailija kirjoitti:
Millon ne taas tuloo. Olen laitanut kylttin että EI SAA PIHAMAALLE TULLA ILMAN LUVATTA!!!! Silti ne aina tuloo. Seuraavat jotka tuloo. ammun niitä suolapanoksella.
Eli pihamaalle saa tulla vain luvatta?
Ei tietenkään saa. Suomessa on hauskanpito ja kaikki sosiaalinen toiminta ankarasti kielletty.
Jo viime viikonloppuna olivat lättähatut karkkia kerjäämässä Usutin koiran jalkaan kiinni jopas lähtivät
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pennut oikeesti kierrä ovelta ovelle kerjäämässä karkkia??? Ihan turhaa touhua tää halloween. Miks kaikki turhat jenkkijuhlat pitää omaksua tänne? Kohta varmaan juhlitaan kiitospäivääkin.
halloween on alkujaan irlannista. ei kait irlantilaiset kiitospäivää vietä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
halloween on alkujaan irlannista. ei kait irlantilaiset kiitospäivää vietä?[/quote
Voi olla alunperin. Valitettavasti vaan halloweenin viettäminen on täällä ihan kopioitu siitä, kuinka sitä jenkeissä vietetään.
Eikä minun ovee PRKL!!!! 👺