Voi nou! Olin jo unohtanut. Tonttuovet...
Nyt alkoi se vöyhötys 😣 tonttupihaa ja tonttupankoa. En kestä!
Kommentit (26)
Muistatteko mitä se oli englanniksi? Oliko goatse?
Tosiaan! Tilasin viime vuonna Kiinasta sellaisen, mutta se tuli vasta joulun jälkeen. En edes muistanut koko tonttuovea 🎅
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tonttuovi?
tonttuoveen tuuppaaminen = ass sex
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tonttuovi?
https://im.mtv.fi/image/6611486/landscape16_9/1024/576/51847002e6ccbd34…
Mulla on 3 tonttuovea ja olen ostanut niitten eteen nukkekodin tavaroita rekvisiitaksi. Harmitonta huvia niille jotka siitä tykkää. Jos ei tykkää niin ei tarvitse koko asialle korvaansa lotkauttaa. Helppoa, vai mitä?
Olen jo ottanut tonttuovet esiin. Mulla on niitä 3. Tonttuni tulevat puolivälissä
marraskuuta sisätiloihin. Kesän tontut ovat asuneet pihalla.
Jospa tänä jouluna vihdoin näkisin oikean tonttuoven!
Täytyykin laittaa toonttuovi paikalleen heti huomenna kun lähden liikkeelle...
Vierailija kirjoitti:
Jospa tänä jouluna vihdoin näkisin oikean tonttuoven!
Toivon, että jokaisella olisi sydämessään oma tonttuovi!
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin laittaa toonttuovi paikalleen heti huomenna kun lähden liikkeelle...
Kannattaa laittaa se tonttuovi. Jos sitä ovea ei ole tontut hakevat uuden kodin missä
asua.
Onhan se aivan gauheeta jos lasten elämässä on ripaus satua ja taikaa! Nauttivat pian elämästä, nuo pienet penteleet!
Käykö kissan luukku tonttuovesta. Jos vaikka koristelen sen hileilöä ja joulunarulla. Ei oo just nyt varaa ostella ovia 😭
Voisin itsekin askarrella tonttuoven lapsen iloksi, edellisvuonna ei vielä semmoisen päälle olisi ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aivan gauheeta jos lasten elämässä on ripaus satua ja taikaa! Nauttivat pian elämästä, nuo pienet penteleet!
Ihankun lapset niihin saisi koskea 😂😂😂 se aifounin ja ährä-äidin välinen riippuvuussuhde.
Kiva idea ja ovet ovat nättejä. En vaan itse tykkää tontuista yhtään, ovat yleensä ruman tai tekopirteän näköisiä. Rumanpunaiset vaatteetkin yllä, hyi.
Ei tonttuovea enää tänä jouluna, nyt pitää tehdä valotaulu seinälle.
Pyörivät ja hyörivät joo viime jouluna otsikoissa, mutta jotenkin hyvällä tuurilla sain silti kartettua niitä niin, etten tiedä mikä se edes on. Enkä haluakaan tietää, pelkkä sanakin on jo tarpeeksi ärsyttävä.