Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin tietämättäni toinen nainen. Suhde päättynyt, kerronko vaimolle?

Vierailija
31.10.2018 |

Pahoittelut jo etukäteen pitkästä selostuksesta.

Tapailin kevään ajan miehen kanssa, jonka tunnen töiden kautta. Mies asuu kanssani samassa kaupungissa, "ex-vaimo" toisella puolen Suomea. Tapailumme päättyi alkukesästä muiden ongelmien takia, mutta näen miestä edelleen työasioissa ja välimme pysyivät lämpiminä.

Syksyllä sain tietää, että miehen vaimo ei olekkaan mikään ex ja on kaiken lisäksi raskaana. Vaimo on nyt muuttanut miehen töiden perässä tänne samaan kaupunkiin ja vauva ilmeisesti syntyy tämän vuoden lopulla. Raskaus on siis saanut alkunsa minun ja miehen tapaillessa.

Miehelle tietysti sanoin, etten halua olla hänen kanssaan enää tekemisissä tuon valehtelun jälkeen. Mies edelleen väittää, että suhde oli kuollut ja nyt ovat tulevan vauvan takia yhdessä. Kuolleessa suhteessa tuskin vauvaa olisi edes pantu alulle.

Lähiaikoina on tulossa töihin liittyvä juhla, johon mies ja tämän vaimo osallistuvat. En tiedä, miten käyttäydyn tämän vaimon läsnäollessa? Pitäisikö minun kertoa kevään tapailusta hänelle? Haluaisitteko itse tietää?

Miehen perään en enää haikaile, hänhän on ihan sika ja valehdellut meille molemmille. Mutta kannattaako vanhoja kaivella kertomalla vaimolle?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset varmaan haluaisivat tietää, jos miehellä on ollut toinen. On kuitenkin miehen tehtävä kertoa asiasta, sinun velvollisuuksiisi se ei niinkään kuulu. Jos mies on kerran pettänyt, niin pettää luultavasti vastakin, ja voi hyvin jäädä kiinni joskus myöhemmin. Älä liikaa murehdi vaimon kohtaloa, ethän tunne koko ihmistä etkä voi tietää onko hän uskollinen itsekään tai rakastaako miestään.

Vierailija
42/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itse ainakin petettynä osapuolena ihmettelin, minkälainen nainen ei viitsinyt kertoa totuutta minulle.

Että oliko se vaan pelkuri vai halusiko pitää mieheni?

Myöhemmin kun asiat selvisi, oli liian myöhäistä. Nainen sai ansionsa mukaan kuten mieskin.

Joskus olen miettinyt oliko toinen nainen yhtä tietämätön ja tyhmä kuin minäkin eli uhri? Tässä tapauksessa olisin varmasti ymmärtänyt paremmin ja kiitellyt rehellisyydestä.

Mutta koska en tiedä mitä hän tiesi ja mikä oli hänen kantansa, niin pidän häntä vain perheenrikkojana ja h***ana.

Kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että enemmistö naisista kertoisi raskaanaolevalle tämmöisen tiedon. Se tieto voi aivan hyvin odottaa sinne, että vauva on syntynyt ja edes alkukuukausista selvitty. Se on paljon parempi kaikkien kannalta ja tämä raskaana oleva selviää tiedosta paljon paremmin. Mutta kun näissä kertomisissa onkin niin usein se oma napa mielessä, eikä toisen hyvinvointi.

Vierailija
44/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti tuo vaimo en kyllä haluaisi olla tässä mistään hinnasta! Ja mikäli joku toinen nainen minulle tämmöistä asiaa kertoisi, niin ei tulisi mielenkään ajatella, että minä tässä jotenkin saan olla se ykkönen ja etuoikeutettu! Mikäli vaimo haluaa aitoa ja tasapainoista elämää, niin näissä tapauksissa se parhaiten tulee toteutumaan olemalla vaan lapsen kanssa. Kun pettäminen tapahtuu pahimmalla mahdollisella hetkellä, niin on vaan pieni todennäköisyys sille ettei se toistuisi uudelleen. Tuskin myöskään mies on valmis näkemään mitään vikaa itsessään ja omassa toiminnassaan, se kun on vaan naiset semmoisia asioiden sotkijoita. Jos päätät kertoa, niin kerro mieluummin vasta, kun vauva on jo syntynyt.

Vierailija
45/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi aina selvittää miehen tausta kunnolla.

Vierailija
46/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pilata vaimon elämän.

Tänään juuri mietin sitä, kun itse sain vastaavan kuvion tietää. Siitä on lähes 30 vuotta. Mietin minkälaista elämäni olisi ollut, jos en olisi saanut tietää. Miehen kanssa olen edelleen, mutta positiivisia tunteita ei ole olemassa. Olisin mieluummin ollut tietämättä.

Vierailija
47/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana ja todellakin haluaisin vaimona tietää. Ei se raskaus ole mikään syy miksi haluaisin mieluummin jatkaa petollisen miehen kanssa, päinvastoin!

Just joo ihan sattumalta oot joo

Vierailija
48/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerrot. kosto on tärkeintä paskat vauvasta.

Naiset ootte sekaisin. Älkää puuttuuko toisten asioihin varsinkaan kun on lapsia välissä.

Vierailija
49/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Hivelisi se vähän itsetuntoa, kun mies saisi kärsiä, kun vaimo lemppaisi sen pihalle. Kosto se on pienikin kosto, kun saisi miehen elämän pilattua, kuten pilasi minunkin valehtelemalla.

Sitten voisin jatkaa puhtain mielin elämää, kun saisi asian hoidettua loppuun ja sikamiehen käräytettyä.

Vierailija
50/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro, teet päätöksen tämän naisen puolesta. Jos kerrot, tämä nainen saa itse päättää lähteäkö suhteesta vai jäädä, vai kertoako koko tietämisestään edes. Jos et kerro, on se nimenomaan toisen asioihin puuttumista, koska viet toiselta mahdollisuuden valita itse mitä haluaa, varsinkin kun olet ollut yhtenä osapuolena eli olet jo tässä mukana.

Vierailija
51/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muisto mieleen nuoruudesta :D

Nainen tuli minulle räyhäämään, että tiedänkö, että mieheni on ollut hänen kanssaan sängyssään. No en tiennyt, mutta sain pidettyä kohteliaan ilmeen ja kysyin, että vai niin, oliko edes hauskaa.

Nainen huutamaan, että minun pitää jättää petturimies ja en saa olla kynnysmatto. Kohotin edelleen kulmakarvaa ja hymyilin, että vai niin. En ottanut mitään kantaa.

Miehen kanssa kotona toki kiivaasti keskusteltiin. Mutta niin pirullinen olen itsekkin, että en tuollaisen vahingoniloisen käräyttäjän mieliksi miestä heti lempannut ulos. Siellä sai kiehua rauhassa. Soitti pari kertaa peräänkin, että enkö vieläkään ole heittänyt miestä pihalle, että enkö usko ja haluanko todisteita. Eroa nyt siitä miehestäs, kun se on ollu mun kaa.

Erosimme toki sitten, kun meille sopi. Emme silloin, kun tämä toinen nainen halusi.

Tästä on jo päälle 20 vuotta aikaa. Nyt koko soppa jo naurattaa :D

Vierailija
52/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä tapauksissa yleensä se viestintuoja ammutaan.... Sekin kannattaa ottaa huomioon.

Mitä väliä sillä on? Mikä siinä niin pelottaa, että se muka olisi syy olla kertomatta? Mitä se ap:n maailmaa liikauttaa, vaikka vaimo tiuskaisikin jotakin tai sanoisi ikävästi? Sehän on vain reaktio eikä kerro mitään ap:sta. Eikä edes kyseisestä vaimosta. Monet reagoivat ikävästi saadessaan huonoja uutisia eikä se liity yhtään mitenkään siihen viestintuojaan eikä siis loppupeleissä voi mitenkään erityisesti satuttaa tai loukata tai romahduttaa ap:n maailmaa. 

Vierailija
53/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kerrot. kosto on tärkeintä paskat vauvasta.

Naiset ootte sekaisin. Älkää puuttuuko toisten asioihin varsinkaan kun on lapsia välissä.

Joku pettäjäisukkiko se täällä pelkää, että oma kakkonen saa päähänsä käräyttää hänet? 

Vierailija
54/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Aika paha jos nainen jättää nyt omat verkostonsa ja muuttaa pettäjämiehen perässä uuteen kaupunkiin. Ehkä hän pystyy vielä perumaan muuton ja tukeutumaan omiin ystäviin ja läheisiin tutussa kaupungissa. Hirveää olla yksin ilman tukiverkostoja, jos/kun pettäjän touhut tulevat ilmi. Mitä pikemmin saa tietää ja tehdä omat suunnitelmansa, sen parempi.

Vierailija
55/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että monen mielestä on parempi kertoa vasta sitten kun lapsi on syntynyt ja on esim. muutaman kuukauden ikäinen. Sehän on juuri pahinta aikaa ja masennusriski muutenkin.

En tiedä sitten minkälaisia raskauksia ja synnytyksenjälkeisiä kuukausia teillä muilla on ollut, mutta itse piukeana viimeisilläni en olisi paljon jaksanut välittää muusta kuin saanko tänään kakattua ja milloin se lapsi syntyy vai syntyykö koskaan. Mikään muu ei enää hetkauttanut. Hormonit heittelee sitten synnytyksen jälkeen, vielä vuodenkin päästä jos imettää. Sopiva aika itselleni kuulla pettämisestä, jos mieheni olisi niin tehnyt, olisi ollut nimenomaan kun jyrään pallomahani kanssa. EVVK miehet siinä kohtaa.

Vierailija
56/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut eivät ota vastuuta mistään. Jos et ole täysi piippää, osaat ottaa tämän huomioon. Kostonhimoisena annat mennä, kun et välitä.

Vierailija
57/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Mieshän sen valheensa kantaa. Ei ole sinun asiasi raportoida kenenkään miehen tekemisistä heidän vaimoilleen.

Vierailija
58/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin koska itsekin haluasin tietää jos minua pidetään narrina ja petetään.

Vierailija
59/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset tuntuvat suuttuvan enemmän sille toiselle naiselle kuin pettävälle miehelleen ja ovat tyystin laput silmillä miehensä toilailuille, ikävä kyllä. Joten jotta välttyisin "kateellinen *uora" huudoilta, jättäisin tod.näk. sanomasta ja jatkan omaa eloani.

Niin siinä käy. Vaimo syyttää sinua, levittää sinusta ilkeitä juoruja ja keksii miehelleen jonkin lapsuus-, nuoruus- trauman, miksi mies sortui pettämään. Näin mies on sitten sinun uhri ja sinä paha käärme.

Vierailija
60/70 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin koska itsekin haluasin tietää jos minua pidetään narrina ja petetään.

Etkö sä aattelis niin, että paha toinen nainen vietteli viattoman uhrin? Juuri kun parisuhteenne oli heikoimmillaan , niin lumppu tuli ja viekotteli sun miehen? Mun mies on niin kiltti, ettei se kyllä olis pannu vierasta, ellei oo suostuteltu ja vikitelty.

Koska noin ne vaimot aina pettävistä miehistään ajattelee.