Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit jos uskova työkaveri tms katoaa

Vierailija
31.10.2018 |

yhtäkkiä silmiesi edessä? Uskovien tempaus taivaaseen nimittäin voi tapahtua hetkenä millä hyvänsä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi itse uskossa, pelkäisin kuollakseni, sillä maailmanloppu olisi tullut. Jeesukseen pelastajanaan uskovat pääsevät taivaaseen, muut ikuiseen kadotukseen. Siinä vaiheessa on enää turha alkaa vaihtaa puolia.

On joillakin se tulkinta, että uskoon voi tulla myös tempauksen jälkeen, mutta joutuu kokemaan marttyyrikuoleman.

Vierailija
42/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu selkeästi opettaa että kun Jeesus tulee takaisin sen huomaavat kyllä kaikki, uskovat ja ei-uskovat, Häntä silloin ihmetellään eikä muuta.

Ajattele niitä satoja sukupolvia, jotka uskottuaan näkevänsä Jeesuksen tulemisen ovat kuolleet pettyneinä. Aika epistä touhua, sanon minä. 

Myös kuolleet näkevät, heräävät eloon.

Toisen käsityksen mukaan kuolleet ovat jo paratiisissa/taivaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu selkeästi opettaa että kun Jeesus tulee takaisin sen huomaavat kyllä kaikki, uskovat ja ei-uskovat, Häntä silloin ihmetellään eikä muuta.

Tempaus ei olekaan mikään takaisintulo, vaan ymmärtäväiset, aidot kristityt temmataan pilviin ja tuuliin ja Jeesus on siellä heitä vastassa, koska Jumala haluaa pelastaa heidät tulevasta vihasta, eli ahdistuksen ajasta.

Sitten Jeesuksen toinen tulemus onkin se, kun Hän tulee tuhannen tuhansine pyhineen Öljymäelle ja perustaa maan päälle Valtakuntansa, kuten Raamatussa lukee. Ja Uusi Jerusalem laskeutuu taivaasta myös.

Vierailija
44/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele niitä satoja sukupolvia, jotka uskottuaan näkevänsä Jeesuksen tulemisen ovat kuolleet pettyneinä. Aika epistä touhua, sanon minä. 

Myös kuolleet näkevät, heräävät eloon.

Toisen käsityksen mukaan kuolleet ovat jo paratiisissa/taivaassa.

Niin ovatkin (uskovien sielut), ja toisaalta ruumiillisessa ylösnousemuksessa heräävät eloon, kuten myös ei-uskovat joiden sielut ovat tuonelassa.

Vierailija
45/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi jos olisimme sisätiloissa? Tulisiko kattoon reikä ihmisruumiin mennessä siitä läpi? Entäs kerrostalon alimmassa kerroksessa olevat autuaat? Melkein pitäisi saada kuva nesteen tornin alakerrasta alkavasta, jokaisen kerroksen lävistävästä, reiästä.

Vierailija
46/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen. En jaksa kuunnella kun hän kuvailee harhojaan. Tuskin hän mykkä taivaassakaan on.

Vierailija
47/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi itse uskossa, pelkäisin kuollakseni, sillä maailmanloppu olisi tullut. Jeesukseen pelastajanaan uskovat pääsevät taivaaseen, muut ikuiseen kadotukseen. Siinä vaiheessa on enää turha alkaa vaihtaa puolia.

Minä en ole uskossa ja olen täysin rauhallisin mielin. Nautin tästä ainoasta elämästä, mikä minulla koskaan tulee olemaan.

Sinun koko uskosi sen sijaan perustuu pelkäämiseen. Teet asioita tietyllä tavalla, käytät aikaa kaikkivoivan mutta ailahtelevan ylivaltiaan palvomiseen, sekä rajoitat tekemisiäsi ja ajatteluasi vain siksi, että pelkäät mitä muuten tapahtuu.

Olet hyvä ihminen vain, koska pelkäät joutuvasi muuten ikuisuudeksi helvettiin.

Minä olen hyvä ihminen, koska olemalla hyvä teen maailmasta ihan vähän paremman paikan muillekin.

Vierailija
48/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden tempausteorian mukaan Jumala estää uskovia lentäjiä ja rekkakuskeja lähtemästä liikenteeseen, joten monilta onnettomuuksilta vältyttäisi, joskaan ei varmaan kaikilta. Minä itse olisin se "uskova työkaveri" joka katoaisi. En tiedä täällä muista uskovia.

Siis... oletteko ihan TOSISSANNE noitten sekoilujenne kanssa.....?  :D

On ihan raamatullinen juttu. Kyllä.

Öööhhh..... raamattuhan on satukirja. Eivät nuo jutut ole siis totta.

Miten ulkona te oikein olette, ei hyvää päivää.

Vierailija
49/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vähän niin kuin se viimekesäinen naikkareiden comebackkeikka?

Vierailija
50/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita sekopäitä näköjään muuallakin kuin jenkkien raamattuvyöhykkeellä.

Vierailija
51/53 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana rististä on hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat mutta meille jotka uskomme se on Jumalan voima

Vierailija
52/53 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana rististä on hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat mutta meille jotka uskomme se on Jumalan voima

Allah on suurin ja te vääräuskoiset hulluttelijat joudutte kadotukseen.

Vierailija
53/53 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös te jotka vitsailette ja vähättelette meitä uskovaisia, että niin tehdessänne itseasiassa toteutatte raamatun profetiaa? Siispä teidän pilkkanne on uskovaisille vain yksi lisätodiste raamatun hämmästyttävyydestä ja luotettavuudesta.

Jos tutkit raamattua huolellisesti niin löydät sieltä vaikka kuinka paljon toteen käynyttä historiaa. Eli siis kirjoittajat tienneet jo monta tuhatta vuotta etukäteen useita tulevaisuuden geopoliittisia tapahtumia ja viimeisimpänä esimerkkinä vaikkapa tämä käteen otettava maksusiru. Johannes kertoo 2000 vuotta sitten tästä tänäpäivänä käteen tai otsaan otettavasta maksusirusta. Kaikki mitä raamattu on ennustanut on käynyt toteen, ja vieläpä oikeassa järjestyksessä. Sielä se sanotaan kans raamatussa että nyt tänä aikana vähän ennenkuin uskovat temmataan tulee paljon pilkkaa ja vihaa meidän niskaamme.

Me ollaan raamatun mukaan nyt niin lähellä tempausta, että suurimmalla osalla tähänkin ketjuun kommentoineista menee vielä jauhot suuhun kun saavat nähdä tämän todella tapahtuvan.

Mitä tapahtuu maan päällä kun uskovat on temmattu? Täälä alkaa vihan aika. Luultavasti ilmastonmuutos ynnämuut maailman kriisit eskaloituvat hirvittäviin mittoihin, kenties kolmas maailmansota syttyy. Suuri osa ihmisistä kuolee.

Jos tahdot pakoon näitä vihan ja ahdistuksen vuosia, ota vastaan Jeesus Kristus vapahtajanas.

Aikaa ei oo enään paljon, miettikää oikeasti mitä valitsette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi