Miten reagoit jos uskova työkaveri tms katoaa
yhtäkkiä silmiesi edessä? Uskovien tempaus taivaaseen nimittäin voi tapahtua hetkenä millä hyvänsä.
Kommentit (53)
Tarttuisin varmaan korviin kun tuollaisen tyhjiön syntyminen aiheuttaisi varmaankin pamauksen
Vierailija kirjoitti:
Uskovien tempaus taivaaseen nimittäin voi tapahtua hetkenä millä hyvänsä.
Kannattaa hakeutua ammattilaisen puheille.
Mielenterveydellä ei kannata leikkiä.
Yhden tempausteorian mukaan Jumala estää uskovia lentäjiä ja rekkakuskeja lähtemästä liikenteeseen, joten monilta onnettomuuksilta vältyttäisi, joskaan ei varmaan kaikilta. Minä itse olisin se "uskova työkaveri" joka katoaisi. En tiedä täällä muista uskovia.
Vierailija kirjoitti:
Yhden tempausteorian mukaan Jumala estää uskovia lentäjiä ja rekkakuskeja lähtemästä liikenteeseen, joten monilta onnettomuuksilta vältyttäisi, joskaan ei varmaan kaikilta. Minä itse olisin se "uskova työkaveri" joka katoaisi. En tiedä täällä muista uskovia.
Siis... oletteko ihan TOSISSANNE noitten sekoilujenne kanssa.....? :D
Soitan ambulanssin. Ilmoitan mestarille että kaidesuojaus petti, asennan kaiteen sitten uudelleen siihen lattiassa olevan aukon ympärille jahka kaveri on ensin saatu toivottavasti hengissä ambulanssiin.
Toivon todella ettei koskaan satu niin viurahtanutta työparia joka alkaa tempausta epäileen jos yhtäkkiä viereltä katoan.
Jos en olisi itse uskossa, pelkäisin kuollakseni, sillä maailmanloppu olisi tullut. Jeesukseen pelastajanaan uskovat pääsevät taivaaseen, muut ikuiseen kadotukseen. Siinä vaiheessa on enää turha alkaa vaihtaa puolia.
AP'llä ei taida olla töitä eikä harrastuksia, perheestä ja ystävistä puhumattakaan. Varmaan yksinäistä ja ankeaa kun ei muuta mietittävää päivästä toiseen ole kuin tempaisu taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
yhtäkkiä silmiesi edessä? Uskovien tempaus taivaaseen nimittäin voi tapahtua hetkenä millä hyvänsä.
Onhan Darwin Awards -sivustolla tuollaisia keissejä.
Tempautuuko tänne tehdyt avauksetkin taivaaseen vai minne ne katoaa?
Ne siis katoaa heti lähetyksen jälkeen eikä ilmesty ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi itse uskossa, pelkäisin kuollakseni, sillä maailmanloppu olisi tullut. Jeesukseen pelastajanaan uskovat pääsevät taivaaseen, muut ikuiseen kadotukseen. Siinä vaiheessa on enää turha alkaa vaihtaa puolia.
Sitten ei enää tarvitsisi sietää teitä hi-huleita. Tiedätkö mikä se olisi? Taivas. (sic)
Varmaan samalla lailla kuin jos vessanpöntöstä nousisi örisevä zombi ja haukkaisi palan peffasta. Säikähtäisin ihan jumalattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Tempauksen jälkeenkin on vielä mahdollisuus ottaa Jeesus vastaan elämänsä Herraksi, mutta ainoastaan mart tyyrikuo leman kautta, sillä Pyhä Henki eli seurakunta on silloin temmattu pois maailmasta.
Tämä tarkoittaisi kuo lemantuomiota mahdollisesti leijo nien syömänä, ristiin naulittuna tai elä vältä palaen.
Myös elävältä repeytyen oli Rooman vallan aikana varsin suosittu hupi: Siinä kristitty sidottiin kahden härän selkään ja kun nuo härät lähtivät juoksemaan erisuuntiin, ihminen repe si elävältä kahtia.
Nämä ylläolevat kuo lemantuomiot olivat Rooman vallan aikana hyvin tavallisia ja runsaasti käytettyjä mur hatapoja kristityille. Keisari Nero oikein nautti näistä ja kristittyjen mur haaminen olikin hänelle suurta hupia ja riemujuhlaa. Nero olikin kevyt esikuva anti kristuksesta, joka on täydellinen pahuus, saa tana itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV7 näytti joskus vuosia sitten amerikkalaisen jännärin, jossa temmattujen ihmisten vaatteet jäivät katoamispaikalle kauniisti viikattuina. Harmittaa, etten nähnyt sitä alusta saakka. Täytyypä koettaa googlettaa.
On olemassa ainakin tämä https://www.imdb.com/title/tt2467046/ Nicolas Cage ja kaikki!
Tuo leffa täytyy saada ehdottomasti!!!
Raamattu selkeästi opettaa että kun Jeesus tulee takaisin sen huomaavat kyllä kaikki, uskovat ja ei-uskovat, Häntä silloin ihmetellään eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa varma itsestäsi - tarkista suuntasi, ettet vaan ole laodikealisia.
Ilm 3 : 14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu selkeästi opettaa että kun Jeesus tulee takaisin sen huomaavat kyllä kaikki, uskovat ja ei-uskovat, Häntä silloin ihmetellään eikä muuta.
Ajattele niitä satoja sukupolvia, jotka uskottuaan näkevänsä Jeesuksen tulemisen ovat kuolleet pettyneinä. Aika epistä touhua, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niitä satoja sukupolvia, jotka uskottuaan näkevänsä Jeesuksen tulemisen ovat kuolleet pettyneinä. Aika epistä touhua, sanon minä.
Myös kuolleet näkevät, heräävät eloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis... oletteko ihan TOSISSANNE noitten sekoilujenne kanssa.....? :D
On ihan raamatullinen juttu. Kyllä.
Ottaisin yhteyttä johonkin kriisiapua tarjoavaan tahoon. Ehkä suoraan terveyskeskukseen. Siinä vaiheessa kun ihmiset alkavat satunnaisesti kadota silmieni edestä, mielenterveyteni on todellakin vaakalaudalla. Psykoosi, todennäköisesti.
Varaisin tietenkin ajan silmälääkäriin.