Onko tälle päivälle tiedossa kokhokohtaa?
Mulle näin keskiviikkoisin se on ilmainen ruokailu työttömille. Ei niinkään se ruokailu, vaan ihmisten seura.
Kommentit (22)
Siis, kohokohtaa. Serkku tulee kylään.
Kauniit ja rohkeat telkusta illalla.
Lähikaupan ilta-ale, josta saattaa saada ruokaa 60 prosentin alennuksella. Eilen sain maitoa, ruisleipää, broilerinfileitä ja proteiinivanukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan ilta-ale, josta saattaa saada ruokaa 60 prosentin alennuksella. Eilen sain maitoa, ruisleipää, broilerinfileitä ja proteiinivanukkaita.
Miks mä niin harvoin löydän noista mitään?
Kohokohta taisi olla aamuinen takkatulen tuijottelu. Siihen en kai voi väsyä koskaan. Meillä on myös keaken ihan ok sarja miehen kanssa, odotan, että illalla köllötellään yhdessä ja katsotaan sitä.
Pieniä, mutta ihania asioita.
Aika säälittävää tämä, mut pääsen tänään vapaapäivänäni monen vuoden tauon jälkeen lemppariin KIINALAISEEN RAVINTOLAAN lounasbuffetin herkkuja syömään :D ja olen tästä vähän liian innoissani.... köhköh
Ruokatunti töissä ja kotia lähtö 15.00. Siinä kohokohdat!
Olen kipeänä ja tämä on viimeinen sairauslomapäivä. Olo on hyvä ja huono samaan aikaan. Mutta aion kokeilla pientä ulkoilua tänään. Siitä tulee kohokohta, jos ei tule paha olo.
NHL-miehet pelaa Helsihgissä tänään päivällä, siis harjoittelueotteluun pääsee 20 e:lla. Iltaotteluun lippuja saa kai vai "muststa pörssistä "Näkisin" Patrik Laineen ym.
Ilta, kun on nukkumaanmenon aika.
Sipsit ja dippi valmiina kun alan bingettämään
Pitkä kävelylenkki raikkaassa syyssäässä.
Vierailija kirjoitti:
Siis, mitä tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, mitä tekemään?
kattoon sarjaa putkeen.
Työpäivän päättyminen.