Muita, jotka punastuu äärettömän helposti?
Ja miten sen voisi saada hallintaan? :D
Punastun aina kun pitää pitää puhe, palaveri yms. Ylipäätään aina kun pitää saada huomio itseensä ja puhua jostain asiasta ja kaikki tuijottaa..
Punastun myös tilanteissa joissa ei pitäisi, väitetään minun tehneen jotain tai vastaavaa, vaikka ei pitäisi paikkaansa. Tunnen sen kuumotuksen kasvoilla ja se on niin inhottavaa.
Kommentit (17)
Minä punastuisin, jos en käyttäisi Propralia.
Vierailija kirjoitti:
Punastelen töissä asiakkaiden kanssa jatkuvasti. Meikkaan punastuksen piiloon ja that's it😄
Käytän poskilla dermacolia. Sitä saa mm. Cocopandalta. Peittää!!
Minä. Mutta nyt nelikymppisenä en vaan enää välitä. Vapauttavaa :)
Punastun helposti, aina ja ihan ilman syytäkin. En jaksa välittää: mitä sitten ja kenelle se muka kuuluu, vaikka naamani menisi vihreäksi. Minulla on siihen oikeus.
Mulle tulee pienestäkin liikunnasta. Ohjatussa treenissä opettaja on saattanut sanoa että pitäisikö sun pitää tauko, mutta sanon että en, kun oon just päässyt vauhtiin.
Mulle tulee pienestäkin liikunnasta. Ohjatussa treenissä opettaja on saattanut sanoa että pitäisikö sun pitää tauko, mutta sanon että en, kun oon just päässyt vauhtiin.
Minua meikki helpottaa; punastelen vähemmän kun osaa rentoutua. Pääasia on ettei ahdistaa, olipa meikattu tai ei.
Minä punastelen ja häpeän itseäni sen takia. Välttelen sosiaalisia tilanteita. Kateudella luen noita muiden kommentteja, jotka piut paut välittää. En osaa olla noin rento. Ongelmani onkin jatkuva jännittäminen muiden läsnäollessa..
Punastelen, ja ihan oudoissakin tilanteissa. Propral ei auta, meikki ei peitä. Ainoa mikä ehkä auttaa on se, että kun huomaan punastuvani, en taistele sitä vastaan, vaan yritän punastua enemmän. Luin tämän vinkin joskus Demi-lehdestä joskus 15 vuotta sitten :)
Olen antanut itseni lukea, että oikeasti punastuminen on suuttumusta tai vihaa esim. Nolatuksi tulemisesta.
Sitten kun et enää häpeile punastumista, se vähenee tai loppuu. Muut ei sitä paitsi punastumiseesi kuitenkaan kiinnitä huomiota, joten turha edes stressata koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Punastelen, ja ihan oudoissakin tilanteissa. Propral ei auta, meikki ei peitä. Ainoa mikä ehkä auttaa on se, että kun huomaan punastuvani, en taistele sitä vastaan, vaan yritän punastua enemmän. Luin tämän vinkin joskus Demi-lehdestä joskus 15 vuotta sitten :)
Suosittelen kuitenkin katsomaan vaikka YouTubesta tuosta Dermacolista. Minulle ainakin antoi vapauden.
Meillä on vain ohuempi iho kuin muilla
Punastun kauniiden naisten seurassa. T: Kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun et enää häpeile punastumista, se vähenee tai loppuu. Muut ei sitä paitsi punastumiseesi kuitenkaan kiinnitä huomiota, joten turha edes stressata koko asiaa.
Kyllä mulle miesystävä huomautti tästä naureskellen. Tuli ihanasti kouluajat mieleen.
Punastelen töissä asiakkaiden kanssa jatkuvasti. Meikkaan punastuksen piiloon ja that's it😄