Miksi näen aika-ajoin unta karhuista?
Olen varmaan parikymmentä vuotta nähnyt ajoittain unta karhuista. Välillä ovat agressiivisia ja juoksen henkeni edestä karkuun. Välillä ovat jossain kauempana ja kuulen/näen ne. Välillä ovat lähietäisyydellä ja ihan kiltisti, mutta silti olen varuillani. Yleensä herään ja olo on ahdistunut..Osaako kukaan tulkita!?
Kommentit (16)
Minäkin näin vuosia, kerran oli jopa jääkarhuja. :D Googlen jonkun laatulinkin mukaan kertoo omasta äitisuhteesta. Mistä se oikeasti kertoo niin en tiedä, mutta mulla ne unet jäi pois.
"karhu on suuri naispuolinen eläinsymboli". Vahva naispuolinen ihminen tai vahva naiseus sinussa, vrt karhuemo.
Täällä olis yks karhu jos kiinnostaa.
Voi kun minäkin näkisin unta niistä<3
Vierailija kirjoitti:
Ryssäfobia
Juuri olin tulossa sanomaan samaa :D Tai sitten enneunia? Seurataan mitä tapahtuu.
No joo, tuskin oikeasti.
Karhu symboloi omaa ”villiä puoltasi”, eläimellistä, viettien varassa elävää ja aistillista. Unet kertovat, että sun pitäisi kuunnella tuota puolta itsessäsi enemmän.
Olen tosi äidillinen ja naisellinen, että siinä kohtaa menee kyllä yksiin, mutta miksi ihmeessä nämä unet ovat niin ahdistavia..hmm!
Se on sun oma voimasi, jota juokset karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Karhu symboloi omaa ”villiä puoltasi”, eläimellistä, viettien varassa elävää ja aistillista. Unet kertovat, että sun pitäisi kuunnella tuota puolta itsessäsi enemmän.
Joo, tossa voisi olla järkeä. Käyttäydyn aina liian korrektisti, vaikka "pinnan alla kuplii"!!
Ap
Voi kertoa siitä, että pelkäät kontrollin katoavan käsistäsi. Yleisesti tai jonkun asian tai henkilön (itsesi?) suhteen.
Minä olen nähnyt ihan pienestä pitäen painajaisia karhuista. Tai sitten myrskyistä tai omituisista, pahaenteisistä kuvioista taivaalla. Hyi, ajatuskin noista ahdistaa.
Kiitos kommenteista, kyllä pitävät kohdallani hyvinkin paikkansa! Paitsi tuo ryssäfobia..
Ap
Tai ehkä vaan pelkäät karhuja? oletko katsonut jonkun dokkarin , leffan yms mistä on tullut pelko niitä kohtaan? Ovathan ne suomen isoimmat pedot. Itse pelkään karhuja ja näen niistä painajaisia aika-ajoin , mutta se johtuu traumasta liittyen yhteen dokumenttiin missä karhut tappoivat ihmisen ja kuulin jopa ääniraidan missä heitä raadellaan kuoliaaksi . :( En uskalla metsäänkään mennä.
Ryssäfobia