Tupakoinnin aloittaminen 30-vuotiaana
Onko hölmöä aloittaa tupakointi vielä 30 vuoden iässä?
Kommentit (13)
Miksi ihmeessä aloittaisit? Paitsi jos haluat suurella todennäköisyydellä sairastua ja kuolla kituen, että ihmiset pitävät sinua idioottina, wt:na, ja pahanhajuisena. Ja maksaa tästä kaikesta vielä.
Spede aloitti tupakoinnin 3-kymppisenä oltuaan sitä ennen täysin savuton. Sitten hän vetikin röökiä 3-4 askia päivässä seuraavat 40 vuotta ja kuoli sepelvaltimotautiin.
Olen tupakoinut vuosia ja hiljattain lopettanut. Aloitin joskus teinikersana niinkuin suurin osa tupakoitsijoista. Voin vain ihmetellä että miksi ihmeessä joku savuttomana pysynyt HALUAA ALOITTAA TUPAKOINNIN 30vuotiaana???
No on. Jos joskus tekee mieli tuprutella, niin hanki sitä varten vaikka nikotiiniton shisha tai sähkötupakka.
Minusta on hölmöä, nuorena aloittaminen menee vielä nuoruuden hölmöilyn piikkiin, miksi joku varta vasten opettelisi polttamaan aikuisena? Eihän tupakointia voi mitenkään järjellä perustella.
Mä poltin kolmenkympin kriisissä vuoden verran säännöllisen epäsäännöllisesti 1-3 röökiä päivässä. Sitten se vain huomaamatta itsekseen jäi pois. Joskus vedän yhden jos haluan rauhoittua tms. mutta avattu aski ei pysy kauaa hyvänä vaan rööki kuivahtaa eikä maistu hyvältä, joten ei tuu enää ostettua.
Täysin hölmöä!
Keuhkojen suojaamiseksi lahoamiselta niiden tervaaminen olisi pitänyt aloittaa paljon aikaisemmin. Ja kolmekymppinen, joka käsittelee savuketta yhtä kokemattomin kädenliikkein kuin ensimmäisiä sauhujaan kokeileva teini, ei ole millään tavoin katu-uskottava vaan ainoastaan säälittävä. Vihreää norttiakaan ei tehdä enää, koska se on jo tehnyt tehtävänsä sitä käyttäneelle sukupolvelle.
Johtopäätös: ota mieluummin opiksi edellisten sukupolvien virheistä, niin ei tarvitse ottaa opiksi omista virheistä!
Kannattaa katsoa kanavaa hardcoresmoker jos saat seksuaalistä tyydytystä siitä kun joku polttaa tupakkaa.
Tämä ilmiö oli minulle uusi vielä pari viikkoa sitten.
Se on superhölmöä ihan missä iässä tahansa.
Ihan voittava valinta, jos karisman taso on luokkaa Keke Rosberg tai Steve McQueen.
Vierailija kirjoitti:
Spede aloitti tupakoinnin 3-kymppisenä oltuaan sitä ennen täysin savuton. Sitten hän vetikin röökiä 3-4 askia päivässä seuraavat 40 vuotta ja kuoli sepelvaltimotautiin.
Eli ei ihan turhaan spedeksi kutsuttu.
No ON!