Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioliitossa elävät: Miten usein olette liittonne aikana ihastuneet johonkin toiseen ihmiseen kuin puolisoosi?

Vierailija
30.10.2018 |

15 vuotta naimisissa ja nyt voi sanoa, että en ole ihan pystyyn kuollut sisältä vaan vielä joku saa sukat pyörimään. Eikä se ole oma mies. En tietenkään asian suhteen toimi, mutta silti. Kiva tuntea, että vielä tuntee. ;-)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella itseni ihastumaan kehenkään muuhun, kuin omaan kumppaniini. Onneksi olen ihmisen kanssa joka on sitä mitä tahdon ja intohimoa riittää, ei tarvitse katsella muualle ja haaveilla jostakin mitä ei ole. 

Vierailija
22/28 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa huomaa, miten eri tavalla ihmiset ajattelevat sanan ihastuminen. Minulle se on sitä tunnetta johonkin jo tuttuun henkilöön, joka syvenee nopeasti rakastumiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ulkomaankomennuksella tulee uitettua.

Eli n. kerran kolmessa kuussa.

Jaksaa kotona taas rakastaa ja pysyy vaimokin freeshintuntusena.

Suosittelen.

M34

Vierailija
24/28 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

M34

Olet kamala..

Vierailija
25/28 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

M34

Olet ymmärtänyt jotakin perustavanlaatuisesti ihmissuhteissa väärin. Sinun ”uittemisellasi” ja ihastumisella - tai edes ylipäätään millään inhimillisellä tuntemisella - ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
26/28 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisesti useinkin.  Käytännössä pidän ihastumiset valikon ulkopuolella. Olen vahvasti ja julkisesti avioliitossa, niin aika yksinkertainen on ihastus, jos tulee jotain ehdottelemaan.  Olen sitoutunut ja rakastan puolisoani. Suurin syy suhdeimmunismiin, on että en halua mitään sotkuja, välitän sen verran itsestäni.

Vierailija
27/28 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

M34

Onko sinunkin vaimosi ku11ikarus3lliveteraani? Mä teen kanssa tuota, mutta en ihastu. Toteutan vain seksuaalisuuttani ja tasoitan tilejä. Minusta seksisirkusveteraanit ansaitsee sen.

Vierailija
28/28 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

M34

No hyvänen aika, ihan parhauttahan se on tuommoinen! Itsekään en ole jäänyt laakereille lepäämään vaan jaan iloisesti reuhkaa aina kun kultaseni olet siellä komennuksella. Kummankaan meistä järvi ei soutamalla kulu! Muutaman kerran kolmessa kuukaudessa kun saa oikein kunnolla vierasta maistaa, jaksaa aviovelvollisuutensakin hoitaa ihan eri tavalla.

Ja oma mieskin näyttää taas tervetulleelta vaihtelulta kun sieltä reissustansa palaa <3

T. M34:n vaimo