Parviäly HELP. Poikaystäväni lähtee vähän väliä viikonloppuna äitinsä kanssa mökille. Ärsyttävää!
En ole tavannut äitiä, enkä kauheasti haluakaan. Ilmeisesti kyseessä on aikamoinen tahtoihminen. Poikaystäväni 36 aina vain ilmoittaa, että lähden nyt äitini kanssa mökille. Olemme olleet puolisen vuotta yhdessä.
Minulla on teini, jota en viitsi jättää viikonlopuiksi yksin, eikä sitä kiinnosta yhtään lähteä tuntemattomien mökille.
En ole tottunut tälläiseen. Yleensä suhteissani on lähdetty yhdessä viikonlopun viettoon.
En tarkoita, että poikaystävän pitää aina jäädä mun kanssa hengailemaan, minulla on muutakin elämää. Joku tässä kuviossa kuitenkin ärsyttää minua suunnattomasti. Ehkä se, että se on aina ilmoitusasia. Mutta mikä muu?
Pyydän apua mammaraadilta. Mielipiteitä?
Kommentit (112)
No jaa "pitää odottaa kutsua" on minulle sama kuin pitäkää tunkkinne. Ennen helvetti jäätyy kuin menisin moisen anoppikokelaan mökille haravoimaan. Jos sanat olisivat sulhon omat ja hänen käsityksensä miten ihmiset saavat nöyrästi odottaa kun heille almut annetaan ja paikka tarjotaan niin hän jäisi sillä keskustelulla kuin nalli kalliolle. Toki saa valita seuransa eikä tupata jos ei tykätä mutta minä olen aina ollut tyyliin kaikki tai ei mitään.
Jos pitäisi alkaa leikkimään mieluisaa miniää ja kunnostautumaan hyväksyntää kerjäten mökin puhdetöissä niin varmaan roikkuisin heti kättelyssä sen pyhän mökin räystäässä sopivasti hutikassa ja huutelisin anopin turjakkeelle, että tervepä terve! minä se olen Maija, kukas se sinä olet!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tavannut anoppikokelasta. En ole halunnut. Ei ole kutsuttukaan. Emme miehen kanssa asu yhdessä. Olemme olleet puoli vuotta yhdessä.
AP
Onko käynyt mielessä, että miehellä on voinut olla vaikka kuinka monta naisystävää, joiden kanssa suhde kuitenkin lopahtanut alle vuodessa? Sen vuoksi äitiä ei kiinnosta tavata ennenkuin suhteenne on kestänyt pidempään. Puoli vuotta on oikeasti aika lyhyt aika. Jos ette edes asu vielä yhdessä, ei hän ehkä pidä sinua vielä muuna kuin poikansa yhtenä naisystävänä. Mitäpä jos sinä kutsuisit hänet luoksesi kylään osoittaaksesi, että olet hänen poikansa suhteen tosissasi?
Tämä.
Olen kahden pojan äiti. Tyttöystäviä on tullut ja mennyt. Kaikki olen kyllä tavannut, mutta aina sitä ajattelee, että kauankohan tämä suhde kestää...
Mikäli poikaystäväsi äidillä ei ole avio-/ avomiestä jonka kanssa mökkeilee, niin tulee mieleen, että äidin (ehkä ainoa) poika tekee mökillä ns. miesten työt. Tuskin saat koskaan tietää mistä oikein on kyse jollet keskustele poikaystäväsi kanssa. Kysy suoraan mistä kaikessa on kyse. Kerro, että sinusta on ikävää, kun hän on muualla viikonloppuisin.
Surullisinta on mikäli nuo arki-iltojen tapaamisetkin ovat yksipuolisesti vain, ilmoitusasioita, jotka saattavat olla myös lähinnä seksitarpeita ajatellen ns, varma juttu sun luona. Ostatko ruoat, juomia yhteisen ajanvieton /kivan yhdessäolon eteen jne.
Mieti mitä itse haluat, puuttuuko suhteesta muutakin kun yhteinen viikonloppu.
Mökkeily alkaa olla finaalissa, joten olisiko nyt teidän yhteisille viikonlopuille tullut mahdollisuus. Kävi miten tahansa, niin kaikkea hyvää sinulle ja teinillesi😍
Mun jokaikinen ukon käntty on kutsuttu mökillemme, kuten ystävät ja kaverit. Koskaan ole kyselty. Grilli kuumaksi, sauna lämpeämään ja bisset kylmään. Sellaista on karjalaisten mökillä. Aina mahtuu lisää väkeä. Aina kestitään ja aina siitä on nautittu. Väliäkö sillä, että jengiä vaihtuu. Veljeni on tuonut useamman muikkelin mökille. Kaikki yhtä tervetulleita.
Ap
Kuulostaa siltä että siellä mökillä lämmitellään äidin kanssa muutakin kuin saunaa.
Miksi et voi kertoa oikeaa ikääsi? Mikä siinä on niin hävettävää, että et voi sitä kertoa anonyymisti edes parviälylle? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mun jokaikinen ukon käntty on kutsuttu mökillemme, kuten ystävät ja kaverit. Koskaan ole kyselty. Grilli kuumaksi, sauna lämpeämään ja bisset kylmään. Sellaista on karjalaisten mökillä. Aina mahtuu lisää väkeä. Aina kestitään ja aina siitä on nautittu. Väliäkö sillä, että jengiä vaihtuu. Veljeni on tuonut useamman muikkelin mökille. Kaikki yhtä tervetulleita.
Ap
**' / Okei. Oletkin kypsempää ikäluokkaa mitä oletin. Otin aiemmin kantaa, kun oletin sun olevan "lähes" teininä lapsen (teinisi) saanut ja nyt aikuinen nainen. Kyllä sinä pärjäät ukkomarkkinoilla, et sinä täältä vauva foorumilta vertaistukea tarvitse 😜
No, oletko kutsunut anopin kylään?
En minäkään kutsuisi mökilleni henkilöä, joka ei ole edes suostunut tapaamaan.
Ymmärrän anoppiasi oikein hyvin.
Voihan se niinkin olla. Ehkä karjalassa on tapana, että kun ylkä tuo kihlattunsa näytille niin anoppi on pistänyt kemut pystyyn, tirauttelee onnenkyyneliä ja kutsuu tulevaa miniäänsä lempityttärekseen...
Hämeessä kyräillään vuosikin ennen kuin rohkaistaan tekemään tuttavuutta kun ollaan varmoja että nyt se poika on tosissaan.