Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset hiukset teillä on? Sanokaa myös ikä ja kasvojen muoto.

Vierailija
30.10.2018 |

aloitan, ikää 40v ja hiukset pitkät ja aika tasaiset ja kasvojen muoto sydän.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaa mitä te mammat ajattelisitte jos joku tuntematon sanoisi teille, että sulla on kivat hiukset? Mun on tehny joskus mieli sanoa noin jo ihan siksikin, että olen muutaman kerran jäänyt tahtomattani tuijottamaan jonkun kauniita hiuksia. Joskus yritän myös katsoa miten ne on leikattu, että osaisin selittää kampaajalle jos olisin sinne menossa. Toinen on sitten saattanut huomata mun katsovan, joten mietin, että sanoisinko ettei se ihmettele. Ajattelen myös, että täällä tuskin ollaan liikaa kivoja toisillemme vaikka musta kyllä pitäisi. Olen toistaiseksi pitänyt suuni kiinni, sillä suomalaiseen kulttuuriin ei ole kuulunut vieraille puhuminen vaan hyvä ettei ole hulluna pidetty, mutta musta se on pikemminkin vähän outoa. Enkä nyt itsekään iholle menisi ja alkaisi pitkästi puhumaan, mutta musta pari lausetta luontevassa tilanteessa silloin tällöin olisi enemmän normaalia kuin tämä lähes täysi puhumattomuus. Kiinnostaisi tietää miten ajattelette tästä eli nuoli ylös jos asia ok ja alas jos ei. 

Minä olen pari kertaa sanonut. Tosi iloisiksi ovat tulleet. Minä myös, on ihanaa jakaa hyvää mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän