Millaiset hiukset teillä on? Sanokaa myös ikä ja kasvojen muoto.
aloitan, ikää 40v ja hiukset pitkät ja aika tasaiset ja kasvojen muoto sydän.
Kommentit (21)
Mulla pitkä polkka, hiukset on pohjaväriltään maitokahvin väriset ja seassa vaaleita raitoja. Oon 29, kasvot on sydämen muotoiset. Hiukset on aika ohuet ja lasiset.
Vähän hartioiden yli, 40+ ja kulmikkaat kasvot. Jos en olis näin köyhä, olis mulla lyhyt tukka. Nyt ei ole varaa halvimpaankaan kampaajaan. Harmittaa kun nyt en ole lainkaan sellainen kuin koen olevani tai haluaisin olla.
Mulla on selvästi lapaluiden alle ulottuvat paksuhkot hiukset. Päästä löytyy useaa väriä vaaleahkosta melko tummaan ruskeaan (oma väri). Punapigmenttiä on selvästi. Hiukset ovat sekalaatuista: ohuemmat karvat ovat suoria ja sileitä, tummat karheita ja laineikkaita. Kasvojeni muoto on kait ovaali.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on selvästi lapaluiden alle ulottuvat paksuhkot hiukset. Päästä löytyy useaa väriä vaaleahkosta melko tummaan ruskeaan (oma väri). Punapigmenttiä on selvästi. Hiukset ovat sekalaatuista: ohuemmat karvat ovat suoria ja sileitä, tummat karheita ja laineikkaita. Kasvojeni muoto on kait ovaali.
Ikä 38.
Solisluita hipova, ihan hitusen eteenpäin pitenevä "blunt cut" ja pitkä otsatukka. Hento ja suora vetelä hiuslaatu, mutta enpä koskaan pidä hiuksia tuossa luonnontilassa vaan tuuheutettuna ja laineilla/kiharoilla. Timantin muotoiset kasvot, ikää 32v.
Olen 44 vuotias, hiukset ovat puoleen väliin selkää paksut ja taipuisat, osin luonnonkiharat. Etuhiukset noin kulmakarvojen kohdalle. Kasvojen muoto ovaali. Yleensä pidän hiuksia arkena kiinni, nytkin letillä.
Paksut kerroksittain leikatut, puolipitkät hiukset. Kasvot pyöreähköt sydämenmuotoiset ja ikää 58v
Hoikat ovaalit kasvot, pitkät (keskiselkään) vaaleat hiukset ponnarilla tai nutturalla. ikä62v
Nuorena pyöreämmät, nyt kulmikkaat kasvot, hiukset täysin valkoiset ja lyhyet, ei kiharoita. Ikä 88v
Värjätty suklaanruskea. Ylikasvanut long bob yli olkapäiden, kasvatan hiuksia taas pitkiksi. :) 24v.
Pitkät, melkein peppuun asti punaiset/kupariset hiukset. Kasvojen muoto on jotain sydämen ja pyöreän väliltä.
N24
Kuulkaa mitä te mammat ajattelisitte jos joku tuntematon sanoisi teille, että sulla on kivat hiukset? Mun on tehny joskus mieli sanoa noin jo ihan siksikin, että olen muutaman kerran jäänyt tahtomattani tuijottamaan jonkun kauniita hiuksia. Joskus yritän myös katsoa miten ne on leikattu, että osaisin selittää kampaajalle jos olisin sinne menossa. Toinen on sitten saattanut huomata mun katsovan, joten mietin, että sanoisinko ettei se ihmettele. Ajattelen myös, että täällä tuskin ollaan liikaa kivoja toisillemme vaikka musta kyllä pitäisi. Olen toistaiseksi pitänyt suuni kiinni, sillä suomalaiseen kulttuuriin ei ole kuulunut vieraille puhuminen vaan hyvä ettei ole hulluna pidetty, mutta musta se on pikemminkin vähän outoa. Enkä nyt itsekään iholle menisi ja alkaisi pitkästi puhumaan, mutta musta pari lausetta luontevassa tilanteessa silloin tällöin olisi enemmän normaalia kuin tämä lähes täysi puhumattomuus. Kiinnostaisi tietää miten ajattelette tästä eli nuoli ylös jos asia ok ja alas jos ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa mitä te mammat ajattelisitte jos joku tuntematon sanoisi teille, että sulla on kivat hiukset? Mun on tehny joskus mieli sanoa noin jo ihan siksikin, että olen muutaman kerran jäänyt tahtomattani tuijottamaan jonkun kauniita hiuksia. Joskus yritän myös katsoa miten ne on leikattu, että osaisin selittää kampaajalle jos olisin sinne menossa. Toinen on sitten saattanut huomata mun katsovan, joten mietin, että sanoisinko ettei se ihmettele. Ajattelen myös, että täällä tuskin ollaan liikaa kivoja toisillemme vaikka musta kyllä pitäisi. Olen toistaiseksi pitänyt suuni kiinni, sillä suomalaiseen kulttuuriin ei ole kuulunut vieraille puhuminen vaan hyvä ettei ole hulluna pidetty, mutta musta se on pikemminkin vähän outoa. Enkä nyt itsekään iholle menisi ja alkaisi pitkästi puhumaan, mutta musta pari lausetta luontevassa tilanteessa silloin tällöin olisi enemmän normaalia kuin tämä lähes täysi puhumattomuus. Kiinnostaisi tietää miten ajattelette tästä eli nuoli ylös jos asia ok ja alas jos ei.
Minut ainakin tekisi todella iloiseksi jos joku kehuisi hiuksiani. Hymyilyttäisi varmasti koko loppupäivän.
Melko pitkät ja ohuet, luonnostaan platinanvaaleat, otsatukka. Kasvot ovat sydämen muotoiset ja ikää 19.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut ainakin tekisi todella iloiseksi jos joku kehuisi hiuksiani. Hymyilyttäisi varmasti koko loppupäivän.
Sehän olis kiva! :-) näin vähällä vaivalla ja helposti saataisiin hyvää aikaan ja silti valitsemme usein toisin. Enkä nyt halua saarnata tai moralisoida, mietiskelen vaan.
Lyhyt "poikatukka", ruskeat luonnonkiharat. 46
Pyöreä pää, pitkät pörröiset, täysin mahdottomat kiharat hiukset. N41
Ihan kohta 46 v. Hiukset pitkät, ruskeat, lapaluihin asti. Harmaata pukkaa ja värjään juurta. Hius on paksua ja suoraa, kiharran latvoja että kampaus saa pehmeyttä.
Pitkänomaiset kasvot, leukapielet vähän roikkuu. Lyhyt ei sopisi yhtään, nuorena kokeilin ja näytin pojalta.
Mullakin ikä 40v ja pitkät hiukset vyötärölle, kasvojen muoto on ovaali.