Minlä takia joidenkin naisten ympärilä pyörii jatkuvasti miehiä?
Ei nämä naiset ole välttämättä edes mitään kauniita, saattaavat olla vähän pyöreitäkin. Mikä heistä tekee niin suositun?
Kommentit (76)
Uskon, että kyse on karismasta eli valovoimaisuudesta. Sitä joko on tai ei ole. Se ei myöskään katso ikää, eikä painoakaan. Karismaattinen nainen vetää puoleensa miehiä, mutta muille naisille tällainen nainen on myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänhän se juttu kärpäsistä ja...
Eli jos nyt kirjoitan tämän sinun vihjailusi auki, tarkoitat, että miehet pyörivät sellaisten naisten ympärillä, joilla on mahdollisimman paljon negatiivisia ominaisuuksia, eli ovat ns. paskaa.
Kuule. Jos sinä haluat viehättää jommankumman sukupuolen edustajia enemmän kuin nyt, kannattaa unohtaa tuo katkeruus. Katkeran ihmisen seura ei ole kutsuvaa. Toiseksi, hyväksy se, että et vain ole ihminen, joka vetää toisia romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä puoleensa suurta joukkoa muita ihmisiä. Suurin osa meistä ei ole. Se on ominaisuus, joka on oikeastaan aika harvalla ihmisellä. Se varmasti tuo mukanaan myös negatiivisia asioita – uskoisin, kokemusta ei ole.
Väärinymmärtävä mielensäpahoittaja iski taas. Eiköhän asia ole niin että kommentoija tarkoitti; mitä enemmän köntsän ympärillä pyörii muitakin, sitä enemmän muitakin alkaa kiinnostaa, että "mitähän kiinnostavaa täältä löytyy"
No, mun mielestä tuo on vähän kaukaa haettu tulkinta siksi, että vaikka aloituksessa puhutaan siitä, että joidenkin naisten ympärillä pyörii miehiä, niitä harvemmin pyörii kerrallaan enemmän kuin yksi. Vai todistatko useinkin tilanteita, joissa jonkun yhden naisen ympärillä pyörii lauma miehiä, jotka ovat eksyneet siihen vain siksi, että joku toinenkin on eksynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos nyt kirjoitan tämän sinun vihjailusi auki, tarkoitat, että miehet pyörivät sellaisten naisten ympärillä, joilla on mahdollisimman paljon negatiivisia ominaisuuksia, eli ovat ns. paskaa.
Kuule. Jos sinä haluat viehättää jommankumman sukupuolen edustajia enemmän kuin nyt, kannattaa unohtaa tuo katkeruus. Katkeran ihmisen seura ei ole kutsuvaa. Toiseksi, hyväksy se, että et vain ole ihminen, joka vetää toisia romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä puoleensa suurta joukkoa muita ihmisiä. Suurin osa meistä ei ole. Se on ominaisuus, joka on oikeastaan aika harvalla ihmisellä. Se varmasti tuo mukanaan myös negatiivisia asioita – uskoisin, kokemusta ei ole.
Eihän siinä psskassa kärpästen mielestä ole varmaan mitään negatiivisia ominaisuuksia. Ei tosin kukaan ole käynyt kysymässä, luulen.
No, mitä tuo sitten tarkoittaa? Mikä oli sinun mielestäsi kommentin tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Oma veikkaukseni on se, että isorintaisuus ja muodokkuus sekä sosiaalinen ja puhelias luonne houkuttaa miehiä painosta ja keskinkertaisesta naamasta huolimatta.
T. Hoikka, pienehkörintainen, ujo ja miesten parissa erittäin epäsuosittu nainen
Mä oon taas kaikkea tuota veikattua, mutta ei ne miehet mun ympärillä pyöri kuin enintään kavereina. Eli ei oo noikaan ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Oma veikkaukseni on se, että isorintaisuus ja muodokkuus sekä sosiaalinen ja puhelias luonne houkuttaa miehiä painosta ja keskinkertaisesta naamasta huolimatta.
T. Hoikka, pienehkörintainen, ujo ja miesten parissa erittäin epäsuosittu nainen
Enpä usko rintojen tai muodokkuuden juuri vaikuttavan kuin älyllisesti yksinkertaisimpiin liskoaivoilla toimiviin hyy piöihin. Siinä osut oikeaan että sosiaalisuus , puheliaisuus ja avoimuus on se tekijä. Täytyy vaikuttaa helpostilähestyttävältä ja mukavalta.
Jopa vähän bim bo. Ja mauton. Mulla oli yks tuttu naispuolinen opiskelukaveri, joka siis käytti kaikkia näitä maailman ällömpiä is kujuttuja: silmänis kuja, käyntikortin jakamista jne, ja hyvin toimi. Eikä ollut mikään suuren luokan kaunotar, enempi sellainen suttuisen venakon näköinen. Jotkut vaan kehtaa.
Mua usein lähestyy miehet esim töissä ja halutaan jutella kahdenkesken vaikka asia olisi hoidettu jo sähköpostilla. Illanvietoissa aina joku hyvännäköinen mies lyöttäytyy seuraa pitämään. Olen luonteeltani hillitty/ pidättyväinen (jopa vähän ujo), 175/65, pitkät vaaleat hiukset. En tykkää yhtää näistä miehistä ja yritän väistellä, olen parisuhteessa. Olen kuitenkin sen verran ujo, etten kehtaa kenellekään sanoa ikävästi. Päädyn sitten usein hymyillen kuuntelemaan näiden miesten juttuja. Pahimmat alkaa stalkkaamaan. Koen usein, että minussa on joku vika? En toivo tällaista huomiota! Kukaan mies ei halua minulta suoraan seksiä, vaan käyttäytyy ikään kuin ”vara miesystävä”....En ymmärrä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärinymmärtävä mielensäpahoittaja iski taas. Eiköhän asia ole niin että kommentoija tarkoitti; mitä enemmän köntsän ympärillä pyörii muitakin, sitä enemmän muitakin alkaa kiinnostaa, että "mitähän kiinnostavaa täältä löytyy"
No, mun mielestä tuo on vähän kaukaa haettu tulkinta siksi, että vaikka aloituksessa puhutaan siitä, että joidenkin naisten ympärillä pyörii miehiä, niitä harvemmin pyörii kerrallaan enemmän kuin yksi. Vai todistatko useinkin tilanteita, joissa jonkun yhden naisen ympärillä pyörii lauma miehiä, jotka ovat eksyneet siihen vain siksi, että joku toinenkin on eksynyt?
Olet pihalla ja yksinkertainen, joten ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä psskassa kärpästen mielestä ole varmaan mitään negatiivisia ominaisuuksia. Ei tosin kukaan ole käynyt kysymässä, luulen.
No, mitä tuo sitten tarkoittaa? Mikä oli sinun mielestäsi kommentin tarkoitus?
En nyt juuri tuohon, mutta aika usein jostain suositusta puhuttaessa, vaikkapa nyt räpistä, tulee äkkiä kommentti, että sata miljardia kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittua naista ei olekaan.. et vain näytä vihreää valoa tarpeeksi selvästi.
Minä, korkeintaan keskinkertainen nainen olen aina saanut miehiä itsevarmuudella. Ilen hyvin sinut itseni, ulkonäköni, painoni ja rintojani suhteen. Jos joku mies on kiinnostanut, olen lähestynyt tai flirttaillut kauempaa. TA-daa, runsaasti pakkeja yhtä lailla runsaasti kiinnostuneita. Laittakaa naiset itseänne vähän likoon, monen miehen saa ihan yrittämällä.
Sinkkuna se on hyvä juttu, parisuhteessa tuo liikaa kiusauksia.
Minä olen hoikka, normaalitissinen ja aika ujo. Suomessa ei miehiltä juuri huomiota heru mutta ulkomailla kyllä senkin edestä. Enkä nyt tarkoita vain turkkilaisia ja kreikkalaisia joille kelpaa kaikki naiset.
En tiedä olenko kaunis, ruma vaiko tavallisen näköinen, kroppa on tosin ihan hyvä. Mutta suomimiehille ei tunnu kelpaavan.... olisi ihan mielenkiintoista tietää, mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoikka, normaalitissinen ja aika ujo. Suomessa ei miehiltä juuri huomiota heru mutta ulkomailla kyllä senkin edestä. Enkä nyt tarkoita vain turkkilaisia ja kreikkalaisia joille kelpaa kaikki naiset.
En tiedä olenko kaunis, ruma vaiko tavallisen näköinen, kroppa on tosin ihan hyvä. Mutta suomimiehille ei tunnu kelpaavan.... olisi ihan mielenkiintoista tietää, mistä se johtuu.
Sanoisit että olet ihan tavallinen, eikä sinulle kelpaa tavallinen suomipoika, sinulle kelpaavat löytävät ei-niin-ujon. Ei suomalaiset miehet kehtaa iskeä kuten ulkomailla isketään. Suurin osa naisista pitäisi suomipoikaa hulluna
Hohhoijaa. Ärsyttää kun ihmetellään että miten joidenkin naisten ympärillä voi pyöriä miehiä kun ne naiset on "vähän pyöreitäkin". Niin eli että mitä? Sen pyöreyden takia nainen ei voisi olla kaunis ja kiinnostava? Kasvakaa jo aikuiseksi. Se hoikkuus/laihuus/normaalipainoisuus ei ole mikään automaatio miesten saannille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat helppoja ja miehet pyriskelee omaa vuoroaan odotellessa.
Joo taas tämä...naiset on helppoja, miehet ei ole helppoja, vaikka kummatkin hakis seksiä. Joo, en tajua.
Se on huomattu, vaikka on selitetty moneen kertaan.
He eivät aja miehiä ympäriltään pois vaan ovat flirttejä.