Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minlä takia joidenkin naisten ympärilä pyörii jatkuvasti miehiä?

Vierailija
30.10.2018 |

Ei nämä naiset ole välttämättä edes mitään kauniita, saattaavat olla vähän pyöreitäkin. Mikä heistä tekee niin suositun?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Oma veikkaukseni on se, että isorintaisuus ja muodokkuus sekä sosiaalinen ja puhelias luonne houkuttaa miehiä painosta ja keskinkertaisesta naamasta huolimatta.

T. Hoikka, pienehkörintainen, ujo ja miesten parissa erittäin epäsuosittu nainen

Tähän kuuluu vastata 'no daaa'? Te naiset kuvittelette että pelkällä ulkonäöllä niitä miehiä houkutellaan, toitotatte miehille ettei pelkkä ulkonäkö riitä mutta itse kuvittelette sen riittävän miehille. Logiikka = ei ole

Vierailija
42/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat helppoja ja miehet pyriskelee omaa vuoroaan odotellessa.

Joo taas tämä...naiset on helppoja, miehet ei ole helppoja, vaikka kummatkin hakis seksiä. Joo, en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka jatkuvasti kertoo kuinka miespuoliset kaverit lähettelevät hänelle jatkuvasti vihjailevia viestejä. Hän on pieni, hauska, avoin ja sosiaalinen nainen. Itse olen isotissinen, ihan nätti mutta ujo ja hiljaisaisempi tyyppi. Saan ehdotuksia baarissa ja vähän kehuja muulloinkinmuttei ympärilläni mitään mieslaumaa pörrää. Luonne se on joka ratkaisee.

Vierailija
44/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Oma veikkaukseni on se, että isorintaisuus ja muodokkuus sekä sosiaalinen ja puhelias luonne houkuttaa miehiä painosta ja keskinkertaisesta naamasta huolimatta.

T. Hoikka, pienehkörintainen, ujo ja miesten parissa erittäin epäsuosittu nainen

Isorintaisuus ei kyllä houkuta. Jos siitä jotain kuulee, niin pahaa.

Jotkut tykkää, toiset ei. Isot rinnat näyttää hyvältä peitettynä, paljaana yleensä valahtaa vyötään asti, siinä varmaan isoin syy.

Vierailija
45/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne eli mukavuus, avoimuus, iloisuus ja ystävällisyys. Lisäksi feromonit.

Minulla on tuttu, joka näytti parikymppisenä nelikymppiseltä ja nelikymppisenä ikäänsä vanhemmalta ja kivoja ja fiksuja hänen ikäisiään miehiä riitti kuin meren mutaa.

Vierailija
46/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laiha, pienet rinnat, eristäytynyt mutta aina ollut miesten suosiossa. Kauniit kasvot,vähän tummempi iho ja pitkät tummat hiukset.

Luonne merkkaa eniten ja kokonaisuus.

Vierailija
47/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen introvertti, erakkosielu, jopa eräjorma. En paljoa itsestäni puhu -  en välttämättä muutenkaan, koska en jaksa huutaa kovaäänisten päälle ja toisaalta en ole sosiaalisesti kovin lahjakas isommassa porukassa muutenkaan. Olen ennemmin hiljaa ja annan muiden mölistä. Ylipainoakin jäljellä vielä 10kg, ruma olen kuin petolinnun erse, huono ihokin. Silmälasit, hamsterin posket ja muutoin ihan nätti nenä sivusta, mutta jäätävät sieraimet. Persjalkainenkin vielä kaiken lisäksi.

Myös minun ympärilläni on aina ollut miehiä mistä valita, myös silloin kun olin huomattavastikin ylipainoinen, olen tätä monesti ihmetellyt sillä olen oikeasti ruma. Eikä ne ympärillä olleet miehet ole olleet mitään variksenpelättimiäkään, vaan ihan on ollut elämäntapaurheilijoista lähtien kaikenlaisia yrittäjiä.

Muutaman kerran olen kysynyt, että miksi juuri minä. Olen kuulema rento, avoin sekä itsevarma, vaikka en ääntä paljoa päästäkään välttämättä ja mulle voi heittää sairastakin läppää :D En myöskään osallistu selkäänpuukotuksiin ja muihin kotkotuksiin. Pitkäaikainen avopuolisoni sanoo samat sanat, että näkee kuinka olen sinut itseni kanssa. Ehkä olen myös vähän sellainen "kuin yksi jätkistä", en pelkää mullasta kynsien alla, harrastan miesvoittoisia lajeja ja osaan tehdä ns. miesten hommat. 

Vierailija
48/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen olevani ihminen, jonka seurassa "pyörii" paljon miehiä. Olen miettinyt paljon sitä, että ensivaikutelma vaikuttaa todella paljon. Vaikutan iloiselta, kiltiltä, hyvin naiselliselta, seksikkäältä, mukavalta, puheliaalta ja helposti lähestyttävältä.  Olenkin näitä kaikkia, mutta myös aika ujo, outo ja introvertti, mutta en mitenkään korostuneesti tai että nuo piirteet huomaisi heti. Joku mies sanoi kerran, että olen suloinen ja niin itsekin ajattelen. En ole mikään kaunotar, mutta en usko että rumakaan. Ihan kai tavallinen, rento nainen. Vedän puoleeni hyvin monenlaisia miehiä ja tiedän kyllä, että tietyssä tilanteissa saan aika paljon katseita ja jopa pidän siitä. Ehkä tuo jälkimmäinen asia on se lopullinen ero: en vaivaannu miesten katseista tai vetäydy niistä kuoreeni, vaan jopa nautin niistä ja tykkään hienovaraisesta flirttailusta. 

Mutta ei niitä miehiä nyt sentään jatkuvasti pyöri ympärillä. Jos vedän maastohousut jalkaan ja pistän hupparin päälle, saan olla ihan rauhassa. Kesäisin miehet lähestyvät useammin. 

Oma kokemukseni miehestä, jonka pauloihin jouduin heti, oli sitten taas ihan eri kuin mitä itse olen. Hän oli todella lämmin ja ihan erityisellä tavalla läsnä keskustelussa, oli suorastaan ihanaa paistatella siinä huomiossa mitä häneltä sai. Ulkonäöltään hän oli n. 30 kg ylipainoinen puolikalju, punakka ja hikoileva atoopikko, mutta niin vaan menin ja ihastuin ensitapaamisella. :)

Ihana tarina...ulkonäkö ei tosiaan aina ratkaise!

Vierailija
49/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetäänhän se juttu kärpäsistä ja...

Vierailija
50/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt samaa. Kun olin nuorempi, hyvin harva mies oli kiinnostunut. Nyt kun olen yli 30, niin miehiä on alkanut pyöriä ympärillä. En ole keksinyt mitään selitystä. En ole esim. laihtunut tai muuttunut muuten radikaalisti.

Vierailija
51/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat psyykkisesti sairaita ja luulevat olevansa pyöriäisiä?

Vierailija
52/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joidenkin kohdalla se johtuu siitä, että he eivät itse ole kiinnostuneita. Ovat siis nirsoja naisia. Ja koska eivät ole kiinnostuneita, käyttäytyvät luontevasti ja itsevarmasti miesten seurassa, ja sellainen viehättää miehiä.

Vierailija
53/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nyt kirjoitan tämän sinun vihjailusi auki, tarkoitat, että miehet pyörivät sellaisten naisten ympärillä, joilla on mahdollisimman paljon negatiivisia ominaisuuksia, eli ovat ns. paskaa.

Kuule. Jos sinä haluat viehättää jommankumman sukupuolen edustajia enemmän kuin nyt, kannattaa unohtaa tuo katkeruus. Katkeran ihmisen seura ei ole kutsuvaa. Toiseksi, hyväksy se, että et vain ole ihminen, joka vetää toisia romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä puoleensa suurta joukkoa muita ihmisiä. Suurin osa meistä ei ole. Se on ominaisuus, joka on oikeastaan aika harvalla ihmisellä. Se varmasti tuo mukanaan myös negatiivisia asioita – uskoisin, kokemusta ei ole.

Vierailija
54/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä jos sitrunaan syönyttä resting bitch facella varustettua naista ei uskalla lähestyä kun tietää saavansa pakit, rennon ja rempseän naisen kanssa saattaa ujompi ja hiljaisempikin mies uskaltautua juttusille, ihan pelkästään kaverimielellä. Happaman kanssa ei keskustelua saa aikaiseksi, vastauksena "'joo', 'nii', 'okei', 'kiva'" "ookei mä lähdenkin tästä häiritsemästä"

Vierailija
55/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset naiset vetää puoleensa.

Vierailija
56/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis faktahan on se, että puheliailla ja nauravaisilla, vähintään keskikokoiset rinnat omistavilla pullukoilla on AINA mies. Sen sijaan sinkuista ja ikisinkuista löytyy nättejä ja hiljaisia naisia jonkin verran. Rehevillä ja lihavilla naisilla on käytännössä lähes aina suhde; hoikista naisista löytyy sinkkuja runsaasti.

Joo...olen "rehevä" ja isorintainen, seksiä viimeksi vuonna 2007...eikä suhdetta. Jutellakin osaan.

Vierailija
57/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse.

Vierailija
58/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nyt kirjoitan tämän sinun vihjailusi auki, tarkoitat, että miehet pyörivät sellaisten naisten ympärillä, joilla on mahdollisimman paljon negatiivisia ominaisuuksia, eli ovat ns. paskaa.

Kuule. Jos sinä haluat viehättää jommankumman sukupuolen edustajia enemmän kuin nyt, kannattaa unohtaa tuo katkeruus. Katkeran ihmisen seura ei ole kutsuvaa. Toiseksi, hyväksy se, että et vain ole ihminen, joka vetää toisia romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä puoleensa suurta joukkoa muita ihmisiä. Suurin osa meistä ei ole. Se on ominaisuus, joka on oikeastaan aika harvalla ihmisellä. Se varmasti tuo mukanaan myös negatiivisia asioita – uskoisin, kokemusta ei ole.

Väärinymmärtävä mielensäpahoittaja iski taas. Eiköhän asia ole niin että kommentoija tarkoitti; mitä enemmän köntsän ympärillä pyörii muitakin, sitä enemmän muitakin alkaa kiinnostaa, että "mitähän kiinnostavaa täältä löytyy"

Vierailija
59/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoryntäiset naiset on erittäin suosittuja

Vierailija
60/76 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä psskassa kärpästen mielestä ole varmaan mitään negatiivisia ominaisuuksia. Ei tosin kukaan ole käynyt kysymässä, luulen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi