Olen meedio, kerro itsestäsi ja kysy mitä tahansa tulevaisuudestasi.
Kerro ikäsi, sukupuolesi ja äidinkielesi, ja esitä sen jälkeen tulevaisuuttasi koskeva kysymys. Sitten katsotaan mitä meedio voi kertoa...
Kommentit (33)
Mies 32, suomi. Milloin ja mihin kuolen?
Nainen, 45v ja Suomi. Milloin saan töitä?
Olen eläkkeellä oleva nainen. Minulla on vuosia kestänyt sukulaisen aiheuttamaa raskasta manipulointia. Se on ollut pelottelua, uhkailua, syyllistämistä, mikä on ollut henkisesti raskasta. Tänä kesänä pistin stopin kun hän tuli väkisin kotiini laittamaan ruotuun. Ajoin ulos ja tein rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta. Miten oikeudenkäynnissä minun käy?
Et ole meedio vaan puoskari. Älkää menkö hölmöt harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 41 v, Suomi. Mitä tapahtuu toisen miehen kanssa?
Älä vaivaa päätäsi sillä, hän on oikeasti b-rapun poikia, ja yrittää sinun avullasi todistella itselleen jotain muuta, huomaa pian itsekin ettei voi itseään muuttaa.
Saan saman fiiliksen (b rapun poika) tästä meediosta
-toinen meedio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 44, suomi.
Mikä on suurin muutos mikä elämässäni tapahtuu vuoden sisällä?
Todennäköisesti elämäsi suurin muutos on jonkin läheisen ystäväsi tyylinvaihdos joka elämäsi tylsyyden huomioonottaen tulee järkyttämään elämäsi perustuksia
Wow.
Osuit ihan kohdilleen! Olen itse päivittämässä tyyliäni uusiksi, tavoitteena keski-ikäisyys kohtaa ajattoman tyylikkyyden. Olen todella järkyttynyt, jos tuttavapiirissä joku onnistuisi samassa tavoitteessa ennen minua tai paremmin!
Kiitos! Mihin voin lähettää shekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin lapseni alkaa nukkua täysiä öitä? Nainen 45.
Jos haluat vastauksen, on sinun annettava pyydetyt tiedot myös lapsestasi
Koska sinä et osaa ennustaa.
29-vuotias nainen, olen entisöijä. Paljastaako uusi selän magneettikuvaus jotain uutta mikä selittää jatkuvat kipuni? Vaikka olen vuosia elänyt ilman kipuja? Miksi kipu palasi?
Vierailija kirjoitti:
Kerro ikäsi, sukupuolesi ja äidinkielesi, ja esitä sen jälkeen tulevaisuuttasi koskeva kysymys. Sitten katsotaan mitä meedio voi kertoa...
Olen suomenkielinen ja valkoihoinen 40-50 vuotias mies, ja minä voin kertoa Sinulle meedio tämän verran: Haist' vittu, hyppää vessanpönttöön ja vedä nupista.
Kerropas meedio sinä mun ikäni, sukupuoleni ja äidinkieleni.
Oikeat selvänäkijät eivät tarvitse tuollaisia lähtötietoja.
Mitä nyt miehen kanssa voi tapahtua, se riippuu ihan miehestä. Joko mies voi nostaa hänen kanssaan olevan älyllistä tasoa huomattavasti, tai sitten hän voi käyttää kanssa-olijaansa omien henkilökohtaisten tarpeidensta tyydyttämiseen.