Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiertääkö nyt joku pirun sitkeä flunssa, jossa yskii/räkii keuhkojaan ulos viikkotolkulla?

Vierailija
30.10.2018 |

Minulla alkoi nyt kolmas viikko kurkkukivun ja yskän kanssa, ei (enää) kuumetta. Työterveys- lääkäri sanoi, että ei ole muita hoitanutkaan kuin yskäisiä ja räkäisiä jotka vaativat lisää saikkua ja/tai antibiootteja .

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekaksi viikon tosi kova kurkkukipu. Oli syysloma ja oltiin reissussa, särkylääkettä vaan naamaan niin pärjäs jotenkin. Ei ole koskaan ollut noin kova kipu ja nuin pitkään. Sit lähti melkein äänikin. Ja sitten alkoi yskä ja nuha. Ja tätä nyt ollut jo toista viikkoa..eli kolme viikkoa tulee täyteen torstaina. Ei kuumetta. Lämpöilyä on voinut ollakin, mut kun olen vetänyt särkylääkettä (lähinnä sen eka viikon), niin ei tietoa sen tarkemmin et onko ollu vai ei. Ja Espoossa ollaan. 

Vierailija
22/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ensin kurkku kipeä mutta muuten hyvä normaali olo ja mentiin kylpylään, kun se oli lapsille syyslomaksi luvattu. Sillä reissulla miehellä alkoi kova, sitkeä pääsärky jota kuulosteli viikon ja meni sitten lääkäriin, lääkäri ei osannut sanoa muuta syytä kuin flunssan sillä miehelle oli noussut vähän lämpöä. 

Kun särky hellitti, mies alkoi yskiä kumeasti ja kuulostaa siltä kuin joku iso koira haukkuisi. Minulle  puolestaan iski kunnon nuha, tuulenhalkoja ihan tukossa ja ilman nenäliinoja ei voi hakea edes postia postilaatikolta. Olen varmaan tyhjentänyt lähikaupan nessuista.

Ja tuo hiivatin kurkku on yhä niin maan kipeä!  En saisi oman oloni vuoksi sairaslomaa, mutta nuoremmalla lapsella nousi eilen kuume ja olen nyt kotona hoitajana.  Vanhempi lapsi on  vain tässä vattupuskan nuhassa.

Etelä-savossa ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla