Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas tää paleleminen alkoi. Onko muita, joita palelee koko ajan, kun ulkona on vähänkin pakkasta?

Vierailija
29.10.2018 |

Nytkin mulla on sisällä päällä pitkät kalsarit, collegehousut, villasukat, pitkähihainen paita ja villatakki. Sisälämpötila talossa +21. Miks mua koko ajan palelee?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen viritys että poistaisi potkurista penkin. Hitsaisi tilalle pienen kaminan ja suojaisi koko hoidon pleksillä.

Jalaksiin renkaat lisäksi niin toimii hiekoitetulla kadulla ja asvaltillakin. Kaikkea sitä miettii ettei tarvisi palella.

Vierailija
42/53 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan hännästä vetoa, että te palelijat ja siitä valittavat olette anorektikkoja. Syökää kunnolla niin loppuu se palelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lämpötila laskee nollaan niin ollaan täysin jäässä. Kun taas keväällä lämpötila kohoaa nollan tuntumaan niin mietitään miten lämpimää onkaan ja ollaan melkein speedot jalassa menossa pihalle.

Vierailija
44/53 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sisällä jo toista kuukautta 17 astetta. Olen aivan jäässä. Olen valittanut lämpötilasta ja huoltomiehet ravaa yksi toisensa jälkeen toteamassa että kylmä on. Pitääkö tähän tyytyä?

Vierailija
45/53 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja pakkanen on p*rseestä, se tekee ihan fyysisesti kipeää, vaikka olen lämpimästi pukeutunut. Onneksi sää taas lämpenee plussan puolelle, toiv kestää mahd pitkään. Kaivaten muistelen täydellistä viime kesää jolloin täällä tarkeni jopa öisin terassilla. Nyt se on sitten palelua ainakin toukokuuhun asti, olen niin syntynyt väärään ilmastoon! Ja olen normaalipainoinen ja perusterve mutta palellut olen aina vaikka olisi kerros enemmän vaatteita päällä moneen muuhun verrattuna

Vierailija
46/53 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä palelen aina, jos on alle 25°C. Jos olis mahdollista, niin muuttaisin jonnekin päiväntasaajalle.

Samoin! Joskin parasta olis kun vois siirtää Suomen sinne kun ei siellä nyt sijaitsevat yhteiskunnat pahemmin houkuttele... Ehkä ilmaston lämpeneminen tuo vielä jotain helpotusta tännekin!

Vierailija
47/53 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan hännästä vetoa, että te palelijat ja siitä valittavat olette anorektikkoja. Syökää kunnolla niin loppuu se palelu.

Minä olen satakiloinen ja palelen ihan järkyttävästi välillä, kolmekin vaatekertaa, toppatakki ja pipo päässä yölläkin, lisäksi pari peittoa ja kuumavesipullo, parit villasukat päälekkäin. Saunassa en hikoile ollenkaan vaikka lämpömittari näyttää 75 astetta ja heitän löylyä jatkuvasti. Tulee kohtauksittain nämä palelut. Kilpirauhasarvot viitearvoissa mutta moni on saanut lääkityksen vajaatoimintaan paljon paremmilla arvoilla. Näytän kuolleelta. Syön noin 1500-1600 kcal päivässä ja lihon koko ajan lisää.

Vierailija
48/53 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin että sellaisena päivänä en palele kun olen tehnyt reippaan lenkin.

Siis aamupäivällä tehty lenkki vaikuttaa iltakahdeksalta !

Toinen: Pakkasella asunnon ilmankosteus väkisinkin putoaa liian alas. Tämän voi korjata ilmankostuttimella.

Vierailija
49/53 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös palelen kokoajan sekä sisällä että ulkona. Varpaat ja sormet aina ihan jäässä. Todella ärsyttävää. Itsellä on alhainen hb ja ferritiini, en tiedä onko niillä vaikutusta. Oletettavasti on.

Sinulla on huono verenkierto ja sille on syynsä.

Minulla on ollut huono ääreisverenkierto pikkulapsesta saakka. Ei pahemmin syömiset/kuntoilut vaikuta.

Vierailija
50/53 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin että sellaisena päivänä en palele kun olen tehnyt reippaan lenkin.

Toinen: Pakkasella asunnon ilmankosteus väkisinkin putoaa liian alas. Tämän voi korjata ilmankostuttimella.

Minulla käy päinvastoin eli lenkin jälkeen palelen ihan hillittömästi.

Vierailija
51/53 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kananlihalla käytönnössä koko ajan koko talven paitsi saunassa ja täkin alla sängyssä.

Vierailija
52/53 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, n. tunti kuntoilun jälkeen alkaa hilliton palelu, joka jatkuu yöhön asti. Myös noin tunti saunomisen jälkeen sama palelu alkaa. Tämä tapahtuu joka kerta.

Joudun pukemaan monta villatakkia päällekäin ja joskus käsineet vielä käteen.

Vierailija
53/53 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, n. tunti kuntoilun jälkeen alkaa hilliton palelu, joka jatkuu yöhön asti. Myös noin tunti saunomisen jälkeen sama palelu alkaa. Tämä tapahtuu joka kerta.

Joudun pukemaan monta villatakkia päällekäin ja joskus käsineet vielä käteen.

Kesällä tällainen on kätevää. Helteelläkään ei kaipaa ilmastointia, käy vaan aamulla saunassa, sillä selvä.