Minkä ikäisinä menitte naimisiin? Ja kuinka kauan olette jo olleet?
Kommentit (48)
Eka kerran 19v, mies myös 19. Tosella kerralla 24, mies 31. Kolmannella ja nyt viimeisellä kerralla 28v, mies 41v. Yhdessä oltu nyt 3,5v.
Vierailija kirjoitti:
MInä 23, mies 22. Naimisissa 30 vuotta.
Kivasti teillä samat iät mutta toisin päin, ja saman pituinen matkakin tähän asti. Se oli vuonna 1987. Voi niitä aikoja. ap. Terkkuja ja onnea ja jaksamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene koskaan, turhuutta
Rakastuminen, naimisiinmeno, lapsen saaminen. Se on ELÄMÄÄ.
Se on yksi tapa elää, ei tosiaankaan ainut. Naimisissa voi olla myös ilman lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minä 25v ja mies 33v. Olimme naimisissa 15v.
Toinen kierros olikin sitten todella lyhytkestoinen: minä 42v, mies 43v. Liitto kesti puolitoista kuukautta, avioero vireille ja puolen vuoden kuluttua se lopullinen, virallinen ero.
Miten ihmeessä?
26 ja 26 vuotta, siitä on 12 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 47, mies 48. Kolme vuotta.
Ekalla kierroksella 22 ja 25, ja 19 vuotta kesti.
Leskeneläkekö houkutti toiselle kierrokselle?
Mies kosi.
Eli eläke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene koskaan, turhuutta
Rakastuminen, naimisiinmeno, lapsen saaminen. Se on ELÄMÄÄ.
Se on yksi tapa elää, ei tosiaankaan ainut. Naimisissa voi olla myös ilman lapsia.
Voihan sitä jos lasta ei saa niin sitten ei saa. Sitten ollaan kaksin. Kaksin aina kaunihimpi.
Minä 25, mies 27, naimisissa oltu 25 vuotta.
Seurusteltiin 7 vuotta, naimisiin 21 vuotiaana, mies 22. Nyt oltu jo 39 vuotta yhdessä.
Alettiin seurustelmaan, kun itse olin 19 ja puoliso 16. Naimisiin mentiin kahden vuoden kuluttua 18 ja 21 vuotiaina. Yhdessä on oltu 41 vuotta. Lapsia neljä ja lastenlapsia kahdeksan. Kaikki lapset itsenäisiä ja omissa kodeissaan. Meillä menee mukavasti, on omia ja yhteisiä harrastuksia ja menoja. Romantiikkaa riittää :) Päätimme varsin pian avioliittoon mentyämme, että vaikka kuinka riitelisimme joskus, niin ero ei ole vaihtoehto, vaan kaikki ongelmat ratkaistaan ja erimielisyydet työstetään yhdessä siitä lähtökohdasta, että yhdessä pysytään. Se on ollut hyvä periaate. Toki vaatii aina sen, että molemmat on yhteistyöhaluisia ja yhdessä etsitään ratkaisut. Kaikissa isoissa asioissa on lähdetty siitä, että pitää olla yhteisymmärrys, muuten ei niihin ryhdytä.
Vähän yli kolmekymppisinä mentiin, kumpikin ensimmäistä kertaa naimisissa. Nyt juhlittiin 10-vuotishääpäivää.
28 vuotiaana,mies 27 v.Ollaan oltu naimisissa tasan 20 v.Nyt 48 ja 47 vuotiaat:)
Vierailija kirjoitti:
Minä 22 ja mies 31. Kymmenen vuotta kohta takana.
Sugar daddysi vaihtaa kohta nuorempaan
Olimme molemmat 24-vuotiaita ja viime kesänä juhlimme 24-vuotiasta avioliittoa.
Molemmat oltiin 19, jo silloin yhteiseloa oli takana yli kuusi vuotta. Nyt ollaan 24, eli viisi vuotta ollaan oltu aviossa
Minä 25v, mies 24v. Naimisissa parin kuukauden kuluttua 18v.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut naimisissa päivääkään, enkä aio ollakaan.
46v
Sitä ei kysytty
Minä 25v ja mies 33v. Olimme naimisissa 15v.
Toinen kierros olikin sitten todella lyhytkestoinen: minä 42v, mies 43v. Liitto kesti puolitoista kuukautta, avioero vireille ja puolen vuoden kuluttua se lopullinen, virallinen ero.