Tramal on oikeasti pirun toimiva lääke
eikai muilla voi olla huonoja kokemuksia ja siitä saaa niin hyvän olon ja kun laittaa hyvää musaa kuulokkeista ni voi vaa tanssiiii
Kommentit (26)
daigadaigaduuuuduuuu kirjoitti:
eikai muilla voi olla huonoja kokemuksia ja siitä saaa niin hyvän olon ja kun laittaa hyvää musaa kuulokkeista ni voi vaa tanssiiii
Ei mulle vaan yhtään tuollainen vauhdikas olo tule. Nukuttaa vain, kaikki muut halut katoaa.
Ja sitten iskee järkyttävä ummetus. Muuten sanoisin että paska troppi, mutta kun juuri paskan se jymähdyttää sisuksiin viikoksi, ja kivulla se on ulos sitten pungerrettava.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa, kirjaimellisesti.
Opioidit saattavat oksettaa aluksi, mutta se vaihe menee ohi nopeasti. Sen jälkeen kun niihin on tottunut ottamalla niitä muutaman kerran, ne eivät enää okseta vaikka pitäisi pitkän tauon käyttökertojen välillä.
Pyh. Mulla on se opioidien morfiiniksi muuttumattomuus-ongelma, eli ei toimi senkään vertaa kuin Burana. (Osalla ihmisiä on sellainen aineenvaihdunnallinen "vika", että tuota muunnosta ei tapahdu, vaikka pitäisi. ) Kerran sain selkäleikkauksen jälkeen muutaman OxyContinin kotiin ja Housesta innostuneena ajattelin, että ny riemu repiää. Ei niin mitään.
Ei sopinut mulle, tuli vain paha olo.
Herkkä syö sit nallekarkkei vaa