Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tramal on oikeasti pirun toimiva lääke

daigadaigaduuuuduuuu
29.10.2018 |

eikai muilla voi olla huonoja kokemuksia ja siitä saaa niin hyvän olon ja kun laittaa hyvää musaa kuulokkeista ni voi vaa tanssiiii

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa, kirjaimellisesti.

Herkkä syö sit nallekarkkei vaa

Vierailija
22/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

daigadaigaduuuuduuuu kirjoitti:

eikai muilla voi olla huonoja kokemuksia ja siitä saaa niin hyvän olon ja kun laittaa hyvää musaa kuulokkeista ni voi vaa tanssiiii

Ei mulle vaan yhtään tuollainen vauhdikas olo tule. Nukuttaa vain, kaikki muut halut katoaa.

Ja sitten iskee järkyttävä ummetus. Muuten sanoisin että paska troppi, mutta kun juuri paskan se jymähdyttää sisuksiin viikoksi, ja kivulla se on ulos sitten pungerrettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa, kirjaimellisesti.

Opioidit saattavat oksettaa aluksi, mutta se vaihe menee ohi nopeasti. Sen jälkeen kun niihin on tottunut ottamalla niitä muutaman kerran, ne eivät enää okseta vaikka pitäisi pitkän tauon käyttökertojen välillä.

Vierailija
24/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää yökkiä 😂😂😂

Vierailija
25/26 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Mulla on se opioidien morfiiniksi muuttumattomuus-ongelma, eli ei toimi senkään vertaa kuin Burana. (Osalla ihmisiä on sellainen aineenvaihdunnallinen "vika", että tuota muunnosta ei tapahdu, vaikka pitäisi. ) Kerran sain selkäleikkauksen jälkeen muutaman OxyContinin kotiin ja Housesta innostuneena ajattelin, että ny riemu repiää. Ei niin mitään.

Vierailija
26/26 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut mulle, tuli vain paha olo.