Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos barbienukkenne heräisivät henkiin?

Vierailija
08.05.2006 |

minä ostaisin kasvihuoneen ja kanitarhan syrjäiseltä paikalta ja panisin ne sinne töihin. Ne saisivat kumartaa ja totella minua. Ahkerimmat ja kuuliaisimmat pääsisivät helppoihin töihin ja muut saisivat palvella niitä, muuten työtä olisi aamusta iltaan ja piiskaa jokaiselle joka ei tee kunnolla. Niskottelijat pistäisin ikävimpiin töihin kuten nylkemään kaneja ja synnytyskoneiksi. Eli saisivat vaan raskautua kerta toisensa perään ja vaikkapa se eliittiväki hoitaisi ne lapset sitten. mulla on vaan yksi Ken, eli se saisi kai sitten siittää niitä lehmiä ja lypsää niiltä maitoa lasten tarpeisiin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimusten mukaan jos Barbie olisi elävä ihminen niin se olisi

218 cm pitkä,

rinnan ympärys olisi 102 cm

vyötärö 56 cm

lantio 92 cm

Barbin kaula olisi 2 kertaa normaalia pitempi, eikä tohon ruumiin rakenteeseen mahtuisi normaali sisäelimet.

Vierailija
2/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan vaikka että sun nukkekodin nuket herää eloon. Tarkoitan että mitä tekisit jos sulla olisi hallittavanasi yhtäkkiä pienikokoisia ihmisiä, joista kukaan muu ei tiedä mitään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo barbeja!!!! Kyllä olisin tosi katkera jos ne nyt heräis ja mulla ei olis yhtään. Itte pitää lypsää äpyli ja puput nylkeä. Synnyttämisestä nyt puhumattakaan.

Pitää varmaan käydä prismasta hakeen yks barbi (ja ken tietty että voivat sitten lisääntyä ja täyttää työleirin) jos kerta tämmöstä on nyt ilmassa.

Vierailija
4/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittaako suo Barbien kauneus kun pitäisi tukkakin leikata..?

Vierailija
5/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on kymmenkunta barbieta varastossa siltä varalta että ne päättäisivät herätä henkiin :D

Enemmän geenivaihtelua, tasokkaampi populaatio, you know.

Vierailija
7/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a ettei se olis siistimpi kun mun oma vaalee fleda :)

Vierailija
8/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyyhän ne muutkin sisäelimet ensin kehittää. Totta kyllä että action manin jälkeläisissä vois olla enemmän lihasta työntekoon kun ruipelolla Kenillä ...

Vierailija
9/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitää varmaan käydä prismasta hakeen yks barbi (ja ken tietty että voivat sitten lisääntyä ja täyttää työleirin) jos kerta tämmöstä on nyt ilmassa.

Ei kyllä mullakaan mitään barbeja ole, mutta onhan tuo ihan hauska ajatus mini ihmisistä jossain laatikossa..Muistan pienempänä nähneeni jonkun elokuvan lilliputeista ja monta kertaa olen miettinyt miten hauskaa se olisi =) Niillehän riittäisi joku leivän murunen ruuaksi =)

Vierailija
10/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pitäisittekö lilliputtinne vain omana tietonanne? Kertoisitteko perheelle/läheisille? Tutkijoille? Vai iltalehdelle?

-Antaisitteko pikkuotusten elää omaa elämäänsä ja seurailisitte heitä vähän niin kuin akvaariosta vai pyrkisittekö aktiivisesti ohjailemaan heitä?

-Jos ohjailisitte aktiivisesti niin olisitteko enemmän hyväntekijä joka auttaa ja opettaa vai pyrkisittekö jotenkin hyötymään heistä ja käyttämään valtaa?

-Olisitteko ankara vai lempeä " pomo" ?

Vierailija
11/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan annatte mulle tarpeeksi ideoita niin joku päivä kirjoitan aiheesta kirjan ;)

ap

Vierailija
12/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noihin sun kysymyksiin mä vastaan että olisin lempeä, ohjaileva jättiläinen (en pomo), joka auttaisi näitä henkiin heränneitä barbeja =)

t.17

Vierailija
13/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika raisut barbieleikit pienenä, niillä olisi varmaan kosto mielessä!

Vierailija
14/17 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin nykyään. Kuteet niskaan! olisi ensimmäinen komento.

Sitten saisivat koota kaikki ne miljoonat pikkuroinansa tytön huoneen lattialta ja laittaa ne kaappiin.

Vierailija
15/17 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina olen kuvitellut tilanteita joissa saisin hoivata jotain nukkekotiperhettä. Muistaakseni saanut ideän päähäni joskus pienenä Anneli&Onneli-kirjasta.

Kirjoitin myös novellin nuorena pienistä posliiniesineistä, jotka heräsivät henkiin. Pääsin sillä kirjoituksella ilmaisutaidonkouluun, jonne vain harvat ja valitut otettiin :).

Vierailija
16/17 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se, joka lupasi ostaa kirjan heti kun ap on saanut sen tehtyä =)

Vierailija
17/17 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten varmaan tiedät, hyvien kirjojen tekeminen vaatii ainakin vuoden, eihän Rowlingkaan sen nopeampaan kykene ;)

ap