Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei toivottu raskaus ehkäisyn läpi

Vierailija
29.10.2018 |

Muita joille on käynyt vastaavaa? Siis oikeasti huolellisesti käytetyn ehkäisyn läpi raskaana, jotenkin on niin petetyksi tullut olo, yli 99% muka..

Miten selvisitte? Miltä abortti tuntui? Vai pidittekö lapsen?

Oma tilanne ei salli lapsen pitämistä, kummallakin jo omia lapsia, eikä yhteisiä haluta myöhemminkään. Suhde vasta tapailuasteella ja mies ei vielä tiedä, testasin äsken. Kerronko, vai hoidanko itse asian? Miten tällaista edes hoidetaan?

Haukkukaa tai antakaa vertaistukea, ihan sama, pakko vaan purkaa jonnekin.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä kommentti. Selkeästi tässä ap miettii raskauden keskeyttämistä. Vie paskasi muualle haisemaan.

Kiitos samoin. Tämä on keskustelupalsta ja aina ei saa sitä vastausta minkä haluaa.

Vierailija
62/66 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käyttänyt tuplaehkäisyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä kommentti. Selkeästi tässä ap miettii raskauden keskeyttämistä. Vie paskasi muualle haisemaan.

Kiitos samoin. Tämä on keskustelupalsta ja aina ei saa sitä vastausta minkä haluaa.

Miksi pitää yrittää syyllistää ap:tä tai muita vaikeassa tilanteessa olevia? Miksi oma mielipiteesi olisi oikeampi? Miksi kenenkään pitäisi viedä mitään paskaa minnekään? Miksi aikuiset ihmiset eivät osaa keskustella?

Vierailija
64/66 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää yrittää syyllistää ap:tä tai muita vaikeassa tilanteessa olevia? Miksi oma mielipiteesi olisi oikeampi? Miksi kenenkään pitäisi viedä mitään paskaa minnekään? Miksi aikuiset ihmiset eivät osaa keskustella?

En ole millään tavalla syyllistänyt. Juuri keskusteluahan tässä käydään. Ei keskustelu ole sitä, että ollaan vain yhtä mieltä asioista. Aikuiset osaavat puhua myös eri näkökulmista. Aikuinen ihminen ei myöskään puhu paskasta , jos joku on eri mieltä jostakin.

Vierailija
65/66 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän paljon näitä e-pillereitä tai kierukkaa käyttäviä, jotka ovat tulleet raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Itse olen suosinut ehkäisykeinona keskeytettyä yhdyntää vuosikausia ja väittäkää mitä vaitätte, niin uskon, että tämä on paljon tehokkaampi ehkäisykeino. Muuten olen hyvin hedelmällinen, eli joka kerta kun on vauvaa yritetty, olen tullut raskaaksi samantien.

Vierailija
66/66 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tuskin enää kukaan lukee, mutta kiitos neuvoistanne silti. Kerroin miehelle ja otti asian ihan hyvin, tai niin hyvin kuin sen nyt voi ottaa. Oli tietysti yhtä järkyttynyt kuin minäkin. Oltiin yhtä mieltä abortista ja lääkärillekin perusteet riittivät. Inhottava kokemus, enkä enää halua sellaista kokea uudelleen. Mies oli tukena, vaikka ei paikalle välimatkan takia päässytkään. Edelleen vaikuttaa pitävän minusta yhtä paljon ja kaikki tuntuu olevan hyvin. Turhaan ilmeisesti pelkäsin.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä