Mies, miksi rakastuit toiseen avioliittosi aikana?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Projisoin oman rumuuteni vaimooni ja suhteen väljähdyttyä haisevatuheroinen yh antoin minulle Oulussa stetson päässä.
Oliko yh:lla hampaat kierossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan yksikään kommentti ei ole miesten vaan miesvihaprovojen kirjoittamia. Itse jätin aviopuolisoni toisen naisen takia siksi, että vaimoni ei ollut mihinkään tyytyväinen, vi*tuili ihan kaikesta, lihosin kahden ensimmäisen avioliittovuoden aikana lähes 30 kg ja ystäviltään sääliä hakeakseen kertoi minun pahoinpitelevän häntä. Riittääkö?
Hyvä että pääsi läskistä eroon.
Nauran ääneen ja herätän kaikki :"D
Nainen viskoi tavaroita jos jokin ei mennyt niin kuin hän halusi. Tuollaisessa suhteessa ei ole tervellistä olla ja ihminen kaipaa vertaistaan puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Sain mahdollisuuden nuorempaan elimeen.
Entinen vaimosi varmasti huokaisi helpotuksesta, kun pääsi eroon miehestä, jolle vaimot ovat EIIMIÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan yksikään kommentti ei ole miesten vaan miesvihaprovojen kirjoittamia. Itse jätin aviopuolisoni toisen naisen takia siksi, että vaimoni ei ollut mihinkään tyytyväinen, vi*tuili ihan kaikesta, lihosin kahden ensimmäisen avioliittovuoden aikana lähes 30 kg ja ystäviltään sääliä hakeakseen kertoi minun pahoinpitelevän häntä. Riittääkö?
Lihosi*
Lihoi*
Mitähän ongelmia perinnönjakoon tulisi??
Yhteinen lapsemme perii isänsä, minun omaisuuteni jaetaan 3 lapselle tasan. 2 vanhimman bioisältä ei jää perittävää.
Toki nuorin saa eniten mutta se ei ole hänen eikä mieheni ongelma vaan bioisän eli exän. Jos ajattelisi muita kuin itseään