Kuolemanrajakokemukset uskovaisten silmin!
Katsoin dokumentin kuolemanrajakokemuksista ja haluaisin kysyä uskossa olevilta, mitä mieltä olette niiden paikkansapitävyydestä? Ovatko ne harhaa, eksytystä vai käyvätkö ihmiset todella Taivaassa? Ovatko ne Jumalan vaiko kenties paholaisen aikaansaannosta? Vai aivojen luoma harha? Saa kertoa myös omia kokemuksia! Aihe kiinnostaa, vaikka en itse varsinaisesti uskova olekaan, enemmänkin agnostikko...
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Me olemme kaikki tulleet rajan takaa ja sinne myös menemme (ruumiimme) kuoleman jälkeen. Minulla on vahva kokemus inkarnaatiosta ja uskon siihen täysin. Olemne täällä kokemassa, oppimassa ja auttamassa toisia.
On laskettu että ihmiskunnan historiassa on syntynyt n. 100 miljardia (100 000 000 000) ihmistä. Yksikäänei ole tullut kertomaan mitä kuoleman jälkeen oikeasti tapahtuu, kukaan ei tiedä, tuskin sinäkään.
No itse kristittynä ajattelen niin, että ainakin osa niistä on varmaan aivojen tuotosta. Nuo tyypilliset kuolemanrajakokemukset kun eivät oikein osu yksiin Raamatun kanssa.
Kaikkia näitä yhdistää yksi ja sama asia, he eivät kuolleet. Kuolleet ei yleensä ole kertomassa kokemuksistaan. Aivojen tekemiä tepposia, kuten unet, jotka saattavat olla kovin toden tuntuisia. Jokaisen on vartuttava kunnes itse kuolee, totuus paljastuu sitten.