Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ikävin kokemuksesi työkaverista, työnantajasta tai työilmapiiristä

Vierailija
29.10.2018 |

En tietenkään toivoisi ikäviä kokemuksia kenellekään, mutta silti haluan kuulla niistä, kai se toimisi vertaistukena ja toisaalta lohduttaisi, etten ole yksin asian kanssa. Olen nimittäin ollut uudessa työpaikassa nyt noin 4 kk ja ahdistaa lähes päivittäin, kun muutamat henkilöt myrkyttävät koko työilmapiirin ja aiheuttavat draamaa. Milloin on riitaa, milloin on turhia syytöksiä, milloin joku itkee yms. Vasta kerran on kohdistunut henk.koht. minuun, mutta kilttinä ihmisenä kärsin jo tästäkin ja olen alkanut miettiä pitäisikö lähteä täältä. Se vaan tuntuu vaikealta päätökseltä, sillä olin juuri ennen tätä työtä työttömänä noin 8 kk enkä haluaisi siihenkään takaisin - uuden työn saaminen kun ei ole mikään itsestäänselvyys. Pari läheistäkin on sanonut, kun heille olen maininnut asiasta, ettei missään nimessä kannata luovuttaa ja jäädä taas kotiin epätoivoisesti töitä etsimään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudessa paikassa voi olla myös huono ilmapiiri. Jotenkin pitäisi ottaa selvää etukäteen siitä

Kerro toki miten?

Jostain luin että jotkut soittelee entisille työntekijöille (hakee lindkenistä) ja kyselee työpaikasta. Itse ne ehkö kehtaisi. Olen työhaastatteluissa pyrkinyt tuomaan esille etten aio venyä loputtomiin, ylityöt vain silloin tällöin ok ja että hyvä ilmapiiri ja kannustava esimies on tärkeitä asioita. 

Vierailija
22/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vuoden ollut siinä työpaikassa ja sopimusta jatkettiin vielä vuodella, paperit oli valmiina, vain minun allekirjoitukseni vielä puuttui. Mutta sairastuinkin masennukseen. En saanut sairaslomaa vaan työsopimukseni vedettiinkin takaisin, eli siis potkut. Jos vain olisin tuon nimeni ehtinyt kirjoittaa. Toipumiseni tietenkin venyi, mutta paranin. Tuo jäi kuitenkin ikäväksi muistoksi siitä työpaikasta, varsinkin kun esimieheni oli pappi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla