Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Andy McCoy lataa uutuuskirjassa täyslaidallisen Michael Monroelle – ”Siit on tullu valtakunnallinen zoukki”

Vierailija
29.10.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005880492.html

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Voi toki olla, että Antti ei omalta "täydellisyydeltään" näe kuka tarinan pelle on.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää sitten et ”Mike oli siveempi mut se ei oo ikinä ollut kenenkään bändärin kaa on bullshitiä??

Oon kyl miettinyt, että meneekö Mikellä ja sen vaimolla oikeasti niin ruusuisesti kuin annetaan ymmärtää. Some vääristää helposti. Ja kyllä, olen myös kokenut ihan joitain viikkoja sitten, että Mikekin osaa olla ihmisille täysi mulkku, vaikka moni ei uskoisikaan.,.

Vierailija
22/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku bändäri antanut pesää tolle lokkenlolltähdelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy on tainnut jämähtää sinne 80-luvulle ja Makkonen tajunnut sen että maailma muuttuu.

Vierailija
24/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ilkeä ja leuhka andy mccoy on aina vaikuttanut juuri paskan luonteensa vuoksi myös kateelliselta ihmiseltä, tässähän se taas tulee hyvin esiin. Michaelista ei saa pelleä tekemälläkään, mukava ja hyvä heppu. Samaa ei todellakaan voi tästä onnilovnista nimeltä andy, sanoa.

Vierailija
25/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kirjalla nimi, taitaa andy luulla liikoja itsestään. Toisin kuin Michael, jota haukkuu kateellisena. Michaelia voi sanoa rocktähdeksi, tota älykääpiötä ei.

Vierailija
26/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005886281.html

Tulee melkein sellainen olo, mahtaako olla edesvastuutonta julkaista tämän aivonsa huumeilla tuhonneen tyypin ajatuksia. Ehkä hänet pitäisi jättää rauhaan samalla tavalla kuin Tuksu. Meinasin oksentaa suuhuni lukiessani tuota artikkelia missä hän puhuu pojastaan:

"Sebastian pani kuminauhoilla roikkuu kaikkee pas**a mun fledasta – siinä saatto olla kolikoita ja leikkikaluja. Kun mä vedin kamaa, niin en mä huomannu mitä skidi duunas mun kropalle."

Tiedän, että on ihmisiä, jotka ovat oppineet kovista kokemuksistaan ja pystyvät auttamaan muita ja levittämään tietoutta esim. sairauksista ja riippuvuuksista kertomalla rajuistakin kokemuksista. Mutta en ole koskaan kuullut Andy McCoyn puhuvan kauniisti, viisaasti, nöyrästi tai arvostavasti yhtään mistään.

Onhan Andy puhunut haastatteluissa kauniisti ja arvostavasti äidistään ja Angela-vaimostaan.

Vierailija
27/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ilkeä ja leuhka andy mccoy on aina vaikuttanut juuri paskan luonteensa vuoksi myös kateelliselta ihmiseltä, tässähän se taas tulee hyvin esiin. Michaelista ei saa pelleä tekemälläkään, mukava ja hyvä heppu. Samaa ei todellakaan voi tästä onnilovnista nimeltä andy, sanoa.

Pikemminkin Michael on ikuisesti kade Andylle siitä, että se on lahjakkaampi muusikko kuin Michael.

Vierailija
28/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne Ändin mustalaisjuuret? :D

Vierailija
29/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne Ändin mustalaisjuuret? :D

Sen isähän jo aikoja sitten kertoi ettei suvussa ole tippaakaan romaniverta.

Vierailija
30/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"McCoyn mukaan hänessä ja Monroessa on se ero, että Monroe välittää kaikesta liikaa, mutta hän itse ei juuri mistään.

– Mä vihaan feikkii, McCoy kiteyttää."

Sanoo feikkislangilla sössöttävä huru-ukko.

Vierailija
31/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku kun lehdessä oli juttua, että Andy on kirjoilla jossain eri asunnossa missä asuu? Seiskassa oli ehkä pari vuotta sitten. Mahdollisesti siis jotain tukien huijausta harrastaa.

Vierailija
32/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tää pelle ollu kaikkien aikojen pelleimmässä tosi-tv-ohjelmassa BB, sekä yrittänyt päästä parrasvaloihin omalla roskaohjelmallaan vaimonsa kanssa, jossa heidän tosi mielenkiintosta elämäänsä (joopajoo) seurattiin...

dementiako iskenyt.

Vierailija
33/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005886281.html

Tulee melkein sellainen olo, mahtaako olla edesvastuutonta julkaista tämän aivonsa huumeilla tuhonneen tyypin ajatuksia. Ehkä hänet pitäisi jättää rauhaan samalla tavalla kuin Tuksu. Meinasin oksentaa suuhuni lukiessani tuota artikkelia missä hän puhuu pojastaan:

"Sebastian pani kuminauhoilla roikkuu kaikkee pas**a mun fledasta – siinä saatto olla kolikoita ja leikkikaluja. Kun mä vedin kamaa, niin en mä huomannu mitä skidi duunas mun kropalle."

Tiedän, että on ihmisiä, jotka ovat oppineet kovista kokemuksistaan ja pystyvät auttamaan muita ja levittämään tietoutta esim. sairauksista ja riippuvuuksista kertomalla rajuistakin kokemuksista. Mutta en ole koskaan kuullut Andy McCoyn puhuvan kauniisti, viisaasti, nöyrästi tai arvostavasti yhtään mistään.

Enpä usko tolla mitään aivoja olleen syntyessäänkään, vaikuttaa hyvin yksinkertaselta ja vastenmieliseltä olennolta julkisuuskuvansa perusteella.

Vierailija
34/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Andystä mutta Mike on tosi symppis tyyppi, joka tulee usein polkupyörällään vastaan Turun keskustassa, hymyilevänä ja hyväntuulisena. ☺

Vierailija
35/36 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy muuten kertoi tänään Radio Rockilla lopettaneensa alkoholinkäytön ja röökin poltonkin. Yrttiä hän ei laske päihteeksi. Hyvä Andy!

Vierailija
36/36 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroe on oikeasti arvaamaton sekopää. Täysin vainoharhainen, huorittelee naisia ja on väkivaltainen. Äärimmäisen vastenmielinen tapaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi