Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehesi kiinnostui sinussa?

Vierailija
29.10.2018 |

Mitä miehesi on kertonut, että huomio kiinnittyi juuri sinuun ja rakastui sinuun?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään arvelette että miehenne pysyisi luonanne jos esim masentuisitte vakavasti ja kivat persoonallisuudenpiirteet peittyisi siihen? Kuukauden, vuoden, viisi vuotta, kunnes parantuisitte?

Enpä tiedä. Kivat luonteenpiirteet eivät olleet se syy miksi mieheni ihastui. Tuolloin nuorena oli sarkastinen vittuilija ja ylimielinen besserwisser.

2

Vierailija
22/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään arvelette että miehenne pysyisi luonanne jos esim masentuisitte vakavasti ja kivat persoonallisuudenpiirteet peittyisi siihen? Kuukauden, vuoden, viisi vuotta, kunnes parantuisitte?

- no mun exä sano mulle jo suhteessa että mä olin KUULEMMA masentunut. :'DDD Ja mä olin se joka jätin, se halus olla mun kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsonut sitä silmiin esittäytyessäni ja siinä se. Vielä, kun se oli joutunut kuuntelemaan mun juttuja koko päivän, oli kuulemma ollut aivan myyty. Minusta puhuin hermostuksissani ihan käsittämättömiä, mutta hänestä olin ollut tosi hauska ja fiksu.

Tavattiin siis työympyröissä, kuten tuosta ehkä voikin päätellä. Ja aloitteen tein minä, koska mies meni täysin toimintakyvyttömäksi ja vain tuijotti tyhmänä. 😎

Vierailija
24/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Kivat luonteenpiirteet eivät olleet se syy miksi mieheni ihastui. Tuolloin nuorena oli sarkastinen vittuilija ja ylimielinen besserwisser.

2

Mutta masentuneena et ehkä näkisi missään mitään hauskaa joten sarkasmihuumorin heittelyn sijaan olisit vain apea ja surullinen tai täysin tunteeton, ja ylimielisen besserwisseriyden sijaan tuntisit itsesi hävettäväksi ja rumaksi joka ei tiedä mistään mitään (nämä usein masennuksen oireita).

Vierailija
25/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma siihen, että en näyttänyt välittävän, vaikka miehet yrittivät tehdä vaikutusta. Näytin siltä, että elän vain omaa elämääni ja pidän hauskaa. Mulla olikin todella hauskaa kaverin kanssa. Koko tanssiminen oli uusi juttu 18 v. naisen alulle. En ollut edes huomannut, että tämä tuleva mieheni oli useaan kertaan käynyt tanssimassa ihan likellä. Tapasimme siis yökerhossa.

Sitten siihen, että hakiessaan hitaille olin niin mukava enkä ollenkaan itsekeskeinen, vaikka huoleton ja hänen mielestään kaunis. Siitä kehuu paljon vieläkin, melkein 20 vuoden jälkeen.

Eikä olisi näin monta vuotta takana, jos ei jututkin olisi käyneet yksiin.

Vierailija
26/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Mutta masentuneena et ehkä näkisi missään mitään hauskaa joten sarkasmihuumorin heittelyn sijaan olisit vain apea ja surullinen tai täysin tunteeton, ja ylimielisen besserwisseriyden sijaan tuntisit itsesi hävettäväksi ja rumaksi joka ei tiedä mistään mitään (nämä usein masennuksen oireita).

Tunnen kyllä muutamia masentuneita ja mielestäni he kyllä viljelee erityisen mustaa huumoria.ovat kuitenkin lääkityksellä jokseenkin toimintakykyisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän